Jussi Halla-aho: "Ylen budjettia on leikattava – ”Huonosti valvottu ja löysästi jaettu julkinen raha on minkä tahansa organisaation kirous”"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
"Kun kaikesta muusta ja ihmisille tärkeistä palveluista leikataan, on syytä kohdistaa leikkauksia myös Yleisradion erittäin runsaaseen rahoitukseen, sanoo perussuomalaisten presidenttiehdokas, puhemies Jussi Halla-aho."

Jussi on tass oikeassa.

Eikö nykyinen hallitus, mihin Jussin puoluekin kuuluu, nostanut juuri Ylen rahoitusta? Eikö oikea käsi tiedä mitä vasen tekee? Vai onko tämä taas vain äänien kalastelua

Eikö nykyinen hallitus, mihin Jussin puoluekin kuuluu, nostanut juuri Ylen rahoitusta? Eikö oikea käsi tiedä mitä vasen tekee? Vai onko tämä taas vain äänien kalastelua

Ylen rahoitus tulee verotuksen kautta. Jos teet töitä ja maksat veroja, niin tiedät tämän. Ylen rahoitusta halutaan leikata ja tämä johtaisikin mukavasti verojen alenemiseen.

• Tykkää
Reactions: ruuttis
Ylen rahoitus tulee verotuksen kautta. Jos teet töitä ja maksat veroja, niin tiedät tämän. Ylen rahoitusta halutaan leikata ja tämä johtaisikin mukavasti verojen alenemiseen.
Persuthan ovat tämän puolesta saarnanneet melko kauan, mutta Ylen rahoitusta NYT juuri lisättiin?🤔

Olikohan lisäys 17 miljoonaa….

En usko, että johtaisi käytännössä verojen alenemiseen vaikka Ylen budjetti puolitettaisiin, jossain muussa asiassa verot nousisivat ”yllättäen” tai useammassa kihtaa niin sitä ei huomaisi niin helposti.

Persuthan ovat tämän puolesta saarnanneet melko kauan, mutta Ylen rahoitusta NYT juuri lisättiin?

Olikohan lisäys 17 miljoonaa….

En usko, että johtaisi käytännössä verojen alenemiseen vaikka Ylen budjetti puolitettaisiin, jossain muussa asiassa verot nousisivat ”yllättäen” tai useammassa kihtaa niin sitä ei huomaisi niin helposti.

En ole tuollaista uutista nähnyt, ainakaan Hesarissa tai Ylellä tai iltapäivälehdissä.

Se on sitten eri asia, jos muut verot nousevat. Näinhän ne aina tuppaa tekemään, valitettavasti.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
En ole tuollaista uutista nähnyt, ainakaan Hesarissa tai Ylellä tai iltapäivälehdissä.

Se on sitten eri asia, jos muut verot nousevat. Näinhän ne aina tuppaa tekemään, valitettavasti.
En minäkään.
Itse olin erittäin hämmästynyt tuosta uutisesta!

Tynkkynen etenkin on ollut erittäin kriittinen Yleä kohtaan ja hän muistaakseni istuu tuossa elimessä joka päätti rahoituksesta…
Voi olla että olen Sebun tuolista erehtynyt, mutta näin muistelen että siellä hän istuu…

En minäkään.

Tynkkynen etenkin on ollut erittäin kriittinen Yleä kohtaan ja hän muistaakseni istuu tuossa elimessä joka päätti rahoituksesta…
Voi olla että olen Sebun tuolista erehtynyt, mutta näin muistelen että siellä hän istuu…

Tynkkynen sen käsittääkseni vei tuonne pöytäkirjoihin, mutta huhut kertoo, että riikka olisi ollut ylen rahoituksen massiivisen noston takana

En minäkään.

Pitääkö tuo paikkaansa? En mistään löydä tuollaista uutista.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Mun mielestä on olennaisempaa, _mitä_ Ylestä leikattaisiin pois.

Tai kysymys: onko Yle mediatalona asenteellisesti punavihreä?

Ylellä on hyvää:
-Pikku Kakkonen
-uneliaat luontodokkarit.
-Suomi-filmit.
-jotkut sarjat (en oo kyllä kattonu)
-Yle Areenan jotkut leffat on jees.

Mä EN halua kaupallisen median luomia adhd-luontodokkareita joissa pitää olla säpinää ettei jenkit tylsisty:
10 sekuntiin mahtuu gepardi joka jahtaa antilooppia, parittelevat hirvet ja saalistaan raateleva hyeenapesue, ja mahdoton jenkkimusiikki rummuttaa taustalla.

Mä en halua loputonta litaniaa tosi-tv:tä: 9 päivää morsiamena, Ensitreffit perheneuvolassa, Selviytyjät Kauniaisissa.

Mikään ei ole niin ärsyttävä kuin amerikkalainen tosi-tv, jota on kopioitu Suomeen:
Mainoskatko 5-10 min.välein, sitten mainoskatkon jälkeen joku höpöttää kertausta niinku idiooteille:

"Äsken näimme että John miettii keille vosuista antais ruusun. Tilanne on jännittävä".

Yhteistyössä