V
vierailija
Vieras
Ei taida 100 000 riittää. Mun miehellä meni vastaavassa sen verran vuosia sitten, mut ilman katon uusimista. Se tehtiin myöhemmin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Voi se olla reilusti vähemmänkin. Kaikki hinnat riippuu siitä, mitä siellä pohjalla on. Esimerkiksi vanhaa öljylämmitystä voi ehkä hyödyntää maalämpöön siirtymisessä, jos talossa on sopiva putkisto valmiina.No joku kirjoitti että öljylämmityksen vaihto maksaa 50000 e. Tuki jotai 4000.
Voi voi... Meillä ei kyllä paljoa ekstrarahaa oo joten kai sitä pitää vaan ihan hirveen hitaasti aloittaa ja hammasta purra.
Siis onhan tuolla asuttu viimeisen 10 vuoden aikana noin 5 vuotta. Ja jotain lämpöjä pidetty päällä...
Meillä ehkä varaa laittaa 5000 euroo vuodessa..
Pääasia, et voit tehdä ruokaa siinä päällä.Mahtuu isompikin liesi. Ja toimiva varaava takka on jo.
Hyvät patjat ja höyhenpeitotno vintti kannattaa tehdä ensin kun lämmin ilma nousee sinne ihan itsestään. Pystyttää vaikka teltan sinne aluksi.
Lattiat kun maalaa vaan, säästyy rahaa. Betolux on hieno maaliEi taida 100 000 riittää. Mun miehellä meni vastaavassa sen verran vuosia sitten, mut ilman katon uusimista. Se tehtiin myöhemmin.
Jos kivijalka ei tarvi mitään, ei tarvi niin paljoa.Jos kahdellasadallatonnilla selviät ni nostan hattua.
entä pönttöuuni jonnekin?Mahtuu isompikin liesi. Ja toimiva varaava takka on jo.
entä pönttöuuni jonnekin?
Vesisäiliö hanalla olisi myös hyvä siinäPääasia, et voit tehdä ruokaa siinä päällä.
Vieläkö saa hakea vai onko rahat jo loppu?Öljylämmityksen poistoon saa hakea tukea
Mites nyt?Mahtuu isompikin liesi. Ja toimiva varaava takka on jo.
Mites nyt?
Loppuiko se jo?Öljylämmityksen poistoon saa hakea tukea
kulutusvalintoja täytyy voida tehdäNo joku kirjoitti että öljylämmityksen vaihto maksaa 50000 e. Tuki jotai 4000.
Voi voi... Meillä ei kyllä paljoa ekstrarahaa oo joten kai sitä pitää vaan ihan hirveen hitaasti aloittaa ja hammasta purra.
Siis onhan tuolla asuttu viimeisen 10 vuoden aikana noin 5 vuotta. Ja jotain lämpöjä pidetty päällä...
Meillä ehkä varaa laittaa 5000 euroo vuodessa..