Mistä löytyy isovanhempia, jotka hoitavat lapsenlapsiaan?
En ole nähnyt enää Suomessa täll. ihmeitä, isovanhemmilla on niin paljon menoja etteivät ehdi eivätkä halua tutustua omiin lapsenlapsiinsa.
Lastensuojeluun nämä sodan takia orvoiksi jääneet lapset menevät. Toimiiko Ukrainassa lastensuojelu vai viedäänkö myydäänkö lapsihuoriksi Venäjälle?
En allekirjoita väitettäsi. Olen osallistunut mahdollisuuksien mukaan ulkomailla asuvien lastenlasteni elämään.
Jostain luin, että moni lapsiperhe kaipaa korvikeisivanhempia, koska omat biologiset mummit ja ukit eivät enää ole hengissä.
Katsoin tänään vuonna 1942 filmatun SF-elokuvan. Ihmeen normaalia elämää elokuvassa kuvattiin, vaikka silloin Helsingissä elettiin sotavuosia.
Ihminen sopeutuu ihmeen konstilla sotaoloihin sanoi Yle aamussa Mari-piispa, joka vieraili Gazassa.
Tällä palstalla vaikuttaa negatiivinen kirjoittaja, joka koko ajan patistelee naisia rintamalle.
Jos ottaa oalstan ilmatilan haltuunsa, suotavaa olisi, että edes hieman kertoo elämästään taustatietoja.
Kun aikoinaan pölähdin palstalle, ja esittelin itseni, sain ikävän vastaanoton. Minulle Echo aloitti oman ketjun saatesanoin ”antaa palaa elämäkertakirjoittaja”.
Olen pasifisti sattuneesta syystä. Veljeni kuoli armeijan autokolarissa viimeisessä sotaharjoituksessa. Luotan rauhantyöhön. Riidat ratkaistaan, ja aseet taotaan kuokiksi ja auroiksi.