Syyhy on tullut mamujen mukana Eurooppaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kaipa tuo on ollut tiedossa.
Samalla tavalla olemme saaneet uuden vitsauksen luteista jotka taisivat saapua maahamme Ukrainan köyhistä epähygienisistä oloista.
Tippurikin on tainnut alkaa leviämään monikulttuurisuuden mukana.

Hesarin propaganda maksumuurin takana (pitäisikö siitä vielä maksaakin jotain), joten koko uutista ei pääse lukemaan, mutta ensimmäisiltä riveiltä olen lukevinani, että syypäitä ovat valkoiset heterot jotka pitävät siirtolaisraukkoja epäinhimillisissä vastaanottokeskuksessa.

• Tykkää
Reactions: ruuttis
Kaipa tuo on ollut tiedossa.
Samalla tavalla olemme saaneet uuden vitsauksen luteista jotka taisivat saapua maahamme Ukrainan köyhistä epähygienisistä oloista.
Tippurikin on tainnut alkaa leviämään monikulttuurisuuden mukana.

Hesarin propaganda maksumuurin takana (pitäisikö siitä vielä maksaakin jotain), joten koko uutista ei pääse lukemaan, mutta ensimmäisiltä riveiltä olen lukevinani, että syypäitä ovat valkoiset heterot jotka pitävät siirtolaisraukkoja epäinhimillisissä vastaanottokeskuksessa.
Vähintä mitä voisimme tehdä, on asuttaa uudet tulijat veronmaksajien rahoilla niihin liian kalliisiin vuokra-asuntoihin, joista kantasuomalaisten on muutettava pois asumistukien pienenmisen seurauksena.
Siirtolaiset kaupunkien paraatipaikoille ja joutoväki syrjäkylien mörskiin.

• Tykkää
Ei oo. mä muistan kun kaverilla oli syyhy 90-luvulla eikä me oltu nähty ikinä mamuja Suomessa.
Maassamme raiskattiin myös naisia -50 luvulla, vaikka yhtäkään maahanmuuttajaa ei näkynyt notkumassa Säynätsalon työväentalolla lauantai-iltana.
Tästä voidaan aukottomasti todistaa, ettei maahanmuutto ole lisännyt raiskaustapauksia maassamme.
Hukkumiskuolemista voimme syyttää Valion jäätelötuutteja, joiden lisääntynyt myynti korreloi yksi yhteen hukkumistapausten lisääntymisen kanssa.

Tätä palstaa vaivaa henkinen syyhy, johon ei ikinä löydy lääkettä ja helpotusta. Tuskin koskaan yksikään kirjoittaja katuu aikaisempia kirjoituksiaan tällä palstalla.
Eikö kirjoittamisen tarkoitus ole avartaa ja monipuolistaa ajatteluaan vaihtamalla mielipiteitä asioista?

• Tykkää

Yhteistyössä