V
vierailija
Vieras
2.3
3,9,5 oikealle ylös
6.1
alalaita
4,5,4,8,4,11
7.2
Saiskos alkukirjaimet noihin 13,6 ja 12 ja 17 vasemmalla
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
2.3
3,9,5 oikealle ylös
6.1
alalaita
4,5,4,8,4,11
7.2
Saiskos alkukirjaimet noihin 13,6 ja 12 ja 17 vasemmalla
Nyt pitää vastata itselle, kun heti tuli mieleen jotain eli muille kiinnostuneille ' tosi vahva ruskea eläinhahmo'Tätä yhä kaipaan, mainittiin et olisi vinkattu, mutten löydä
2.1. 8+6+5
Mitä sillä alapuolen sanalla tekee jos ei pääse kyseiseen ruutuun, eikä ruuduissa ole jatkoja ???Eikö tuo ole sen merkki, että sulla on kaikki sanat 6.1, mutta en jaa niitä !!!
Soo soo nyt, kaikkiin kysyttyihin olen antanut vinkkejä!!
Rimpsu 4 5 4 8 4 11 puuttuu, mutta tuohonkin annoin vihjettä, eli alapuolen sanan kerroin
Tätä yhä kaipaan, mainittiin et olisi vinkattu, mutten löydä
2.1. 8+6+5
vasemmanpuolen sanat puuttuu jos et satu tarkoittamaan pääsanasta lähtevää vasemmalle Santapaperia7.2 vasen reuna humsäv 12. Voisitko auttaa, mikä tämä humsäv on? tuo THG-kotisivu kahlattu moneen kertaan läpi, eikä vaan satu oikeat sanat.
vasemmanpuolen sanat puuttuu jos et satu tarkoittamaan pääsanasta lähtevää vasemmalle Santapaperia7.2 vasen reuna humsäv 12. Voisitko auttaa, mikä tämä humsäv on? tuo THG-kotisivu kahlattu moneen kertaan läpi, eikä vaan satu oikeat sanat.
KIITOS !Kysymykset on hukkuneet tänne joten yritän uusiks
4.2 kol ulo->(6)=mikä on se kolmas ulottuvuus, ei pituus, ei korkeus vaan...
4.3 Panda Pat-> (5) (6)=Dum sna
5.3 puuttu Per-> alas (5) (2) (5)=nak ja muu
*puuh* kohta mä luovutan!! Kuuleppas ystäväiseni, me ei luovuteta, väännetään ja pähkäillään porukalla etiäpäin, kysytään ja vastaillaan!
12= kaljakuppilavasemmanpuolen sanat puuttuu jos et satu tarkoittamaan pääsanasta lähtevää vasemmalle Santapaperia
Ajattelin ETTÄ tuo hum säv oli lyhenne jostain jo löydetystä sanasta. Vasemmalta 13-6, 12 ja 17 eivät ole löyttneet sieltä kotisivulta tai ovat sellaisessa muodossa, ettei vaan satu.
12= kaljakuppila
17=yksityistilaisuus
13, 6= Humoristiseen sävyyn
Hyvät hermotMulla ei vielä ole hermo kireellä, jotenkin osaa jo naureskella tälle typeryydelle .
Mut tänään olen rivienvälistä saanut peräti yhden sanan relluun, mihinkään kysymääni ei ole vastauksia tullut, ja hoh hoijaa sentään, miten olenkaan täällä jeesaillut monta päivää.
Ssin myös ton 4.1 valmiiks.Hyvät hermot
Mulla on valmiina 1.1/ 1.2/ 1.3/ 2.1/2.2/3.1/3.2/3.3/5.3
Oisko noihin tarvetta?
Ihanaa, kun kysyit, mulla nuo samat ruudut valmiina. Myös ruudut 4.1. / 5.2. / 5.3. / 7.2 vihreänä.
Ja kokonaistilanne 620/674
Kiitos! eipä olisi taas osannut noita loppuja itse keksiä4.1. Avaruus-ruudusta tarviis vinkkiä oikeaan yläkulmaan tie(5) lähtevät 18 10 ja 9 7 ? Kiitos
Wikistä kosmologia, molemmat löytyy eka kappaleesta, peräkkäin, ja ihan noilla sanamuodoiila!
Ssin myös ton 4.1 valmiiks.
469/674 Eli ei musta oo sulle avuks