Oletko nähnyt kun puolisoa pannaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En ole nähnyt, mutta kuulen toiseen makuuhuoneeseen, kun hänen sugar daddynsä panee häntä joka lauantai n. klo 19-21. Daddyn lähdettyä vaimo kävelee vaikein askelin suihkuun. Minä pääsen pukille aikaisintaan maanantai-iltana.

• Tykkää
Reactions: Msrko31
En ole nähnyt, mutta kuulen toiseen makuuhuoneeseen, kun hänen sugar daddynsä panee häntä joka lauantai n. klo 19-21. Daddyn lähdettyä vaimo kävelee vaikein askelin suihkuun. Minä pääsen pukille aikaisintaan maanantai-iltana.
Lisään vielä, että olemme olleet aviossa vuoden ja vaimon sokerisuhde on kestänyt kolme vuotta lähes keskeytyksettä. Vain hääpäivämme jäi väliin.

En ole nähnyt. Vaimolla on lupa käydä vieraissa ja pitää panokaveria. Tiedän, että hänellä on intialainen Google-Suomella työskentelevä insinööri vakituisena panokaverina, mutta hän ei ole pyynnöstäni huolimatta suostunut tuomaan häntä kotiimme naimaan. Sanoo, että se on hänen yksityisasiansa.

Vaimo oli naapurin perunatilalla kiire apuna sadonkorjuuaikaan. Kävin hakemassa hänet päivittäin autolla kotiin iltakahdeksalta. Yhtenä perjantaina syyskuun lopussa menin taas hakemaan mutta ketään ei näkynyt missään.

Lähdin kiertelemään talousrakennuksia ja yhdestä kuului voihkinan tapaista ääntä. Kävelin varovasti kohti ja näin: Vaimo nojasi pakkauspöytään ja isäntä työnteli takaapäin paksulla melallaan. Vaimo huokaili edessä: Paina paina kovaa!

Poistuin varovasti ja menin autoon istumaan. Odottelin kymmenen minuuttia ja soitin äänimerkkiä. Vaimo tuli ulos ja auton luo. Sorry, meni vähän pidempään, kun piti huoltaa konetta huomiseksi. Tapahtuneeseen ei palattu, mutta yritin olla tunnollisempi määräaikaishuolloissa.

Valvontakamerassa olen. Epäilin jotain ja laitoin kameran piiloon vaatepinoon makuuhuoneeseen. Katsoin toimistolla töissä kännykän ruudulta, kun naapurin mies pani vaimoani. Tämä eronnut mies sai täyden palvelun. Ensin vaimo kontillaan sängyllä, imi miestä jonkun aikaa. Sitten kääntyi ja pyllisti sängyn reunalla. Täytyy sanoa, että kamera oli täydellisellä paikalla ja sain seurata koko toimituksen paraatipaikalta. Menin naama punaisena toimiston vessaan ja runkkasin. En ole ikinä ottanut tätä puheeksi ja uskon, että tämä on vakijärjestely.

Olen useasti. Eka kerta oli 90 l alkupuolella. Oltiin tuore 24/23v aviopari ja vaimo raskaana. Oltiin käymässä Helsingissä ja saatiin yöpaikka vaimon entiseltä opiskelukaverilta. Hänellä oli vain parisänky kaksiossa, jotenka nukuttiin kaikki siinä ja vaimo keskellä. Heräsin yöllä ja huomasin, että vaimo ja sen kaveri ei ollutkaan sängyssä. Hiivin ovenrakoon ja näin kun vaimo nojasi keittiönpöytää vasten ja inisi kun kaveri lykki innoissaan takaa päin. Itse asiassa oli aika upea näky hämärässä katuvalojen loisteessa kun vaimon turvonneet rinnat heiluivat nainnin tahdissa ja pyöreä vatsa näkyi valoa vasten.

Olin ihan kiimassa kun katsoin tilannetta. Asia jäi vaivaamaan, mutta meni joitakin viikkoja, että otin asian puheeksi. Kävimme aika moisia keskusteluja. Olemme edelleen naimisissa ja seksi elämämme on ollut todella antoisaa.

Olen useasti. Eka kerta oli 90 l alkupuolella. Oltiin tuore 24/23v aviopari ja vaimo raskaana. Oltiin käymässä Helsingissä ja saatiin yöpaikka vaimon entiseltä opiskelukaverilta. Hänellä oli vain parisänky kaksiossa, jotenka nukuttiin kaikki siinä ja vaimo keskellä. Heräsin yöllä ja huomasin, että vaimo ja sen kaveri ei ollutkaan sängyssä. Hiivin ovenrakoon ja näin kun vaimo nojasi keittiönpöytää vasten ja inisi kun kaveri lykki innoissaan takaa päin. Itse asiassa oli aika upea näky hämärässä katuvalojen loisteessa kun vaimon turvonneet rinnat heiluivat nainnin tahdissa ja pyöreä vatsa näkyi valoa vasten.

Olin ihan kiimassa kun katsoin tilannetta. Asia jäi vaivaamaan, mutta meni joitakin viikkoja, että otin asian puheeksi. Kävimme aika moisia keskusteluja. Olemme edelleen naimisissa ja seksi elämämme on ollut todella antoisaa.
Tämä todistaa taas sitä, että osalla naisista raskaana olo lisää valtavasti seksi haluja. Jos mies ei jaksa, ehdi tai kiinnostu riittävän usein, käy juuri näin. Viisas mies hankkii vaimolleen huolenpitäjän raskauden ajaksi. Jos "hoitajalla" ei ole tauteja, voi vapaasti lykkiä paljaalla. Raskaana oleva ei tule raskaaksi!

• Tykkää
Tämä todistaa taas sitä, että osalla naisista raskaana olo lisää valtavasti seksi haluja. Jos mies ei jaksa, ehdi tai kiinnostu riittävän usein, käy juuri näin. Viisas mies hankkii vaimolleen huolenpitäjän raskauden ajaksi. Jos "hoitajalla" ei ole tauteja, voi vapaasti lykkiä paljaalla. Raskaana oleva ei tule raskaaksi!

Meillä aikoinaan samaa vaimo molempien raskauksien aikana kiimassa ja oma munani ei riittänyt.
Halusi paljaalla. raskauksien loppuaikoina perusteli sitä sillä, että miehen sperma käynnistää synnytyksen

Meillä aikoinaan samaa vaimo molempien raskauksien aikana kiimassa ja oma munani ei riittänyt.
Halusi paljaalla. raskauksien loppuaikoina perusteli sitä sillä, että miehen sperma käynnistää synnytyksen
Miehenä olen saanut onnen naida paljaalla kahta raskaana olevaa kiimaista naista. Ensimmäinen oli rakas vaimoni ja toinen oli hänen hyvä sinkkuystävänsä. Molemmat sain auttaa myös synnytyksen käynnistämiseen asti. Ehkä miehen miellyttävin velvollisuus!

Ekan kerran näin seksiklubilla, se otti vatsanpohjalta, kun sinne mentiin kaksi miestä otti meidät vastaa ja ohjasivat minut pariskunnan seuraan. Naurattivat ja hurmasivat rouvan, veivät hänet nurkan taakse pantavaksi, kurkein salaa ja se tuntui vähän pahalta. Puoli tuntia sisään tulosta rouvaa oli jo kaksi ukkoa nainut. Sitten minullakin alkoi flaksi käymään, muttei samalla mitalla kuin rouvalla, paikalla oli neljä paria, yksi jokeri ja me, rouvaa pani viisi ukkoa.

Ekan kerran näin seksiklubilla, se otti vatsanpohjalta, kun sinne mentiin kaksi miestä otti meidät vastaa ja ohjasivat minut pariskunnan seuraan. Naurattivat ja hurmasivat rouvan, veivät hänet nurkan taakse pantavaksi, kurkein salaa ja se tuntui vähän pahalta. Puoli tuntia sisään tulosta rouvaa oli jo kaksi ukkoa nainut. Sitten minullakin alkoi flaksi käymään, muttei samalla mitalla kuin rouvalla, paikalla oli neljä paria, yksi jokeri ja me, rouvaa pani viisi ukkoa.
Tähän jatkoksi, kun näistä ei oikein voi avautua kovin monelle, tänne voi.
Kautta rantaen sain vihi s-klubista ja mahdollisuudesta osallistua, ehdotin rouvalle ja meni jonkin aikaa sulatellessa ja suostui. Se ilta alkoi valmistatuen ja rouva vaihteli vaatteita ja kyseli mitkä sopii, kysyi kengistä, sanoin korkokengät, muttei jalat jaksa niitä koko iltaa ja vastasin ettei jalat ole paljonkaan maassa, HEH HE vastasi väkinäisesti. Taksissa oli jännitystä ilmassa, ei paljon puheltu. Sisään päästyämme rouva pääsi fiilikseen heti ja minulta meni enemmän päästäseni ”piireihin”. Rouvalla on vientiä koko ajan eli miehet melkein jonottivat uutta klubilaista. Pitää olla tarkkana että välillä nuolee ja sormettaa ettei ensimmäisissä panoissa päästä tulemaan, ettei naimiset lopu siihen. Illan saldo olin kolmen rouvan kanssa nain kunnolla ja oma rouva viiden ukon. Oli mahtava jännitys mentessä ja siitä se muuttui kiihkoksi. Käytiin toisen kerran, siitä puuttui se iso jännitys, joten se oli ”vain” kivaa. Toisen jälkeen rouva sanoi et tämä on nähty ja lopetettiin, ollaan muuta harrastettu, se onkin oma tarinansa. M59

Töistä tullessani poikkesin naapuritilalle kysymään lainaksi reppuruiskua perunaruttoa vastaan ruiskuttamiseen kävelin konehalliin ja kuulin outoa ulinaa. Naapurin isäntä työnteli takaapäin vaimoani ja äänistä päätellen kohta ruiskuaa. Poistuin hiljaa ja ajelin kotipihaan. Menin keittämään kahvit ja kohtahan vaimokin tuli kotiin. Sanoi olleensa mustikankukkia katselemassa. Vaadin vaimon sänkyyn ja pääsin naapurin isännän liukkaille. Vaimo oli vähän vaisu, mutta en syyttänyt, vaikka hän varmasti arvasi minun huomaavan. Yritin hoitaa aviovelvollisuuksiani vastedes tunnollisemmin.

• Tykkää
En ole nähnyt. Vaimolla on lupa käydä vieraissa ja pitää panokaveria. Tiedän, että hänellä on intialainen Google-Suomella työskentelevä insinööri vakituisena panokaverina, mutta hän ei ole pyynnöstäni huolimatta suostunut tuomaan häntä kotiimme naimaan. Sanoo, että se on hänen yksityisasiansa.
Laitoin pari pientä webbi kameraa makuuhuoneeseen ja sanoin perjantai-iltana lähteväni mökille laittamaan paikkoja kuntoon. Vaimolla oli lauantaina aamuvuoro töitä, joten hän ei tullut mukaan. Seurasin la-iltapäivästä kameroita ja iltakuudelta tärppäsi. Oli kyllä komea mies ja semmoinen HK:n sinisen kokoinen työkalu. Vaimo näytti olevan kiima ja tuskan välimaastossa ilmeistä päätellen. En enää ihmettele, ettei halua minulle näyttää. En silti ole kateellinen enkä mustasukkainen. Seuraavan viikon vaimo on aivan huomattavasti kiihkeämpi ja kiltimpi.

Laitoin pari pientä webbi kameraa makuuhuoneeseen ja sanoin perjantai-iltana lähteväni mökille laittamaan paikkoja kuntoon. Vaimolla oli lauantaina aamuvuoro töitä, joten hän ei tullut mukaan. Seurasin la-iltapäivästä kameroita ja iltakuudelta tärppäsi. Oli kyllä komea mies ja semmoinen HK:n sinisen kokoinen työkalu. Vaimo näytti olevan kiima ja tuskan välimaastossa ilmeistä päätellen. En enää ihmettele, ettei halua minulle näyttää. En silti ole kateellinen enkä mustasukkainen. Seuraavan viikon vaimo on aivan huomattavasti kiihkeämpi ja kiltimpi.
Saiskin kuvattua rouvan ollessaan naitavana, olisi kiva muisto.

Tulin kerran syksyllä kotiin työmatkalta kaverin kyydillä. Päivää vaimolle ilmoittamaani aikaisemmin. Ajattelin iloisesti yllättää hänet. Ihmettelin pihalla olevaa autoa ja palavaa kellarin käytävän valoa. Kellarissa on mm. pesutilat ja sauna. Molemmissa tiloissa on katonrajassa kapeat ikkunat ulos ja ulkopuolella ne ovat aika lähellä maanrajaa. Ikkunoissa on valoverhot, mutta pimeällä niistä näkyy hyvin sisälle päin. Hiivin ihmetyksen vallassa pesuhuoneen ikkunan taakse ja kurkkasin sisälle. Joku nuorehkon näköinen sporttinen ja hyvin varustettu mies pesi huolella, muna jäykkänä 52v vamoani joka näytti todella nauttivan tilanteesta.
Vähän aikaa sydän jyskytti kurkussa, mutta jäin kuin transsissa tuijottamaan mitä suihkussa tapahtui. He pesivät toisiaan todella antaumuksella ja ihan joka paikasta samalla hyväilivät ja suutelivat toisiaan.
Jonkin ajan kuluttua siirtyivät saunan puolelle ja vaimo kävi saman tien lauteiden reunalle istumaan jalat levällään ja kohta touhusivat ihan kunnolla. taisivat käydä kaikki mahdolliset asennot läpi lauteilla. Ihmettelin samalla miehen kestävyyttä, vaikka välillä laukesi vaimon sisään mies ja muna oli taas kohta uudelleen touhuamassa vaimon kimpussa. Sama meno jatkui vielä hetkun suihkun puolella. Kunnes poistuivat yläkertaan.
Yritin vielä tiirailla yläkerran ikkunoista, mutta huonolla menestyksellä. Ajattelin, että antaa vaimon nauttia ja lähdin talsimaan kohti hotellia.

Myöhemmin kävi ilmi, että mies oli urheiluhieroja jolla vaimo käy säännöllisesti

Kiihottaa kovasti ajatus, että pääsisin katsomaan kun vaimoni antaa vieraalle. Kaikista eniten niin, että olisin salakatselijana. Jossain juhlissa, mökillä tms. Onko tällaisia kokemuksia? Ja jos niistä saisi pikku kertomuksia.
Missä tapahtui, miltä tuntui katsoa, piditkö omana tietonasi? Toisena vaihtoehtona ihan sovitusti, niin että vieras panee ja mies katselee.

Olemme kohtuullisen hyvin toimeentuleva aviopari ja asumme mukavassa omakotitalossa.
Vuosi sitten päätimme ottaa siivoojan. Verovähennys ei ollut tärkeä, vaan luotettava vakiosiivooja. Tuttumme suositteli filippiiniläistä naista, jolla oli Suomen kansalaisuus. Hän kävi aina perjantaiaamupäivisin tekemässä viikkosiivouksen. Olimme häneen ja työhönsä erittäin tyytyväisiä.

Viime viikon perjantaina minut määrättiin iltapäiväksi etätyöhön, koska toimistolla tehtiin vahva tuholaismyrkytys. Ajelin kotiin ja ihmettelin, miksi mieheni auto oli pihassa. Ajoin katua vähän eteenpäin ja pysäköin kadun varteen. Kävelin kotiin ja avasin varovasti oven. Makuuhuoneesta kuului voihkinaa. Hiivin lähemmäs ja näin, kun siivoojamme ratsasti miehelläni meidän sängyssämme. Poistuin hiljaa ja menin läppärini kanssa kirjastoon tekemään töitä.

Lopettelin normaaliaikoihin ja ajoin kotiin. Talossa ei ollut ketään. Sängyssä oli puhtaat, sileät lakanat. Edelliset lakanat olivat pestyinä, kuivattuina ja mankeloituina ja lämpiminä vaatekomerossa. Kaikki oli tiptop. Mies tuli hetken päästä kotiin muina miehinä ja laittoi kahvinkeittimen päälle.

Illalla sain niin hyvää kieli hoitoa ja nussimista, että päätin olla puhumatta mitään. Kaikki osapuolet taisivat voittaa.

Meillä on molemmilla lupa käydä vieraissa kondomia käyttäen. Vaimo on kertonut hänen työpaikallaan olevasta amerikkalaisesta tutkijasta. Viime viikolla hän myönsi tehneensä läheisempääkin tuttavuutta tämän Johnin kanssa. Kolmen kuukauden ajan kerran viikossa pitkä lounas, joka ei lihota.

Sunnuntaina olimme illalla Prismassa ruokaostoksilla, kun kuulin vaimoani tervehdittävän. Vaimo vastasi: "Hello John, this is my husband." Käännyin katsomaan, aivan pikimusta mies ja vieressään latinokaunotar. "And this is my wife Mary" kättelin molemmat vähän hämmentyneenä. Mary oli todella kaunis. Ihmettelin, mitä John näki arkisen näköisessä vaimossani.

Eilen työpäivän jälkeen vaimo kertoi, että Mary haluaisi kanssamme parin vaihtoon. Hän haluaa kokea suomalaisen harjastukan ennen kuin he lähtevät takaisin kotimaahansa. Hämmentävää, mutta kiihottavaa. Silloin näen ehkä myös mustan jortikan soutavan vaimoni kuumassa pillussa.

Vähän tulkinnanvarainen juttu. Meillä oli tulossa lauantaina häät. Tiistaina oli morsiameni ystäväporukka järjestänyt hänelle polttarit. Kaikenlaista pientä jäynää. Sitten hänet oli viety yhden ystävän kotiin ja käsketty sänkyyn selälleen. Sitten hänen silmänsä oli huolellisesti sidottu ja kädet ja jalat lukittu kiinni sängyntolppiin. Sitten kaupungin kaksi tunnetusti isokyrpäistä jääkiekkoilijaa nuolemaan hänen rintojaan ja pilluaan. Tässä vaiheessa minut kutsuttiin katsomaan. Kaksi miestä piti minusta kiinni ja minulla oli suukapula. Jääkiekkoilijat alkoivat nussia tyttistäni vuorotellen, kunnes molemmat ja tyttikseni saivat kaksi orgasmia. Minut talutettiin pois käsiraudoissa ja vietiin kotiin autolla. Käsiraudat kytkettiin suihkuhanaan ja avain keittiön pöydälle. Morsiameni tuotiin tuntia myöhemmin ja hän päästi minut raudoista. Hän ei tiennyt minun katselleen ja kysyin, millaiset polttarit olivat.

"Ihan perinteisiä polttarileikkejä, vähä tylsiä, mutta nyt haluan suihkuun ja lepäämään."

Niin että en nähnyt, kun puolisoa pannaan. Hän ei ollut vielä siinä vaiheessa puolisoni...

Nyt talvilomalla Levillä näin. Mökissä paljon porukkaa, saunomista ja kaikki humalassa. Olin parin muun miehen kanssa saunassa aika kauan. Tulin pois ja näin, että osa naisista vilkuili huolissaan, kun etsin vaimoani. Lähdin portaita pitkin yläkertaan. Kun alakerran musiikki jäi taakse, kuulin makuuhuoneesta ähinää ja natinaa. Ovi oli raollaan, vähän näin, mutta en kaikkea. Tiesin kuitenkin, että vaimo siinä makaa selällään jalat leveällä, kaverini painaessa innolla kalua sisään. Lähdin takaisin alakertaan ja taas katselivat minua. Odotin, että seisokki laskee ja menin takaisin saunaan. Palatessani vaimoni istui pyjama päällä ja viinilasi kädessä muiden seurassa. Tämä kaverini tuli pian yläkerrasta ja meni saunaan. Nukkumaan mentyämme yritin vongata vaimolta pillua, mutta hän ei antanut.
Vaimoni on käynyt Levillä lukemattomia kertoja ns. tyttöporukassa. Hän on sarjapettäjä. En ole koskaan ollut paikalla näkemässä hänen naintihommiaan, mutta muutaman valokuvan olen nähnyt.

Meillä on molemmilla lupa käydä vieraissa kondomia käyttäen. Vaimo on kertonut hänen työpaikallaan olevasta amerikkalaisesta tutkijasta. Viime viikolla hän myönsi tehneensä läheisempääkin tuttavuutta tämän Johnin kanssa. Kolmen kuukauden ajan kerran viikossa pitkä lounas, joka ei lihota.

Sunnuntaina olimme illalla Prismassa ruokaostoksilla, kun kuulin vaimoani tervehdittävän. Vaimo vastasi: "Hello John, this is my husband." Käännyin katsomaan, aivan pikimusta mies ja vieressään latinokaunotar. "And this is my wife Mary" kättelin molemmat vähän hämmentyneenä. Mary oli todella kaunis. Ihmettelin, mitä John näki arkisen näköisessä vaimossani.

Eilen työpäivän jälkeen vaimo kertoi, että Mary haluaisi kanssamme parin vaihtoon. Hän haluaa kokea suomalaisen harjastukan ennen kuin he lähtevät takaisin kotimaahansa. Hämmentävää, mutta kiihottavaa. Silloin näen ehkä myös mustan jortikan soutavan vaimoni kuumassa pillussa.
Johnin viimeinen työpäivä oli maanantaina 30.6. He pakkailivat tavaroitaan ja perjantai-illaksi ja yöksi he kutsuivat meidät Vantaa-hotellille. He tarjosivat meille kuohuviinit ja tanssimme muutaman kappaleen. Sitten Mary ehdotti huoneeseen menoa. Ajoimme hissillä ylös ja siellä heidän ideansa paljastui. Vaimolleni ja Johnille oli yksi huone ja Marylle ja minulle viereinen huone. Sovimme tapaavamme klo 10 aamiaisella.

Maryn kahvin värinen vartalo houkutteli pussaamaan kaikkialta. Viimeiseksi nuolin ja pussasin hänen ihanan posliinisen perhospilunsa. Hän otti minun penikseni suuhunsa, mutta ei antanut minun laueta. Hänelläkin oli lupa kondomin kanssa vieraisiin, mutta nyt hän halusi paksua valkoihoista kullia paljaalla ja lastit sisään. Touhusimme kolme kertaa aamuun mennessä, kun vaimon kanssa ei seiso kuin kerran vuorokaudessa, jos sitäkään.

Tapasimme toisen parin aamiaisella ja vaimoni näytti kyllä saaneelta. En vain vieläkään nähnyt, kun häntä pannaan!

Ap on kirjoittanut fantasioita juuri tuonne ehdotettuun paikkaan. Tänne olisi kiva kuulla oikeita tarinoita. Kun niitä ei paljoa ole, niin toinen fantasia on se, että vaimo oikeasti antaisi vieraalle ja kertoisi siitä minulle. Onko tälläisia kokemuksia? Minkälaisessa tilanteessa vaimo on antanut ja miten on kerrottu. Omasta mielestä parasta olisi päästä itse sitten panemaan ja siinä samassa vaimo kertoisi.
Mun vaimo kertoi aikanaan kaikki panonsa. Nuorempana nussi mun kehotuksesta aika monen kanssa. Kiihottaa vieläkin. Nyt ei anna mulle enää ollenkaan vittuaan. Väittää ettei nai muittenkin kanssa

Uusimmat

Yhteistyössä