V
vierailija
Vieras
En ole misään kohtaa kertaakaan väittänyt, että puhe olisi mielestäni sopivaa. Minusta se oli sopimatonta. Ihmettelen kuitenkin sitä, miksi toinen saa jakaa yksityiskohtaisia kertomuksia seksiseikkailuistaan ja toinen ei saa kertoa kuvitteellisesta fantasiastaan?
Olen tähän mennessä saanut selityksen, että se ei nyt vaan ole sama asia, koska Iina puhuu itsestään, mutta niinhän Kallekin tekee. Kalle on teon kohteena. Hän nyt vain ilmaisi kenen toivoisi olevan tekijänä. Lisäksi olen saanut selityksen, että tällainen puhe ei ole urheilutoimittajalle sopivaa, mikä hämmentää minua, koska urheilijat nyt yleensäkkään ole mitään moraalinvartijoita ja suuria älykköjä.
En osaa sanoa sen Inan jutuista, kun en ole seurannut, mutta edelleenkään nämä mielestäni eivät ole rinnastettavissa olevia asioita.
Lähetyksessä, jossa on tarkoitus puhua urheilijoista ja heidän menestyksestään, päädytään puhumaan naisurheilijoista seksistisesti, ihan julkisesti. Se ei ole sopivaa ja on juuri sitä, mitä Gustafsson haastattelussa sanoi.
Miesten pitäisi pystyä parempaan, varsinkin urheilijoina toimivien esikuvien. Onneksi varmaan suurin osa miesurheilijoista on kunnollisia ja miehistä ylipäänsä.