Myrkyllinen parisuhde

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
On hyvin tärkeää tunnistaa ne omat arvot, ja pitää niistä kiinni.
Jos toinen ei sinun arvoja kunnioita niin hänen täytyy antaa mennä!

Jos kadotat itsesi saattaa tulla läheisriippuvuus toksisen vuoristoratasuhteen johdosta - sitten ollaankin pulassa, et löydä enää tietä pois ja koet itsesi arvottomaksi, ja epätoivoiseksi.

Itsensä on tunnettava todella hyvin ja osattava kuunnella itseään, jotta voit ylipäätään alkaa suhteeseen.

Ei tosiaan uskoisi alle 25-vuotiaan puheiksi - niin on haastatteluissaan kypsä ja analyyttinen nuori neito sen mitä
olen somesisältöään nähnyt.

Viisaan Naisen ja kumppanin tästä helmestä vielä joku mies nappaa!

Toinen kypsyyttä korostava seikka hänessä on ilmiselvä finanssiäly. Nainen on ollut sangen järkevä raha-asioissaan. Harva tuossa iässä Helsingin kantakaupungista osakkeita omistaa, kuten hän. Tämä sijoittajansilmä tosin saattaa liittyä hänen suomenruotsalaiseen verenperimäänsä. Heillä on tähän taipumusta.. Kuuluuko kenties ns. vanhan rahan sukulinjaan?🤔

Yleensähän naiset lähinnä shoppaavat tonnien arvoisia brandistatus-symboleita hänen iässään.

Olet upea, Pernilla. Tuollainen vanhan sielun omaava tytär kuin Sinä olisi minulle äitinä suuri ylpeyden aihe.

---

Keski-ikäiseltä naiselta.

💙

Ei tosiaan uskoisi alle 25-vuotiaan puheiksi - niin on haastatteluissaan kypsä ja analyyttinen nuori neito sen mitä
olen somesisältöään nähnyt.

Viisaan Naisen ja kumppanin tästä helmestä vielä joku mies nappaa!

Toinen kypsyyttä korostava seikka hänessä on ilmiselvä finanssiäly. Nainen on ollut sangen järkevä raha-asioissaan. Harva tuossa iässä Helsingin kantakaupungista osakkeita omistaa, kuten hän. Tämä sijoittajansilmä tosin saattaa liittyä hänen suomenruotsalaiseen verenperimäänsä. Heillä on tähän taipumusta.. Kuuluuko kenties ns. vanhan rahan sukulinjaan?

Yleensähän naiset lähinnä shoppaavat tonnien arvoisia brandistatus-symboleita hänen iässään.

Olet upea, Pernilla. Tuollainen vanhan sielun omaava tytär kuin Sinä olisi minulle äitinä suuri ylpeyden aihe.

---

Keski-ikäiseltä naiselta.

Ei-rekisteröityneet eivät voi muokata kommenttejaan,
kuten profiilin luoneet voivat.

Siispä verbal edit as follows:

Minulla ei ole omaa tytärtä.

Mutta jos olisi - soisin tyttärelleni
Pernilla Böckermanin kataktäärin piirteitä. Äiti - tytär duolla olisi varmasti aika hienoja syväluotaavia keskusteluja.

-sama

Ei toi vielä mitään oo johonkin jatkuvasti muijaa mätkivään nyrkkikeijoon verrattuna.
Yksikin lyönti on liikaa sanotaan kaikissa luotettavissa parisuhdeohjeissa.
Ihan turha luoda asteikkoa pahoinpitelyn vertailuun. Sama ohje henkiseen väkivaltaan. Peli seis, kun hulluus astuu kuvioihin.
Sama juttu tällä palstalla. Älä ruoki trolleja, sovinistisikoja ja karismaattisen liikkeen hihhulikirjoittajaa, jota nimitän Rouva Kaiuksi. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. T. ketjun ap.

Ei toi vielä mitään oo johonkin jatkuvasti muijaa mätkivään nyrkkikeijoon verrattuna.
Hmmm…narsisti voi tuhota ihmisen kokonaan.
Itse ottaisin mielummin nyrkistä, se on näkyvää ja ns. rehellistä. Narsku nakertaa sisältä ja tekee salakavalasti toisen täysin mitättömäksi ja puolustuskyvyttömäksi.

Tämän vuoksi ihan jokaisella tulee olla ne omat rajat/arvot, ja niistä on pidettävä kiinni! Empaattiset ihmiset ovat narskujen listalla, narsku ei yleensä valitse tiukasti rajoistaan kiinnipitäviä vahvoja ihmisiä.

Yhteistyössä