V
vierailija
Vieras
Pieni "kipinä" mielessä, että josko jo olis Suomessa.
K:n aikataulu on hektinen to-la, joten ei jäisi aikaa Bojanille.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Pieni "kipinä" mielessä, että josko jo olis Suomessa.
Millä perusteella to ja pe ovat kiireisiä siis?K:n aikataulu on hektinen to-la, joten ei jäisi aikaa Bojanille.
Lauantaina pelaa kiekkoa, oisko to-pe reenit?Millä perusteella to ja pe ovat kiireisiä siis?
Bojanhan voi olla siellä messissä, ties vaikka laittais itsekin hokkareita jalkaan.Millä perusteella to ja pe ovat kiireisiä siis?
Bojanhan voi olla siellä messissä, ties vaikka laittais itsekin hokkareita jalkaan.
Hoputan Bojania laittamaan vaatteet päälle mökin eteisessä. Meillä on kiire ulos. Hoputan nauravaa Bojania, joka ihmettelee, mihin on kiire. Otan häntä kädestä kiinni, kun juoksemme ulos lumihankeen. Osoitan taivaalle, jossa välkkyy vihreät, siniset, turkoosit ja pinkit värit aaltoillen mustassa yössä. "Kaunista Jere", Bojan halaa mua takaapäin ja painaa leukansa mun olkapäälle. "Ei niin kaunista kuin sinä", kuiskaan ja annan suukon Bojanin poskelle.
Ottaakohan B Jeren sukunimen? Bojan Karalahti.
Kiitos, ihanaHoputan Bojania laittamaan vaatteet päälle mökin eteisessä. Meillä on kiire ulos. Hoputan nauravaa Bojania, joka ihmettelee, mihin on kiire. Otan häntä kädestä kiinni, kun juoksemme ulos lumihankeen. Osoitan taivaalle, jossa välkkyy vihreät, siniset, turkoosit ja pinkit värit aaltoillen mustassa yössä. "Kaunista Jere", Bojan halaa mua takaapäin ja painaa leukansa mun olkapäälle. "Ei niin kaunista kuin sinä", kuiskaan ja annan suukon Bojanin poskelle.
Kiitos ihana Bojere minificci! Kyllä ne Kärtsä ja Boitsu vielä Lappiin joskus meneeHoputan Bojania laittamaan vaatteet päälle mökin eteisessä. Meillä on kiire ulos. Hoputan nauravaa Bojania, joka ihmettelee, mihin on kiire. Otan häntä kädestä kiinni, kun juoksemme ulos lumihankeen. Osoitan taivaalle, jossa välkkyy vihreät, siniset, turkoosit ja pinkit värit aaltoillen mustassa yössä. "Kaunista Jere", Bojan halaa mua takaapäin ja painaa leukansa mun olkapäälle. "Ei niin kaunista kuin sinä", kuiskaan ja annan suukon Bojanin poskelle.
Hoputan Bojania laittamaan vaatteet päälle mökin eteisessä. Meillä on kiire ulos. Hoputan nauravaa Bojania, joka ihmettelee, mihin on kiire. Otan häntä kädestä kiinni, kun juoksemme ulos lumihankeen. Osoitan taivaalle, jossa välkkyy vihreät, siniset, turkoosit ja pinkit värit aaltoillen mustassa yössä. "Kaunista Jere", Bojan halaa mua takaapäin ja painaa leukansa mun olkapäälle. "Ei niin kaunista kuin sinä", kuiskaan ja annan suukon Bojanin poskelle.
Kiitos ihana Bojere minificci! Kyllä ne Kärtsä ja Boitsu vielä Lappiin joskus menee
Kiitos ihana Bojere minificci! Kyllä ne Kärtsä ja Boitsu vielä Lappiin joskus menee
Ei Bojanilla ole tyttöystävää.
Ja siinä syy miksi kylmät kuukaudet on peruttu.Kyl se D:n kanssa seukkaa.
Ja siinä syy miksi kylmät kuukaudet on peruttu.
On vain ystävä ja kollega tämä ihminen, ihan kuten Sadie.Kyl se D:n kanssa seukkaa.
On vain ystävä ja kollega tämä ihminen, ihan kuten Sadie.
In your dreams.D ja Sadie ovat tosiaan kollegoita, mut D on Bojanin tyttis.
Eipä taida olla, minusta tuntuu D on vähemmistön edustaja itsekin.D ja Sadie ovat tosiaan kollegoita, mut D on Bojanin tyttis.
Eipä taida olla, minusta tuntuu D on vähemmistön edustaja itsekin.
Ei ole rakastunut.Ilmankos B on niin rakastunut häneen.