Aivopestyt koekanireppanat räyhäsi Lahessa: – Hän haistatti ja huusi niin, että sylki lensi ”sinä tapat minut, kun et anna rokotetta” 😂

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Ei näy vieläkään oppineet että eihän niistä piikeistä ole mitään apua

IS: ”ROKOTTEIDEN antajat ovat joutuneet haukkumisen, huutamisen ja jopa sylkemisen kohteeksi viime päivinä Lahdessa, kertoo Etelä-Suomen Sanomat.
Lisäksi korona- ja influenssarokotteiden ajanvarauksen työntekijät ovat saaneet osakseen räyhäämistä.

– Ihmiset ovat tällä hetkellä niin vahvasti ”minä, minä, minä”, ja kaikkien pitäisi saada rokotus heti, kommentoi Päijät-Hämeen hyvinvointialueen rokotuskoordinaattori Henry Raita Etelä-Suomen Sanomille.

Ihmisiä on tullut vaatimaan rokotetta myös ilman ajanvarausta.

– Hän haistatti ja huusi niin, että sylki lensi ”sinä tapat minut, kun et anna rokotetta”, kuvailee yhden asiakkaan käytöstä rokotepisteen vastuuhoitaja Satu Rämö ESS:lle.”

Lieventää oireita jos sattuu koronan saamaan. Ymmärrän huolen ja raivon kun nyt rokotetaan vasta 67+ ja erityisryhmät.
Niinhän teille on uskoteltu mutta rokottamattomattomana en ole ikinä sairastunut koronaa, parit vastaavat riskiryhmäläiset kyllä mutta hyvin lievillä ongelmilla hekin selvisivät. Monesko turha kierros on näillä ryhmillä nyt menossa?

Monet tutut on sairastuneet sen jälkeen kun on ollut neljä piikitystä alla. Osa jo ennen sitäkin

Pahimpana ”korona-aikana” ollaan käyty pojan koko päivän kestävissä kiekko turnauksissa ja Jokereiden matseissa. Areena täynnä, yli 11 000 ihmistä huusi räkä roiskuen, maskeista ei ollut tietoakaan. Eikä tuosta Areenasta uutisoitu koronalinkona.🤷‍♀️

Kukaan meidän porukasta ei ole saanut mitään tauteja, eikä muutkaan rokottamattomat ole sairastelleet.
Ei juuri maskeja olla käytetty ja ollaan isoissa ihmisjoukoissa lähes joka päivä.

Niinhän teille on uskoteltu mutta rokottamattomattomana en ole ikinä sairastunut koronaa, parit vastaavat riskiryhmäläiset kyllä mutta hyvin lievillä ongelmilla hekin selvisivät. Monesko turha kierros on näillä ryhmillä nyt menossa?

Monet tutut on sairastuneet sen jälkeen kun on ollut neljä piikitystä alla. Osa jo ennen sitäkin
Saman olen huomannut. Rokotetut ovat olleet sairaampina kuin koskaan tai sairaampina kuin yleensä.

Rokotetuilla muutamalla veritulppia, kuolemantapaus jne.
En ottaisi rokotetta mistään hinnasta!

On se kumma.

En ole ikinä ottanut yhtäkään, en siis yhtäkään koronarokotetta.

Olen ollut koko ajan terve, ei koronaa.

Rokotettu ja sukulaisia/tuttavia on ollut koronassa ja paljon.

Että miltä sen piikin pitikään suojata?

On se kumma.

Väittävät että rokotukset ehkäisevät pahoilta tautimuodoilta, mutta tätä ei ole koskaan kyetty todistamaan - pelkkä väite.

Väittivät myös, että rokote estää levittämästä tautia.

Omissa piireissä vain rokotetut ovat olleet TOSI kipeinä ja useasti.

On se kumma.

Ollaan samiksia.

Se suojaa lähinnä näiden piikkiuskovaisten mielenrauhan 😁

Kun he sairastuvat niin he uskottelevat itselleen että muuten olisivat ihan varmasti kuolleet koronaan. Ja jos joku piikitetty läheinen sitten kuolee niin muut toteaa että hänen aikansa oli lähteä nyt, olihan vainaalla ollutkin sitä ja tätä 🙄

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Väittävät että rokotukset ehkäisevät pahoilta tautimuodoilta, mutta tätä ei ole koskaan kyetty todistamaan - pelkkä väite.

Väittivät myös, että rokote estää levittämästä tautia.

Omissa piireissä vain rokotetut ovat olleet TOSI kipeinä ja useasti.
Estää virusta itseään muuntautumasta aivan holtittomasti eli pitää virusta otteessaan. Sitten on se HLA-b tekijä.

Yhteistyössä