Naapuri tuulettaa päivittäin!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Vttu, tässä on nyt kohta kolme vuotta seurattu naapurin elämää. Tuo hullu tuulettaa joka päivä, kesällä ja talvella. Säällä kuin säällä. Jopa yli 20 asteen pakkasilla tuo sekopää on tuulettanut läpivedilla nopeasti asuntonsa.

Olen puhunut naapurille asiallisesti. Olen huutanut. Olen koittanut saada muita naapureita kirjoittamaan valituksen tuosta hullusta (mutta se maksaa itse sähkönsä, täällä sähkölämmitys,) mutta ketään ei kiinnosta.

Sen vuokranantajaa ei kiinnosta. Miten saada naapuri lopettamaan?! Menee hermo!!!!

Niin?

Naapurilla voi olla vaikka astma tai sisäilmaongelmia.

Tai tupakan hajua voi kulkeutua jostakin naapurin asuntoon.

Itse asuin aikoinanani kämpässä, johon kulkeutui naapurin tupakan haju.

Polttivat siis sisällä ja jouduin paukkupakkasillakin tuulettamaan, jotta en oksenna sen hajun takia.

Onkohan ap muuten koskaan miettinyt oman elämän hankkimista ja naapurin jättämistä rauhaan?

Kyylä!

Meillä on ikkunat raollaan yhä. -Ja on varmasti kunnes pakkasta on ainakin kymmenen astetta.

Ollaan kyllä sanottu että asunnossa on aivan liian kuuma mutko ylkerrassa asuu joku vätys joka palelee kahdessakymmenessäviidessä asteessa ni lämmitystä ei voi pienentää.

Meillä on ikkunat raollaan yhä. -Ja on varmasti kunnes pakkasta on ainakin kymmenen astetta.

Ollaan kyllä sanottu että asunnossa on aivan liian kuuma mutko ylkerrassa asuu joku vätys joka palelee kahdessakymmenessäviidessä asteessa ni lämmitystä ei voi pienentää.
Teidän taloyhtiössä kuuluu olevan venäläinen lämmönsäätöjärjestelmä.

Yhteistyössä