"JUSSI HALLA-AHO (ps) taistelee pääsystä presidentinvaalien toiselle kierrokselle vain kahden prosenttiyksikön päässä Pekka Haavistosta (vihr))

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minulla on ollut pari vuotta työn alla Mestarin elämänvaiheista kertova kirja, jota varten olen haastatellut Mestarin opetuslapsia. Se julkaistaan Mestarin ensimmäisen presidenttivuoden aikana, ja se on hyvä lahja esimerkiksi hääpareille ja rippilapsille, koska se sisältää paljon Mestarin elämänviisautta.

Hommafoorumin porukan kanssa olemme kehitelleet myös lapsille ja nuorille sopivia lauluja, joita voi laulaa esimerkiksi persu-jugend-kesäleireillä, kunhan saamme puolueen kontaktien kautta rahoitusta niiden järjestämiseksi.

Hyviä lauluja ovat esimerkiksi ”Viktor-setä asuu Unkarissa” ja ”Persupioneerilaulu”.

Hommafoorumin porukan kanssa olemme kehitelleet myös lapsille ja nuorille sopivia lauluja, joita voi laulaa esimerkiksi persu-jugend-kesäleireillä, kunhan saamme puolueen kontaktien kautta rahoitusta niiden järjestämiseksi.

Hyviä lauluja ovat esimerkiksi ”Viktor-setä asuu Unkarissa” ja ”Persupioneerilaulu”.
sannasannasannasannasannasannasannasannasannasannasannasannasannasannasannasannasannasannaMariinisannasannasannasannasannasannasannasannasannasannasannasannasannasannasannasannasannasannaMariinisannasannasannasannasannasannasannasannasannasannasannasannasannasannasannasannasannasannaMariinisannasannasannasannasannasannasannasannasannasannasannasannasannasannasannasannasannasannaMariinisannasannasannasannasannasannasannasannasannasannasannasannasannasannasannasannasannasannaMariinisannasannasannasannasannasannasannasannasannasannasannasannasannasannasannasannasannasannaMariini

Tätä laulua vasemmistolaiset ovat laulaneet vuodesta toiseen.

"Lenin-setä asuu Venäjällä
Kappale, Åttopojat

Lenin-setä asuu venäjällä
Sieltä on pitkä matka Vietnamiin
Mutta minusta vain tuntuu että
Lenin-setä asuu yhtä lähellä kuin setä-Hồ Chí Minh
Leninillä on niin suuri otsa
Että siihen mahtuu koko maa ja taivaskin
Ja Lenin-setä hymyilee ja silmät tuikkivat
Ja hän nauraa niin kuin setä-Hồ Chí Minh
Lenin-setä asuu Venäjällä
Ja minä kutsun hänet
Tänne Vietnamiin
Ja hän rakastaa meitä
Ja meille hän on aivan yhtä kultainen kun setä-Hồ Chí Minh
Minä olen pikku pioneeri
Ja vähäinen on vielä minun voimani
Mutta pienikin voi taistella
Rauhan puolesta kuin Lenin ja setä-Hồ Chí Minh"

Näitä koulutusleirejä se metsuripaita-poika Tynkkynen jo kokoaakin. Pitääköhän leirille ottaa omat vaipat mukaan 🤔

Yhteistyössä