V
vierailija
Vieras
Mitähän tässä relaatiossa haetaan? Saisiko vinkkejä aloitusruutuun, en ole keksinyt yhtään mustaa sanaa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Erilaisia mustia juttuja: esim. eläin, kasveja, tauti, elokuva ja siihen liittyvä laiva enkuksi. On haastetta tässä rellussa, mutta sinnillä eteenpäinMitähän tässä relaatiossa haetaan? Saisiko vinkkejä aloitusruutuun, en ole keksinyt yhtään mustaa sanaa.
Löytyy wikin luokkasivulta "kuvitteelliset mer..."On kyllä hankala. En pääse aloitusruudusta eteenpäin. Olisko vinkkiä alarajalle Mer 8-6?
Vaikeaa on kyllä ollut sanoja löytää... Oisko vinkkiä
2.2 Musta: alhaalla Mer alas 4 6 2 4 romaani ja Tro alas 11 tässä puuttuu viiva, pitäisi yhdistyä siihen hieman yläoikealle sanaan ran..
3.2 Punainen: ylävasemmalla Sil ylös 3 7 6 romaani, sama kirjailija kuin tuossa 4 6 2 4
Joo, oli hankala löytää, mutta hae Kirjasamposta alkusanoilla "so bright"2.2 Musta: alhaalla Mer alas 4 6 2 4 romaani
Vaikka kuinka hakee kirjasammosta ja kirjastojen hausta, niin eipä löydy tuollaista romaania. Vinkatkaa nyt edes mistä sitä voisi hakea…
Kuinka joku voi tuollaisen löytää kun lähtösana on me…Joo, oli hankala löytää, mutta hae Kirjasamposta alkusanoilla "so bright"
En kyllä löydä tätä noillakaan hakusanoillaKuinka joku voi tuollaisen löytää kun lähtösana on me…
En kans käsitä =D Jotkut on vaan älyttömän taitavia etsimään ihan outoja yhteyksiäkin. Tämä rellu on ehkä mulle vaan liian vaikea, en tiedä jaksanko taklata tätä. 65% vasta kasassa ja tosissaan tökkii =DKuinka joku voi tuollaisen löytää kun lähtösana on me…
suomeksi ihan suoraan vaan noi sanatEn kyllä löydä tätä noillakaan hakusanoilla
Aa, se pitikin hakea suomeksi eikä just noilla sanoillaEn kyllä löydä tätä noillakaan hakusanoilla
tyhmä myös minä, hain kans ensin englanniksi ennen kun tajusin =)Aa, se pitikin hakea suomeksi eikä just noilla sanoilla Tyhmä minä
Eka ruudussa 3.2 on tuottaja kaikkien noiden takana eli yhdistyy niihin. Ro 5 8 on käsikirjoittaja ja 7 5 on sen vieren valtion liehuvaKiitos löytyihän se sitten.
Tekninen kysymys ruudusta 3.2
pääsanan alla pu 4,6 yhdistyy johonkin, mutta mihin? Yhdistyykö se sekä sen alla olevaan 8,10,5 (jossa yksi vastasana on pe) että sen alla olevaan gno?
Samoin vasen alakulma blo - yhdistyykö vain pääsanasta lähtevään re, vai yhdistyykö myös 7,5 (joka siis pääsanasta vasemmalle alaviistoon) ja onko näillä mitään tekemistä ro 5,8 kanssa?
Tässä on hauskoja ja erikoisia hyppyjä, mutta siksi juuri että tämä on aika hankala ja tosi erilailla tehty kuin se mihin on tottunut, olisi kiva ymmärtää edes viivat =)
Mä löysin itseasiassa sen toisen teoksen kauttaKuinka joku voi tuollaisen löytää kun lähtösana on me…
Hei, mulla on vasta 39% eikö mitään hajua miten jatkaa, mutta hiljalleen mennään etiäppäin. Aina kun pitää päivän taukoa ja palaa, niin jonkin sanan taaa löytää.En kans käsitä =D Jotkut on vaan älyttömän taitavia etsimään ihan outoja yhteyksiäkin. Tämä rellu on ehkä mulle vaan liian vaikea, en tiedä jaksanko taklata tätä. 65% vasta kasassa ja tosissaan tökkii =D
Viimeinen löytyy sii -wikisanakirjasta viimeiseltä riviltä, sen "lyönti"Laitetaas nyt muutama kyssäri, jos niistä vaikka lähtisi sit pitkiä ketjuja eikä tarvis ihan joka sanaa kaivaa =)
3.1
Pääsanasta ylös 9 - animaatiosarja keltaisesta perheestä
Alhaalla keskellä jär ylös 10 - alkuun jyrsijä
Oikealla keskellä rajasana 11 (yhdistyy toisella sivulla sanaan ruo) - Provencen vihannesmuhennos
Hieman tämän sanan yläpuolella kok 5 -joka ehkä yhdistyy myös johonkin sanaan mutta en saa selkoa.
Näistä ehkä jotain polkuja eteenpäin. Ai niin, sit siellä on vielä oikeassa ylälohkossa kolmen sanan keskellä 9 - yleissana: py-pä , yhdistyy py, py ja va.
3.2
oikea yläkulma si 10 rajasana
Se pypä mulla on samoin kuin vapä ja py, keskellä oleva sana puuttuu, mutta ehkä se nyt löytyy näiden vinkkien avulla. Hitsi että nyt ärsyttää toi keltainen perhe, se ois oikeesti pitänyt tajuta =DViimeinen löytyy sii -wikisanakirjasta viimeiseltä riviltä, sen "lyönti"
Tarkoititko viikonpäivää?Se pypä mulla on samoin kuin vapä ja py, keskellä oleva sana puuttuu, mutta ehkä se nyt löytyy näiden vinkkien avulla. Hitsi että nyt ärsyttää toi keltainen perhe, se ois oikeesti pitänyt tajuta =D
Joo, se tuli sieltä edellisestä vinkistä sitten. Kaksi ruutua valmiina, nyt tää saa jäädä hetkeksi lepäämään, aivot nyrjähtää =DTarkoititko viikonpäivää?