Miljonäärikansanedustaja kertoo totuuden

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Niihin on oikeesti hyvä pakata tavaroita, joita haluat säästää esim hoitokodissa. Muista kirjata ne sinne sisäpuolelle mitä täytyy löytyä
Eihän ne tyhjinä olekaan. Minusta on vain hauskaa vitsailla ihmisten tavarankeruuinnolla.
Kaikki asiat mistä nuorena puhuin lapsuuskotini keinutuolissa ovat toteutuneet.
Eilen uutisissa sanottiin, että omistusasuntojen suosio vähenee. Oli ihanaa aikoinaan avioeron yhteydessä päästä eroon ympäri Suomea olevista kiinteistöistä.
Minulle tämä palsta on hupipalsta. Jotkut lukijat ottavat juttuni tosissaan.
Minulla on ollut rattoisa elämä ja sitä hauskemmaksi elämäni muuttuu, kun vuodet vierivät.
Ehkä Riikka Purrakin löytää joskus elämäänsä rennomman otteen.
Suomessa on kivempiakin juttuja kuin vähävaraisten kyykyttäminen.

Eihän ne tyhjinä olekaan. Minusta on vain hauskaa vitsailla ihmisten tavarankeruuinnolla.
Kaikki asiat mistä nuorena puhuin lapsuuskotini keinutuolissa ovat toteutuneet.
Eilen uutisissa sanottiin, että omistusasuntojen suosio vähenee. Oli ihanaa aikoinaan avioeron yhteydessä päästä eroon ympäri Suomea olevista kiinteistöistä.
Minulle tämä palsta on hupipalsta. Jotkut lukijat ottavat juttuni tosissaan.
Minulla on ollut rattoisa elämä ja sitä hauskemmaksi elämäni muuttuu, kun vuodet vierivät.
Ehkä Riikka Purrakin löytää joskus elämäänsä rennomman otteen.
Suomessa on kivempiakin juttuja kuin vähävaraisten kyykyttäminen.
Sun sekavia horinoita ei kukaan ota tosissaan.

Ihan asiaa hän minusta tuossa haastattelussa jutteli. En oikein ymmärrä somekohua. Ja mielestäni nyt kokonaisuudessaan julkaistun litteroidun haastattelun sisältö ei tosiaankaan oikeuta alkuperäisen jutun otsikkoa, joka oli selvästi harhaanjohtava ja tarkoituksella valittu aiheuttamaan negatiivinen tunnereaktio ja siten klikkauksia.

"Fagerström pyysi Iltalehteä oikaisemaan jutusta viikonvaihteen (26.-27.8.) painetun lehden lööppiin tehtyä otsikkoa: Miljonäärikansanedustaja Noora Fagerström: Leikkausten kuuluu kohdistua pienituloisiin. Iltalehti katsoo, ettei otsikossa ole korjattavaa asiavirhettä Fagerströmin haastattelussa antamien kommenttien perusteella."

Suurin osa ihmistä rakastaa tavallista elämää. Nuorena naureskelin näyttelijä Elisabeth Taylorille. Nainen vaihtoi miestä kuin paitaa ja rakasti timanttejaan.
Ei järkevä nuori nainen halua sellaista elämää. Vähälläkin pärjää. Sanoin nuorena, että minulle riittää omaisuudeksi kaksi matkalaukkua. Harmittaa samperisti, kun vaatekaapissani niitä on kolme ja varastossa yksi entisen aviomieheni kapsäkki, jonka ostin lahjaksi. Säälin rikkaita, jotka eivät tiedä onnellisuudesta tuon taivaallista.
Nyt alan nauttia valmistamaani smoothiea, joka on monin verroin typerän kansanedustajan puljun litkuja parempaa.
Kyllä hän oli todellinen näyttelijä vaikkei ollut teatterikouluja käynyt

Fagerströmin laskut menneet ulosottoon ja firmalla ei mene hyvin.
Syyksi hän laskujen maksamattomuudelle esittää, että laskut ei löytäneet perille...hmm, jos ei ollut sitä ennen hiljattain muuttanut, niin tuo selitys ontuu.

Mä ymmärrän oikeistolaista politiikkaa, mutta köyhiä/työttömiä pitää myös ymmärtää.
Tuntuu siltä, että övereimmäksi vetävillä porvareilla ei mene hyvin, vrt.Susanna Koski. Toki Kosken kohdalla voi miettiä, että onko kyse mainehaitan tuomasta työllistymisvaikeudesta.

Yhteistyössä