V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
En löydä kohtaa Os-11? 14-5 on paikka, missä kunkku asuu. 14 millä luist. ilman jäätä?
Kiitos!
Os 11 on väliviivalla , oikea alakulma?
Ruutu on 5.2 Os 11 on väliviivalla , oikea alakulma? - Löytyy Os. wikistä kohdasta nähtävyyksiä
5.4 Pääsanan alapuolella Kek.Tu. ja siitä koilliseen 8 (yhdistyy sanaan En.Te.)?
5.3. vasen yläkulma ma ma-hi kaikki sanat tästä kohtaa?
3.5
A Tap vasemmalle molemmat 10. KIRJA HÄNESTÄ
vasemmalla alhaalla vama ja munä alas 5 NÄIDEN ESITTELIJÄ
vasemmalla alhaalla hä/mä vasemmalle 7 MIHIN HÄ MENNÄÄN KIRKOSSA
oikealla ylhäällä me oikealle 4. SAIRAUDELLA
5.3 Pääsanasta ylös Pi. ja siitä oikealle 5? englannista suomeksi
5.3 Pääsanasta ylös Pi. ja siitä oikealle 5? englannista suomeksi - Mulle kääntäjä väittää sen olevan suomeksi ha..., mikä mulla on jo siitä suoraan ylöspäin?
Tunnustuksia, lempinimi, siviiliammatti5.2
pääsanasta lähteviin tarvis vinkkiä ko aivot lyö tyhjää. Ainoastaan tuo koillisen yhd oon hokannu mutta muut hukassa
3.3.
Kaikki pääka. Lähtevät - Eri maiden pääka. nimiä
LaLe ylös 15 - Löytyy kyseisestä wikistä mm. Yleistietoa kohdasta tokasta kappaleesta sinisellä
2.3 Vasemmalla keskellä Si. ja Na. yhdistävä alaspäin 13
94,9% valmiina, mutta nyt täysin jumissa
Valitettavasti puuttuu tuo sama sekä samasta ruudusta (2.3.) lisäksi ylhäältä vasemmalta To 14 ja To 11 (näitä on kolme, mutta puuttuu niistä se, joka lähtee To-sanasta eniten vasemmalle) sekä oikealta Ma - 14
nelooMinulla on vain tämä 3.3 auki ja tökkii pahasti
Olisiko vihjettä antaa pääsanasta oikealle 6/5 (aikaisempi vihje: euroviisuvoittajan mukaan nimetty, maakuntakadulla keskustassa. ) Tämä ei oikein auttanut.
3.3. nelos lähtevät. minulla on Pa Ka mutta 9, 6/5, 5 ja 4 puuttuu.