Paljonko muuten thai-vaimo olisi tullut maksamaan edes parhaassa tapauksessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kilttimies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Täytyy taas kerran tuottaa pettymys (osa 2). Hän on hiukan yli kolmekymppinen. Ja kuten aasialaiset naiset monesti eivät näytä vanhenevan ollenkaan. Aikaisemmin näin hänestä valokuvan 19 vuotiaana ja sanoinkin että ethän sinä ole muuttunut ollenkaan. Pari päivää sitten sain ns. Year book koulukuvan 16:n vuoden iässä. Hämmästyttävän vähän hän on niistäkin ajoista muuttunut.

Ja jos hän menee johonkin uuteen kauppaan ostamaan tupakkaa tai Alkosta viiniä boyfrendilleen, niin aina kysytään paperit.
Muistelinkin että Annie on minua nuorempi.
Mielestäni on ihanaa kun ihmiset pukeutuvat juuri niin kuin haluavat ja tällöin heitä ei myöskään kiinnosta mitä pahaa muut pukeutumisestaan miettivät, pitävät lähinnä huvittavana.
Itse olen saanut nauraa pienestä pitäen paheksujille. En ole aina mikään konservatiivisin pukeutuja.😬

Toki naurattaa nuo Echon heitot, mutta en jaksa uskoa, että ainakaan Echo mitään pahuuttaan vitsailee? Ja huumoria on hyvä heittää, kyllä sinäkin huumoria kestät kun itsekin sitä viljelet.❤️

Te ootte Annien kanssa varmasti söpö pari!❤️

• Rakkaus
Reactions: setis
Mä vähän ihmettelen näitä Setiksen ja Annien paheksujia.

Tilanne on mikä on ja Setis tarjoaa tällä hetkellä Annielle elämää. Mielestäni tämä on ihana asia.

Olisiko parempi, että Annie istuisi päivät pitkät yksinään kotonaan ilman rakkautta tai elämää?
Meillä on vain yksi elämä ja me olemme hyvin erilaisia, erilaisista taustoista, olisi ehkä hyvä ymmärtää tämä.

• Rakkaus
Reactions: setis
Muistelinkin että Annie on minua nuorempi.
Mielestäni on ihanaa kun ihmiset pukeutuvat juuri niin kuin haluavat ja tällöin heitä ei myöskään kiinnosta mitä pahaa muut pukeutumisestaan miettivät, pitävät lähinnä huvittavana.
Itse olen saanut nauraa pienestä pitäen paheksujille. En ole aina mikään konservatiivisin pukeutuja.

Toki naurattaa nuo Echon heitot, mutta en jaksa uskoa, että ainakaan Echo mitään pahuuttaan vitsailee? Ja huumoria on hyvä heittää, kyllä sinäkin huumoria kestät kun itsekin sitä viljelet.

Te ootte Annien kanssa varmasti söpö pari!
Kiitoksia sulle sanoistasi ❤️ Mainitsin hiljattain hyvälle homotutulle että Annie haluaa pukeutua tyylikkäästi aina kun mennään kaupunkiin. Hän näytti heti peukkua ylös. Hän on kumppaninsa kanssa muuten todella vimpan päälle aina pukeutuva.

Kyllä hän on minuunkin vaikuttanut, en nyt ennenkään ole kulkenut rönttösissä ihmisten ilmoilla, mutta kesällä olen aina laittanut rentoa ja siistiä kauluspaitaa päälle ym.

Jätän Ekosta kommentoinnin nyt väliin 😏

• Tykkää
Reactions: Lispetti
@m1es on monesti osuvasti sanonut kateudestasi nuorempiin ja hoikkiin HUOM! 🤣 naisiin liittyen. Mitäs meidän pulla🦆:lle muuta kuuluu? Joko allit roikkuu? 🫣
NK-2018-11-03-005-001-Harajuku-D58-3840-600x800.jpg

"Bad attention is still attention, right?"

• Haha
  • Vau!
Reactions: setis ja Lispetti
Mä vähän ihmettelen näitä Setiksen ja Annien paheksujia.

Tilanne on mikä on ja Setis tarjoaa tällä hetkellä Annielle elämää. Mielestäni tämä on ihana asia.

Olisiko parempi, että Annie istuisi päivät pitkät yksinään kotonaan ilman rakkautta tai elämää?
Meillä on vain yksi elämä ja me olemme hyvin erilaisia, erilaisista taustoista, olisi ehkä hyvä ymmärtää tämä.
En ole edes feministi, mutta mä näen kolmikymppiselle naiselle monta muutakin vaihtoehtoa elämässä kuin olla 2 vanhan äijänkäppänän panopuuna.

En ole edes feministi, mutta mä näen kolmikymppiselle naiselle monta muutakin vaihtoehtoa elämässä kuin olla 2 vanhan äijänkäppänän panopuuna.
Miksi kuvittelet, että Annie on pelkkänä panopuuna? Hän kykenee näin elättämään koko perheensä Filipiineillä ja saa itsekin elää hyvää elämää täällä, koska Setis…

• Tykkää
Reactions: setis ja ruuttis
No kyllä nuokin varmasti omalla tavallaan päitä kääntää mutta ovat kuitenkin luokkaa ”katutyttö”.

Annie pukeutuu aina tälläytyessään ❤️ kauniin tyylikkäästi ❤️ 😍

Ja karvalakkikansa aina reagoi ihaillen tuohon upeasti pukeutuneeseen kaunottareen 💃
Ai h*rosaappaat on tyylikkäät?

Nyt on ongelma. Mä en ees löydä niin kamalaa kuvaa Googlesta kuin on Setiksen kuvaus siitä kanarialinnusta :o

-vaaleenpunanen tekoturkistakki
-punanen minari
-ylipolven h*rosaappaat
🤮

No kyllä nuokin varmasti omalla tavallaan päitä kääntää mutta ovat kuitenkin luokkaa ”katutyttö”.

Annie pukeutuu aina tälläytyessään ❤️ kauniin tyylikkäästi ❤️ 😍

Ja karvalakkikansa aina reagoi ihaillen tuohon upeasti pukeutuneeseen kaunottareen 💃
Karvalakki sopisi oikein hyvin!❤️

Ei dissata karvalakkeja!😍
6391597-playful-look-of-girl-wearing-fur-hat.jpg

Nyt on ongelma. Mä en ees löydä niin kamalaa kuvaa Googlesta kuin on Setiksen kuvaus siitä kanarialinnusta :o

-vaaleenpunanen tekoturkistakki
-punanen minari
-ylipolven h*rosaappaat
🤮

Kelpaako?🤗 (saappaat eivät valitettavasti näy tässä)

images

images

• Haha
Reactions: Echo