Poliitikkoa läppäisevä piripää on suuri uutinen, mutta tämä on uusi normaali:

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
"Ammar Ahmad Mohammad Alaini, 26, seurasi yksin kotiinsa kävelleitä naisia Vantaan Myyrmäessä kuluvan vuoden kesällä.
Hän hyökkäsi naisten kimppuun ja koetti raiskata heidät. Naiset pelastautuivat huutamalla ja riuhtomalla itsensä miehen otteesta.
Itä-Uudenmaan käräjäoikeus on tuominnut miehen nyt 2,5 vuoden mittaiseen vankeusrangaistukseen."

"Ammar Ahmad Mohammad Alaini, 26, seurasi yksin kotiinsa kävelleitä naisia Vantaan Myyrmäessä kuluvan vuoden kesällä.
Hän hyökkäsi naisten kimppuun ja koetti raiskata heidät. Naiset pelastautuivat huutamalla ja riuhtomalla itsensä miehen otteesta.
Itä-Uudenmaan käräjäoikeus on tuominnut miehen nyt 2,5 vuoden mittaiseen vankeusrangaistukseen."

Ja tuon kaltaisia tapauksia on vaikka kuinka monta. Jos et usko, niin käy vilkaisemassa pk-seudun käräjien juttulistoja.

Jenny epäilee ma.mun lyöneen häntä ja Jenny sai lyönnistä silmävamman.
Poliisi ei ole saanut tekijää kiinni koska Jenny ei ole poliitikko.

Selvä poliittinen motiivi. Eihän Suomessa ole mitään muuta katuväkivaltaa, joka selittäisi asian.

"Milla Palkoaho HS
13:52
Pitkän linjan keskustapoliitikko Paavo Väyrynen kertoo joutuneensa hyökkäyksen kohteeksi Helsingin keskustassa itsenäisyyspäivänä.

Väyrysen mukaan rikos tapahtui Keskuskadulla noin kello yksitoista aamupäivällä, kun Väyrynen oli palaamassa parturista.

”Makkaratalon kohdalla oli sellainen hälisevä seurue, josta mieshenkilö ryntäsi minun päälleni. Minä kaaduin ja loukkasin itseni”, Väyrynen kertoo."