Ei missään nimessä nainen saa olla heikko. Suurinosa miehistä arvostaa sellaista soturiprinsessa xenan tyylistä naista joka ei enään tarvitse turvaa ja häntä ei pelota enään mikään ja on päässyt niiden tunteiden ylitse. Vaan on kaksi kumppanusta vähän niinkuin bonnie ja clyde. Bonniekin antoi tommy guninsa laulaa siinä missä clydekin

. Ja siis suomessa on ihan laissakin määritelty että jos on henkisesti lapsen tasolla niin seksiä ei saa harrastaa. Ei kiitos jos nainen heittäytyy vauvaksi suhteessa se kyl vie seksihalut nopiaan

mut tietenkin puhutaan asioista suoraan ja jaetaan tunteet täysin alasti siis ihan kaikki eikä määritellä mikä on naista tai miestä. Koska koko kuvan pitää saada loistaa ja kaikkien puolien olla näkyvää eikä rooleja enään ole. et mikä käytös kuuluu millekkin sukupuolelle koska ihmisyydessä kun roolit katoaa. Onnitelkaa itseänne olette päässeet toiselle ihmisyyden levelille pois eläimen tasolta. Ajatelkaa nyt vaikka kuningatar elisabeth ensimmästä hän johti maataan ja voitti sodassa philp2 komean. Itse arvostan rohkeita ja pelottomia naisia. Se on seksikästä ja turn on

mulle muutenkin omituista ei mun oo tarvinnut miettii parisuhteissa tunnenko itseni mieheksi jos teen näin tai nuin. Ei ole hetkauttanut minua koskaan ja saannut kyllä aika vapaasti olla kaikkinensa.