Mies suuttui kun mun siskokin tuli meidän kanssa saunaan :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ajattelematon
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ajattelematon

Vieras
Mun sisko oli viikonloppuna meillä kylässä. Mun mies oli mennyt vähän ennen minua saunaan ja sit me siskon kanssa päätettiin mennä yhdessä samaan aikaan sen kanssa saunaan. Mies näytti kyllä heti että se ei tyännyt mutta ei sanonut mitään. Mutta kun sisko oli lähtenyt niin se otti kauheat kilarit. Sen mielestä ei vedetä sukulaisia sekasaunaan.

Meiilä on aina menty yhdessä saunaan ja en yhtään ajatellut että se loukkaa toista. Nyt on aika surkea olo :(

Mitäs siinä. Nämä saunomiset nyt on henkilökohtaisia juttuja. Pyydä anteeksi ja kerro, että teillä on ollut erilaiset tavat. Nyt sitten sovitte yhdessä miten toimitte teidän perheessänne.

Joo, minäkin suuttuisin jos mies tulisi saunaan veljensä kanssa :D Ei todellakaan ole tapana mitkään sekasaunat meillä päin.. muuta kuin ehkä nuorten pippaloissa ja niissäkin lähinnä tarkoitus on ollut näyttäytyä ja esitellä kroppaansa, eivät siis todellakaan ole sellaisia saunareissuja mitä täällä netissä on saanut lukea (että kukaan ei katso sillä silmällä eikä ajattele seksuaalisesti).

niin olisin minäkin suuttunut, jos mieheni olisi yllättäen tullut saunaan kenen tahansa sukulaisensa kanssa. Samantekevää kuka olisi, niin suuttuisin. Saunon vain mieheni tai tyttärieni kanssa tai naisten saunassa. Piste. En edes naissukulaisten kanssa sauno yleensä - siskon kanssa tai ehkä äitini kanssa, mutta en ainakaan kymmeneen vuoteen heidänkään kanssa ole saunonut.

Kun seurustelin yhden jätkän kanssa ja menin niille käymään viikonlopuks, kun oli kauempaa niin en olis millään halunnu mennä saunaan sen siskon ja äitin kanssa, mutta oli pakko. Tosi noloa, kun molemmat tuijotti mua päästä varpaisiin enkä yhtään tuntenu niitä...mut siis tää juttu on tosi outoa, Mulla ei KOSKAAN tulis mieleen mennä mun siskon miehen kanssa samaa aikaan saunaan. En yhtään ihmettele, että mies suuttu.

No en halauisi saunoa miehen veljen kanssa. Vaikka veljekset ovat lapsuudessan saunoneet keskenään, niin ihan peruskäytöstavat omaavana veli ymmärtää pysyä poissa saunasta kun minä ja mieheni saunomme.

Niin meilläkin kävi mutta mutta siskon tilalle oli mun äiti. Mies ( silloin poikaystävä) oli ensin hiukan vihainen minulle mutta nyt se on jo siihen tottunut ja mökillä käydään kimppasaunassa mun vanhemmat ja siskon porukka yhdessä

Noh.. jaa. En olisi kyllä itse suuttunut. Ja jos närkästynkin niin tapana ei ole vetää kilareita jos toinen ei ole tahallaan minua kiusannut. (Vaikka kuinka häpeilisi kroppaansa tai mitä vain, niin minusta siskon kanssa saunominen on kuitenkin aika kaukana henkilökohtaisesta loukkauksesta.)

Ymmärrän kyllä että jotkut on häveliäämpiä, mutta ei sitä tarvi paitaansa repiä asian takia. Nyt varmaan kannattaa kuitenkin itse olla fiksumpi ja pyytää anteeksi sekä selittää asia. Jos mies sen jälkeen ymmärtäisi itsekin ylireagoineensa.

Mun sisko oli viikonloppuna meillä kylässä. Mun mies oli mennyt vähän ennen minua saunaan ja sit me siskon kanssa päätettiin mennä yhdessä samaan aikaan sen kanssa saunaan. Mies näytti kyllä heti että se ei tyännyt mutta ei sanonut mitään. Mutta kun sisko oli lähtenyt niin se otti kauheat kilarit. Sen mielestä ei vedetä sukulaisia sekasaunaan.

Meiilä on aina menty yhdessä saunaan ja en yhtään ajatellut että se loukkaa toista. Nyt on aika surkea olo
Ihan normaalia kyl meillä mennään kaveri porukalla sekasaunaan
Jos alkaa jollain seisoo voi voi

Yhteistyössä