Relaatio 1095 - Numerot

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eikö tuo ole sen merkki, että sulla on kaikki sanat 6.1, mutta en jaa niitä !!!
Soo soo nyt, kaikkiin kysyttyihin olen antanut vinkkejä!!
Rimpsu 4 5 4 8 4 11 puuttuu, mutta tuohonkin annoin vihjettä, eli alapuolen sanan kerroin

4.3 Onko kukaan keksinyt noita 7,8,5 ja 16 ?
7.2
Mistä kohtaa tekstistä löytää nuo vasemman puoleiset 13,6 ja 12 ja 17?
7.3
Vinkkiä mistä löytyy kiinal rav 8 ja 8,11 ja 22 jossa väliviiva?
Pääsanansta alas vasemmalle 7,5 ja 6,4 ?

7.2 vasen reuna humsäv 12. Voisitko auttaa, mikä tämä humsäv on? tuo THG-kotisivu kahlattu moneen kertaan läpi, eikä vaan satu oikeat sanat.
vasemmanpuolen sanat puuttuu jos et satu tarkoittamaan pääsanasta lähtevää vasemmalle Santapaperia
Ajattelin ETTÄ tuo hum säv oli lyhenne jostain jo löydetystä sanasta. Vasemmalta 13-6, 12 ja 17 eivät ole löyttneet sieltä kotisivulta tai ovat sellaisessa muodossa, ettei vaan satu.

Kysymykset on hukkuneet tänne joten yritän uusiks
4.2 kol ulo->(6)=mikä on se kolmas ulottuvuus, ei pituus, ei korkeus vaan...
4.3 Panda Pat-> (5) (6)=Dum sna
5.3 puuttu Per-> alas (5) (2) (5)=nak ja muu
*puuh* kohta mä luovutan!! Kuuleppas ystäväiseni 🥰, me ei luovuteta, väännetään ja pähkäillään porukalla etiäpäin, kysytään ja vastaillaan!
KIITOS !🥰🥳
Tein välillä 1099;n valmiiks ja täs samalla yritän 1098;a 😁 Ettei mee hermot tähän.

Mulla ei vielä ole hermo kireellä, jotenkin osaa jo naureskella tälle typeryydelle 🐷.
Mut tänään olen rivienvälistä saanut peräti yhden sanan relluun, mihinkään kysymääni ei ole vastauksia tullut, ja hoh hoijaa sentään, miten olenkaan täällä jeesaillut monta päivää.

Mulla ei vielä ole hermo kireellä, jotenkin osaa jo naureskella tälle typeryydelle .
Mut tänään olen rivienvälistä saanut peräti yhden sanan relluun, mihinkään kysymääni ei ole vastauksia tullut, ja hoh hoijaa sentään, miten olenkaan täällä jeesaillut monta päivää.
Hyvät hermot 🥰🥳
Mulla on valmiina 1.1/ 1.2/ 1.3/ 2.1/2.2/3.1/3.2/3.3/5.3
Oisko noihin tarvetta?

4.1. Avaruus-ruudusta tarviis vinkkiä oikeaan yläkulmaan tie(5) lähtevät 18 10 ja 9 7 ? Kiitos :)
Wikistä kosmologia, molemmat löytyy eka kappaleesta, peräkkäin, ja ihan noilla sanamuodoiila!

Hyvät hermot 🥰🥳
Mulla on valmiina 1.1/ 1.2/ 1.3/ 2.1/2.2/3.1/3.2/3.3/5.3
Oisko noihin tarvetta?

Ihanaa, kun kysyit, mulla nuo samat ruudut valmiina. Myös ruudut 4.1. / 5.2. / 5.3. / 7.2 vihreänä.
Ja kokonaistilanne 620/674 💪