En minäkään.Pitääkö tuo paikkaansa? En mistään löydä tuollaista uutista.
Täytyy yrittää selvittää.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
En minäkään.Pitääkö tuo paikkaansa? En mistään löydä tuollaista uutista.
Ikinä ei voi tietää kun on kyse piilomainonnasta ja tekoälystäLinkki ei liity Ylen rahoitukseen.
Et sitten Googlea älynnyt käyttää?
![]()
Hallitus lisää Ylen rahoitusta 17 miljoonalla ensi vuonna
Yleisradion rahoitusta korotetaan ensi vuonna noin 3,1 prosentilla eli noin 17 miljoonalla eurolla. Eduskunta hyväksyi valtion ensi vuoden budjetin tiistaina.www.ksml.fi
Tuota ei pääse lukemaan. Ja miksei asiasta uutisoida muualla?
Se on siinä budjetissa luettavissa.
Ullatus, että valtamedia ei uutisoi, kun ylelle lapataan rahaa.
Missä budjetissa?
Ylen rahoituksesta sen verran, että siihen on sisäänrakennettu automaatti, joka korottaa vuosittain budjettia (hieman alle 20 miljoonalla). Hallitus tai eduskunta ei voi tähän suoraan vaikuttaa kuin muuttamalla lakia Ylen rahoituksesta. Ja uskon, että tämä muutos on tulossa.
Tämän ketjun persuille olisi unelmien täyttymys, kun joka tuutista tulisiHän jos kuka sen tietää, kun itsekin onnistui keplottelemaan apurahan sanakirjan tekoon, eikä koskaan tehnyt sitä valmiiksi. Rahat piti ja alkoi tehdä ihan omaa "teostaan" nettiin. Nimim. "riikkakin" sinne innostui kirjoittelemaan niin, että väikkäri jäi tekemättä mutta raha kelpasi tällekin "väitöskirjatutkijalle".
Tällaiselle toiminnalle on ihan oma terminsäkin.
Mikä möläytys, miksi se olis vaikuttanu Ylen rahoitukseen?Mä veikkaan että Sebastian Tynkkysen möläytys ja siitä syntynyt kohu pisti hallituksen lappamaan Yleen lisää rahaa.
Yle on rahansa arvoinen. Älä kanna huolta asioista, jotka eivät kuulu tehtäviisi.Ylen budjetiksi riittäisi 100 miljoonaa euroa. Nykyinen 600 miljoona on aivan liikaa.
Jos on viherpunikki ja ei maksa Yle-veroa, niin sitten tosiaan Yle on rahansa arvoinen.Yle on rahansa arvoinen. Älä kanna huolta asioista, jotka eivät kuulu tehtäviisi.
Yritä vähentää ankeuttamisagendaasi. Se touhu näkyy pidentyvinä mielenterveyspalvelujen hakujonoina.
Vsportilta ja MTV:n kanavilta näkee ilmaiseksi hiihtoa, mäkihyppelyä, jäkistä ja muuta urheilua.Miten moni persu sitten suuttuu, kun yle ei enää näytäkään hiihtoa ja mäkihyppyä vaan ne joutuu katsomaan maksukanavan puolelta?
Katson maikkarilta vain silloin tällöin seiskan uutiset. En tykkää katsoa mainoksia.Miten moni persu sitten suuttuu, kun yle ei enää näytäkään hiihtoa ja mäkihyppyä vaan ne joutuu katsomaan maksukanavan puolelta?
Olet jäänyt vaille tervettä järkeä.Katson maikkarilta vain silloin tällöin seiskan uutiset. En tykkää katsoa mainoksia.
Tuskin olen jäänyt mitään vaille. Mitä järkeä on katsoa toisten suorittamaa liikuntaa?
Suomalaiset ovat urheiluhullua kansaa, joka nauttii huutamisesta television äärellä, kun joku heikkolahjainen rääkkää kroppaansa pähkähulluissa olosuhteissa. Enemmän minulla on järkeä kuin kaikilla urheiluhulluilla yhteensä.Olet jäänyt vaille tervettä järkeä.
Meinaat suomalaisten olevan ainoa kansa joka seuraa urheilua?Suomalaiset ovat urheiluhullua kansaa, joka nauttii huutamisesta television äärellä, kun joku heikkolahjainen rääkkää kroppaansa pähkähulluissa olosuhteissa. Enemmän minulla on järkeä kuin kaikilla urheiluhulluilla yhteensä.
Sähkö on kallista, jota suomalaiset kuluttavat turhan vouhotuksen katsomiseen.
ainaskaan ameriikalaiset ei kato peispoolia, pasketpoolia eikä futpooliaMeinaat suomalaisten olevan ainoa kansa joka seuraa urheilua?
SoriLinkki ei liity Ylen rahoitukseen.
itse lössistyy ja turpoo, veri ei kierrä ja jääkaappi pitää olla telkun vieressä. Mitä muuta?Katson maikkarilta vain silloin tällöin seiskan uutiset. En tykkää katsoa mainoksia.
Tuskin olen jäänyt mitään vaille. Mitä järkeä on katsoa toisten suorittamaa liikuntaa?
Eivätkä ameriikkalaiset missään nimessä maksa näiden lajien yksittäisille pelaajille jopa satoja miljoonia dollareita pallojen lyömisestä ja heittelystä.ainaskaan ameriikalaiset ei kato peispoolia, pasketpoolia eikä futpoolia