Ajatteletteko ikinä palstakiusaamisen seurauksia?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Näin tänään tuttuni joka on joutunut palstalla toistuvasti kiusatuksi. Surukseni huomasin AA:n unohtaneen AA:n opit ja narauttaneen kotiviinikanisterin korkin auki. Ölisi tuossa lähipuistossa vain yksi kenkä jalassa ja toisen jalkapohja oli musta kuin neekerinsielu. Eikä kyseessä ollut, että hän olisi hukannut kengän vaan, että hän oli löytänyt yhden kengän. Muistakaa kun haukutte ihmisiä saattaa hän sortua ja kohta ölisee Helsingin puistoissa kuin vajaamielinen.
 
Tarinastasi tulee mieleen puisto, jota vastapäätä aikoinaan asuin. Puiston kulmassa oli yleinen vessa, jonka ympärillä hiippaili outoa väkeä.
Kuten äsken ennen maikkarin seiskan uutisia kerroin, tämä perhepalsta ei sovi herkkähermoisille.
Päihdeongelmainen taistelee koko ajan jokaiselka solullaan riippuvuuttaan vastaan. Suosittelen ystävällesi rekkautumista AA:n sivulle.
 
Näin tänään tuttuni joka on joutunut palstalla toistuvasti kiusatuksi. Surukseni huomasin AA:n unohtaneen AA:n opit ja narauttaneen kotiviinikanisterin korkin auki. Ölisi tuossa lähipuistossa vain yksi kenkä jalassa ja toisen jalkapohja oli musta kuin neekerinsielu. Eikä kyseessä ollut, että hän olisi hukannut kengän vaan, että hän oli löytänyt yhden kengän. Muistakaa kun haukutte ihmisiä saattaa hän sortua ja kohta ölisee Helsingin puistoissa kuin vajaamielinen.
olen aina osannut päätellä että anna-reetta räyhällä on vakavia ongelmia

alepan kauppakin ihan kotinurkalla jonne ehtii vielä 8% juomia hakemaan reilun tunnin ajan
 
Empatia on kadonnut, jos sitä on ikinä ollut. Äänen sai ne lukuisat, joiden ääni oli vaimennettu heidän itsensä mukaan ja tässä näemme lopputuloksen. Ehkä noiden öykkäreiden ääni vaimennetaan uudestaan, muistetaan, miksi niin tehtiin alunperinkin. Ja maailma taas rauhoittuisi hetkeksi.

No, ehkä, kun nämä katkeroituneet mt ongelmaiset tulee liian vanhoiksi kirjoittamaan, niin seuraavat ihmiset taas osaa paremmin. Sitä odotellessa.
 
Alepaa haukkuvalla ei taida ollakaan muuta tekemistä, kuin haukkua vuoron perään tänne tulijoita. Tehnyt sitä jo niin monta vuotta, että ei osaakaan muuta.

Ajatelkaas, mikä elämä. Haukkuu vuodesta toiseen ihmisiä kaksplussalla! :D
 
Parjaatte vain ilkeyttänne palstan kirjoittajaa, joka kirjoittaa asiaa.
Jos olette vakavissanne tuota mieltä kyseisestä kirjoittajasta, olette vakavasti katkaisuhoidon tarpeessa kuten myös palstariesa Super-Setis kumppaneineen. Suurkaupungissa on kauppoja jokaisen asukkaan kädenmitan päässä. Teidän kannattaa luovuttaa kaupoissa käynti omaishoitajillenne. Outoa, että kaltaisenne suurkuluttajat viihdytte tällä palstalla. Eikö Ylälauta sopisi teille paremmin siivottoman kielenkäyttönne perusteella?
 
Alepaa haukkuvalla ei taida ollakaan muuta tekemistä, kuin haukkua vuoron perään tänne tulijoita. Tehnyt sitä jo niin monta vuotta, että ei osaakaan muuta.

Ajatelkaas, mikä elämä. Haukkuu vuodesta toiseen ihmisiä kaksplussalla!
Joku riivattu tällä palstalla vaikuttaa taukoamatta. Kirjoittaminen on minulle vain harrastus muiden joukossa. En mielestäni poikkea millään tavalla tämän palstan harmaiden kirjoitustyylistä. Kuka tahansa voi matkia kirjoitustyyliäni, ja löpistä omiaan. Selailin tänään Echon vuonna 2014 aloittamaa ketjua. Palstalla oli näköjään ollut siihen aikaan yhtä hapan ilmapiiri kuin nykyään.
Kaikki kivat nimimerkit ovat äänestäneet jaloillaaan tältä palstalta, ja syyt on helppo arvata.
 
Parjaatte vain ilkeyttänne palstan kirjoittajaa, joka kirjoittaa asiaa.
Jos olette vakavissanne tuota mieltä kyseisestä kirjoittajasta, olette vakavasti katkaisuhoidon tarpeessa kuten myös palstariesa Super-Setis kumppaneineen. Suurkaupungissa on kauppoja jokaisen asukkaan kädenmitan päässä. Teidän kannattaa luovuttaa kaupoissa käynti omaishoitajillenne. Outoa, että kaltaisenne suurkuluttajat viihdytte tällä palstalla. Eikö Ylälauta sopisi teille paremmin siivottoman kielenkäyttönne perusteella?
Näähän syötäisiin elävältä siellä. Siks ne on täällä. Ei siellä voi perustella sillä, että koska naapuri. Ja daijummat ei saa edes oman ryhmän kannatusta, kuten täällä.
Ei noille poloisille ole muuta paikkaa, kun tää pienentyvä runkkurinki.
 
Joku riivattu tällä palstalla vaikuttaa taukoamatta. Kirjoittaminen on minulle vain harrastus muiden joukossa. En mielestäni poikkea millään tavalla tämän palstan harmaiden kirjoitustyylistä. Kuka tahansa voi matkia kirjoitustyyliäni, ja löpistä omiaan. Selailin tänään Echon vuonna 2014 aloittamaa ketjua. Palstalla oli näköjään ollut siihen aikaan yhtä hapan ilmapiiri kuin nykyään.
Kaikki kivat nimimerkit ovat äänestäneet jaloillaaan tältä palstalta, ja syyt on helppo arvata.
Joo, silloin on ollut murros. Sit lähti yksitellen ajattelevat kirjoittajat ja muodostui tää persuöyhötysporukka. Ne siis hyväksyy tänne öykkärit, mut ei ketään, joka on vähänkään vihervassari tai feministi. Niiden kimppuun käydään ja ne raadellaan. Se on vissiin niiden yhteinen hupi.
 
Joo, silloin on ollut murros. Sit lähti yksitellen ajattelevat kirjoittajat ja muodostui tää persuöyhötysporukka. Ne siis hyväksyy tänne öykkärit, mut ei ketään, joka on vähänkään vihervassari tai feministi. Niiden kimppuun käydään ja ne raadellaan. Se on vissiin niiden yhteinen hupi.
Hyvä tietää. Tämän aamun kirjoitusten perusteella joku kirjoittaja palstalla tarvitsee ateismilleen vahvistusta. Kirjoituksiani lukevat tietävät, että olen absolutisti. Exäni pääsi kuville vuosikymmeniä sitten.
Perustin kauan sitten Suomeen maahanmuuttaneen naisen kanssa kotikulmilleni AlAnon-ryhmän viime vuosituhannella, koska en halunnut lähteä istuntoihin kauemmaksi esim. Töölöön. Olin niihin aikoihin hyvin energinen tyyppi. Kerran vietin joulun Hakaniemen AA:n avoryhmässä puhelinpäivystäjänä. Eräs ryhmään osallistuja kertoi osallistuneensa ulkomailla AA-istuntoon, johon osallistui myös artisti Elton John. 12-askeleen ohjelma auttaa myös raitistuneita. Olen laittanut AlAnon-kirjani harmailla kansillaan kirjaston kierrätyshyllyyn. Ohittakaa kirjoitukseni, jos ne tekevät teille häijyä. Kirjoituksenne eivät saa aivojeni pihtipoimua kaaokseen.
Kun elämä riepoo, tyyneysrukous saa ajatukset järjestykseen.
 
Täällä on ihmisiä, joilla on vakavia persoonallisuushäiriöitä, entisiä koulukiusaajia, jotka jatkavat toimintaansa kuten ennen, kasvattavat lapsiaan samaan muottiin. Pari kolme mustaa "mammaa" tulee heti mieleen.
 
Täällä on ihmisiä, joilla on vakavia persoonallisuushäiriöitä, entisiä koulukiusaajia, jotka jatkavat toimintaansa kuten ennen, kasvattavat lapsiaan samaan muottiin. Pari kolme mustaa "mammaa" tulee heti mieleen.
👍 Kiitos jos joskus luet tätä ketjua. Syksy taas saapui, ja samat räkyttäjät järjestivät jälleen torikokouksen tälle palstalle. Silmitöntä haukkumista monessa ketjussa.
 
Näin tänään tuttuni joka on joutunut palstalla toistuvasti kiusatuksi. Surukseni huomasin AA:n unohtaneen AA:n opit ja narauttaneen kotiviinikanisterin korkin auki. Ölisi tuossa lähipuistossa vain yksi kenkä jalassa ja toisen jalkapohja oli musta kuin neekerinsielu. Eikä kyseessä ollut, että hän olisi hukannut kengän vaan, että hän oli löytänyt yhden kengän. Muistakaa kun haukutte ihmisiä saattaa hän sortua ja kohta ölisee Helsingin puistoissa kuin vajaamielinen.
Surkeaan jamaan on Lépa ajautunut. Ilmankos täällä haukkuu syyttömiä kun elämä on tuossa tilanteessa.
 
Olen kokenut, että kiusaajat eivät ikinä mieti kiusaamisen seurauksia kiusatulle. Vitsi, vitsi vain kato, ja olet huumorintajuton, jos et osaa nauraa.
Ja nämä ovat aikuisia. Jotka kyllä tietävät mitä tekevät. Useat vielä perheellisiä, jotka puhuvat lapsilleen, miten ei toisia saa kiusata. Tosin epäilen, että näillä vitsi, vitsi- aikuisilla lasten kasvattaminenkin on yhtä vitsiä. Luultavasti heidän lapsista tulee koulukiusaajia.
 
Näin tänään tuttuni joka on joutunut palstalla toistuvasti kiusatuksi. Surukseni huomasin AA:n unohtaneen AA:n opit ja narauttaneen kotiviinikanisterin korkin auki. Ölisi tuossa lähipuistossa vain yksi kenkä jalassa ja toisen jalkapohja oli musta kuin neekerinsielu. Eikä kyseessä ollut, että hän olisi hukannut kengän vaan, että hän oli löytänyt yhden kengän. Muistakaa kun haukutte ihmisiä saattaa hän sortua ja kohta ölisee Helsingin puistoissa kuin vajaamielinen.
AA voivoi
siis sehän on Alepan Anna ja ollut jo piiitkään alkoholiongelmainen
 

Yhteistyössä