Osakkeet syöksyivät 4 000 miljardia dollaria – paloiko sijoittajien pinna Trumpiin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Osakkeet syöksyivät 4 000 miljardia dollaria – paloiko sijoittajien pinna Trumpiin?

Jatkuuko osakkeiden syöksy, uskaltaako niihin vielä sijoittaa, kun Yhdysvaltain presidentti tuottaa yllätyksiä lähes päivittäin?

19. helmikuun huipputason ja maanantain välillä osakemarkkinoilta suli pois huimat noin neljä biljoonaa (4 000 miljardia) dollaria uutistoimisto Reutersin mukaan.

Lue lisää: Neljän biljoonan dollarin lasku – tällainen oli pörssisyöksyjen musta maanantai

Suunta oli alaspäin myös Aasiassa.

Sijoittajat tuntuivat ainakin hetkellisesti tosissaan huolestuneen Trumpista.

Trump on paljon tehokkaampi kurssinlaskija kuin kiinalainen Deepseek.

Isot pojat ovat shortanneet ja kohta kääntävät longiksi tehden ennen näkemättömän suuret hillot.

Trumppia kauhistelevat tampiot myyvät lappunsa suoraan laitaan ja tekevät turskaa.

Masa sanoi myös sen, ettei Pekan kande yrittää pressaksi koska Pekka on h0m0.
Matti tosiaan mokasi tuossa lähetyksessä. Olen aina äänestänyt Pekkaa. Toivottavasti hän vielä saa hoidettavakseen jonkun korkean tason kansainvälisen tehtävän.
Olen aina sanonut, että viihdyn parhaiten homomiesten seurassa.
Perusteluun ei riittäisi yli 800 sivun pienellä präntillä painettu kirja.

Matti tosiaan mokasi tuossa lähetyksessä. Olen aina äänestänyt Pekkaa. Toivottavasti hän vielä saa hoidettavakseen jonkun korkean tason kansainvälisen tehtävän.
Olen aina sanonut, että viihdyn parhaiten homomiesten seurassa.
Perusteluun ei riittäisi yli 800 sivun pienellä präntillä painettu kirja.
Sinä olet aina mokannut äänestämällä HitIeriä fanittavaa Pekkaa. Tiesitkö muuten sitä, että sivari Pekka halusi ajaa Suomen armeijan alas?

Tää on jotenkin niin hellyttävää kun "vastuullinen media" on kovin huolissaan siitä kun rikkaat köyhtyvät.

Elon Muskin omaisuuden arvo on romahtanut ainakin 100 000 000 000 dollaria. Joutuu vielä kohta köyhäintaloon asumaan.

No kyllä säkin tunnuit vielä 2016 olevan Trumpin puolella vaaleissa. Ja oikeestaan 2020 pilkkasit enempi Bideniä kuin Trumpia. Ja mites toi sun suursuosikki, Tulsi "takinkääntö" Gabbard...
Tulsin suhteen olen kyllä pettynyt siihen, ettei hän uskalla/kykene oikomaan nykyTrumpin pahimpia harhoja.

Noin yleisesti sanoisin, että Keski-Suomen kokoomusnuorten ehdotus vaalikelpoisuuden poistamisesta yli 80-vuotiailta pitäisi saada käyttöön paitsi meillä myös USAssa. Äänioikeuden voi jättää, mutta narsisti joka haluaa jäädä keinolla millä tahansa historiaan on maansa kannalta tuhoisa.

Omppu-sedältä pitää evätä pääsy tälle palstalle ikärasisminsa takia.
Hän on harrastanut naisiin ja ikääntyneisiin ihmisiin kohdistuvaa vainoa koko sen ajan mitä olen seurannut tätä palstaa.
En huomannut tuota kahjoa vaaliuutista selatessani vakiolehtiäni.
Eivät suhtkoht luotettavat mediat julkaise roskaa.

Omppu-sedältä pitää evätä pääsy tälle palstalle ikärasisminsa takia.
Hän on harrastanut naisiin ja ikääntyneisiin ihmisiin kohdistuvaa vainoa koko sen ajan mitä olen seurannut tätä palstaa.
En huomannut tuota kahjoa vaaliuutista selatessani vakiolehtiäni.
Eivät suhtkoht luotettavat mediat julkaise roskaa.
Hyvä tietää, ettei esim. YLE ole mielestäsi luotettava media. :cool:

Tulsin suhteen olen kyllä pettynyt siihen, ettei hän uskalla/kykene oikomaan nykyTrumpin pahimpia harhoja.

Noin yleisesti sanoisin, että Keski-Suomen kokoomusnuorten ehdotus vaalikelpoisuuden poistamisesta yli 80-vuotiailta pitäisi saada käyttöön paitsi meillä myös USAssa. Äänioikeuden voi jättää, mutta narsisti joka haluaa jäädä keinolla millä tahansa historiaan on maansa kannalta tuhoisa.

Kun lukee noita eri puolueiden nuorisojärjestöjen ehdotuksia niin äänioikeus pitäisi poistaa nyös alle 3kymppisiltä.

Nyt tuli julmat luvut: Teslan markkina-arvo suli historiallisen paljon

Analyytikot eivät löydä vastaavaa esimerkkiä autoilun historiasta.

Kuluvien kuukausien aikana Tesla on syöksynyt täyttä vauhtia kanveesiin. Analyytikoiden mukaan yhtiön markkina-arvosta on kadonnut 48 prosenttia.

”Meidän on vaikea löytää autoilun historiasta toista esimerkkiä, jossa brändi olisi menettänyt yhtä paljon markkina-arvoa yhtä nopeasti”, JPMorganin analyytikot kirjoittivat keskiviikkona. Asiasta uutisoi Business Insider.

Pölhöpopulismipolitiikan hinta.

Montako biljoonaa Trumpin toimet ovat jo USA:n Wall Streetin kursseja pudottaneet, pari päivää sitten pudotus oli 4 biljoonaa taalaa, nyt alkaa kulta olla turvaamiskeino Euroopan asefirmojen mm. Patria, Rheinmetall ym. ohella.

Yhteistyössä