Mietityttää, kun ilmeisesti kullini on naisten keskiverto ranteen paksuinen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Rannekorua kaverille lahjaksi tilatessa, huomasin naisten ranteen keskiverto ympärysmitan olevan 14,43–15,8 cm. Lähteiden välillä vähän vaihtelee, mutta sanotaan noin 15 cm. Tiedän oman kullini olevan hieman päälle 15 cm ympärykseltään, niin aika paljolta kuulostaa "ranteen paksuinen". Olen melko kokematon ja kiinnostaa, mitä naiset ajattelette tästä paksuudesta?😅 Hirvittää vähän tuleva, jos joku säikähtää tai jotain...

Rannekorua kaverille lahjaksi tilatessa, huomasin naisten ranteen keskiverto ympärysmitan olevan 14,43–15,8 cm. Lähteiden välillä vähän vaihtelee, mutta sanotaan noin 15 cm. Tiedän oman kullini olevan hieman päälle 15 cm ympärykseltään, niin aika paljolta kuulostaa "ranteen paksuinen". Olen melko kokematon ja kiinnostaa, mitä naiset ajattelette tästä paksuudesta? Hirvittää vähän tuleva, jos joku säikähtää tai jotain...

Ole huoletta pillusta mahtuu 4kg lapsi tulemaan että kyllä joustoa löytyy.

Pi
Onnea vaan tämän argumentin esittämisessä kenellekkään naiselle. A) Synnytyksessä keho on ihan eri tilassa ja valmistautunut asiaan. B) Kukaan ei halua seksin tuntuvan edes etäisesti synnytykseltä. Lontoonkielisten sanoin "omenoiden ja appelsiinien vertailua".

Pitää olla paljon Keskonen lapsi.
Jos lapsen pää on kuten kalusi halkaisijaltaan noin 5cm.
Ei naiset vielä valita jos on tuon kokoinen

Rannekorua kaverille lahjaksi tilatessa, huomasin naisten ranteen keskiverto ympärysmitan olevan 14,43–15,8 cm. Lähteiden välillä vähän vaihtelee, mutta sanotaan noin 15 cm. Tiedän oman kullini olevan hieman päälle 15 cm ympärykseltään, niin aika paljolta kuulostaa "ranteen paksuinen". Olen melko kokematon ja kiinnostaa, mitä naiset ajattelette tästä paksuudesta? Hirvittää vähän tuleva, jos joku säikähtää tai jotain...

Moni nainen on mielissään sinun vähän paksummasta kullista.
Minäkin esimerkiksi haluan vähän kookkaampaa.

Yhteistyössä