Ai jaha.Niin, sinä ajattelet kuin venäläiset
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ai jaha.Niin, sinä ajattelet kuin venäläiset
Niin kuin sinä, edusmaat ymAi jaha.Miten venäläiset ajattelee?
Eihän tuo minun idea tai ajattelutapa ole, vaan, kaikilla suurvalloilla on sama periaate.Niin kuin sinä, edusmaat ym
Mä luulen, että Venäjä on vähän niin ku varannut sen jomää toivon että ruåttalaisille pälähtää päihin että niiden tarttee saada ittelleen affenanmaa
Mutta ei nämä "edusmaat" ole samaa mieltäEihän tuo minun idea tai ajattelutapa ole, vaan, kaikilla suurvalloilla on sama periaate.
Edusmaat hyötyvät suunnattomasti suurvallan naapurina olosta, mutta toki se myös velvoittaa.Mutta ei nämä "edusmaat" ole samaa mieltä
Ja talousongelmia ei olisi jos voisimne käydä kauppaa Venäjän kanssa. Nähtävissä olevassa tulevaisuudessa kauppaa ei tulla käymään.Suomikin on hyötynyt Venäjästä ruhtinaallisesti. Halusimme myöntää tätä tai emme.
Ei mee kauaa niin kauppaa taas väännetään. Siksikin tämä kaikki tuntuu niin tarpeettomalta omaan jalkaan ampumiselta.Ja talousongelmia ei olisi jos voisimne käydä kauppaa Venäjän kanssa. Nähtävissä olevassa tulevaisuudessa kauppaa ei tulla käymään.
Jospa he onnistuisivat hyödyntämään sitä jotennii?mää toivon että ruåttalaisille pälähtää päihin että niiden tarttee saada ittelleen affenanmaa
Miksi sä sellaista toivot?mää toivon että ruåttalaisille pälähtää päihin että niiden tarttee saada ittelleen affenanmaa
affenanmualaisten elättäminen tulee meille niin hiivatin kalliiksiMiksi sä sellaista toivot?
Suomen pitää lopettaa åålantalaisten elättäminen ja poistaa heiltä erityisoikeudet.affenanmualaisten elättäminen tulee meille niin hiivatin kalliiksi
ruåttalaaset on rahamiehiä, niillä olis varaa
Eikun uutiset tunkee sun uniin ja jatkuu sielläSe olisi sitten naton 5 artikla ja Suomi vs. USA.
Tätä tämä minun uneni tiesi
Onko sillä jo partakin?Alkuperäinen kirjoittaja vierailija post: 34866569:Jaahas, maailmassa näyttää pian olevan taas yksi diktaattori lisää. Joutuuko Tanska aktivoimaan Naton artikla 5:n Trumpin takia ja Yhdysvaltain uhan takia? Putler nauraisi partaansa.
Tottahan tuoTuolla laitettiin salaa kierukoita, Suomessa tehtiin pakkosterilaatioita!
Trump ilmoitti, ettei halua sulkea pois sotilasvoiman käyttöä, jotta Grönlanti ja Panama saadaan Yhdysvaltain haltuun.
– En aio sitoutua siihen. On ehkä toimittava. Panaman kanava on elintärkeä maallemme. Grönlanti tarvitaan kansallisen turvallisuuden tarkoituksiin, Trump sanoi.
Trump sanoi harkitsevansa myös talouspakotteita Tanskalle, jos se vastustaa Grönlannin luovuttamista. Grönlanti on Tanskaan kuuluva alue.
Luultavasti sama jonka olen katsonut aiemmin.Yle1 just Panaman kanavasta loistava dokumentti!
Miksi se on loistava dokumentti?Yle1 just Panaman kanavasta loistava dokumentti!
Rummo-jankkaaja on Trumpin fani, ja muistaakseni ohjelmassa ylistetään USA:ta.Miksi se on loistava dokumentti?