Raskaana rakastelluksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Seurasiko Aulis sinua takkahuoneeseen...

Sepä olisikin ollut näky: Minä talutan Aulista seisovasta kullista kiinni pitäen ja hän kantaa Pojun koppaa. Se doggy siinä paimentolaismatolla on muuten hyvä, mutta molemmat tulevat nopeasti. Otimme pienen lepohetken jälkeen uusiksi vähän rauhallisemmin. Ilmakin näytti selkenevän, joten päätimme lähteä liikkeelle. Totesimme, ettei kumpikaan ole käynyt hetkiin Tikkurilassa, joten suuntasimme sinne pienempiä ja kauniimpia reittejä. Helsingin Pitäjän kirkolla eli Pyhän Laurin kirkolla halusin pysähtyä. Kävelimme jonkin aikaa vanhalla kauniilla kirkkomaalla ja menimme sisään. Ihailimme kaunista kirkkoa ja pysäytin kulkumme keskikäytävälle. Tartuin Aulikseen molemmin käsin ja sanoin:

"En tietenkään toivo mitään pahaa Ukolle, mutta jos hän kuolee, haluan mennä mahdollisimman pian Sinun kanssasi naimisiin. Haluan vihkimisen tällaiseen vanhaan kivikirkkoon ja paikalle papin ja urkurin lisäksi vain Ulla ja Juha todistajiksi. Lisäksi minulle valkea puku ja huntu. Vaikka en olekaan neitsyt, etkä ole minulta impeyttä vienyt, autoit minua isomman esteen avaamisessa. Voi kun minä rakastan sinua!"

Aulis pyyhki silmiään ja antoi minulle suukon. Kävelimme
keskikäytävän päästä päähän sanaakaan sanomatta.

Sitten kiertelimme hetken Tiksin keskustassa ja menimme pieneen nepalilaiseen ravintolaan syömään.

Ajelimme takaisin kotiin taas pikkuteitä pitkin. Olen todella romanttinen luonne ja se hetki siellä Pyhän Laurin kirkossa saa minut muistaessani herkistymään.

Laitoin Ukolle tekstiviestin, että me olemme jo syöneet, joten hänen kannattaa käydä jossakin syömässä tai noutamassa annos kotiin.

Kävimme pikasuihkussa ja paimentolaismatolla pikapanolla parahiksi, ennen kuin Ukko tuli. Tästähän tuleekin kiva juttu. Mahdollisimman usein kummallekin rakkaalle sulholle liukkaat, aina kun mahdollista. Nyt Ukko on suihkussa ja tulee kohta leikkihuoneeseen. Minun ihana aviomieheni!

Missä on kylläisyyden rajasi kun on seksistä kyse!
Sen selvittäminen oli yksi ajatus siinä kisassa jota ideoin.

Itse asiassa minulle tuli toinenkin idea tuon välioven käyttöön. Silloin kun molemmat sulhot ovat lomansa pitäneet ja leikkivuorossa oleva on alkuillasta kerran touhunnut ja lähtee vaunulenkille, minä pujahdan viereiseen huoneeseen hakemaan vähän lisäliukastetta. Vaunulenkki kestää yleensä reilun tunnin, niin lenkkeilijä saa takaisin tultuaan kunnon liukkaat.

Nyt Ukko on juuri ensipanon jälkeen lenkillä, joten minulla on aikaa kirjoittaa.

Olen kertonut, että olen ujo ja estoinen ja romantikko. Jo lapsena näin melkein vierestä, kun vaihtelevat miehet nussivat äitiäni. Näin hänen perhospillunsa myötäilevän edestakaisin kirnuavia kyrpiä. Kun saunassa näin äitini pillun, se oli kaunis, mutta niiden juopuneiden miesten murjomana ei.
Teinibileissä näin myös rumaa naimista. Sieltä asti olen halunnut nussia niin, ettei kukaan muu näe. Käytän sanontaa, olen yhden miehen nainen. Niitä on ollut samana iltana montakin peräkkäin, mutta ehdottomasti yksi kerrallaan.

Ehdottamasi tyyppinen vuorottelu Auliksen ja Ukon välillä saattaisi käydä ainakin Ukolle, ehkä myös Aulikselle, mutta minä menisin ihan lukkoon.

Siitä kysymästäsi kylläisyyden rajasta. Täytyy olla tyytyväinen, että ei ole mitään tulehduksia eikä vammoja ja limakalvot ovat kunnossa.

Itse asiassa minulle tuli toinenkin idea tuon välioven käyttöön. Silloin kun molemmat sulhot ovat lomansa pitäneet ja leikkivuorossa oleva on alkuillasta kerran touhunnut ja lähtee vaunulenkille, minä pujahdan viereiseen huoneeseen hakemaan vähän lisäliukastetta. Vaunulenkki kestää yleensä reilun tunnin, niin lenkkeilijä saa takaisin tultuaan kunnon liukkaat.

Nyt Ukko on juuri ensipanon jälkeen lenkillä, joten minulla on aikaa kirjoittaa.

Olen kertonut, että olen ujo ja estoinen ja romantikko. Jo lapsena näin melkein vierestä, kun vaihtelevat miehet nussivat äitiäni. Näin hänen perhospillunsa myötäilevän edestakaisin kirnuavia kyrpiä. Kun saunassa näin äitini pillun, se oli kaunis, mutta niiden juopuneiden miesten murjomana ei.
Teinibileissä näin myös rumaa naimista. Sieltä asti olen halunnut nussia niin, ettei kukaan muu näe. Käytän sanontaa, olen yhden miehen nainen. Niitä on ollut samana iltana montakin peräkkäin, mutta ehdottomasti yksi kerrallaan.

Ehdottamasi tyyppinen vuorottelu Auliksen ja Ukon välillä saattaisi käydä ainakin Ukolle, ehkä myös Aulikselle, mutta minä menisin ihan lukkoon.

Siitä kysymästäsi kylläisyyden rajasta. Täytyy olla tyytyväinen, että ei ole mitään tulehduksia eikä vammoja ja limakalvot ovat kunnossa.
,👍

Perhospillu on sievä!

Ukko kutsuu!

Ukko sanoi olevansa väsynyt, mutta halusi vielä kerran ja sitten nukkumaan, koska huomenna töihin. Tuhina kuuluu jo. Oli kivaa.
Sitten vastaus kysymykseen. On ilmeisesti vahvasti takapillu. Siksi minulle käykin hyvin takaapäin pano.

Pitäisiköhän mennä katsomaan onko Aulis hereillä ja halukas. Itkuhälytin mukaan Pojun, ei Ukon varalta. Kokeilen, onnistuuko!

Ukko sanoi olevansa väsynyt, mutta halusi vielä kerran ja sitten nukkumaan, koska huomenna töihin. Tuhina kuuluu jo. Oli kivaa.
Sitten vastaus kysymykseen. On ilmeisesti vahvasti takapillu. Siksi minulle käykin hyvin takaapäin pano.

Pitäisiköhän mennä katsomaan onko Aulis hereillä ja halukas. Itkuhälytin mukaan Pojun, ei Ukon varalta. Kokeilen, onnistuuko!
Kerro!

Aulis oli todella iloisesti yllättynyt ja oli lukemassa dekkaria. Minä olin vielä Ukon jäljiltä vireessä ja kyllä Auliskin nopeasti tunnelmaan pääsi. Nyt minulla on muutaman tunnin aikana Auliksen + 2xUkon + Auliksen lastit sisällä tai osa kyllä valuu pois. Ihana olotila.

Tämä väliovi, johon on avain vain minulla on mainio juttu. Se oli muuten Ukon idea. Pitää kiittää.

Aulis oli todella iloisesti yllättynyt ja oli lukemassa dekkaria. Minä olin vielä Ukon jäljiltä vireessä ja kyllä Auliskin nopeasti tunnelmaan pääsi. Nyt minulla on muutaman tunnin aikana Auliksen + 2xUkon + Auliksen lastit sisällä tai osa kyllä valuu pois. Ihana olotila.

Tämä väliovi, johon on avain vain minulla on mainio juttu. Se oli muuten Ukon idea. Pitää kiittää.
Montako orkkua sait eilen!

Nimenomaan jatkuvana liian rankkaa alapäälle. Päänupille ei ilmeisesti mikään olisi liikaa!

Nyt lähdemme tutustumaan keskustakirjasto Oodiin. Joku toinen viileä päivä Mall of Triplaan. Kuitenkin paimentolaismaton kautta!

Onhan hieno kirjasto. Tosin siellä on kaikkea muutakin kuin kirjoja. Ennen kaikkea siellä näkee kaiken ikäisiä ihmisiä eri kansallisuuksista. Vanha mielikuva hyllyistä täynnä kirjoja ja huoneista täynnä hyllyjä ja pöytiä ei oikein sovi sinne.

Ajelimme Kallioon ja näytin Aulikselle, minkä pensaan katveessa menetin neitsyyteni n. 16 vuotta sitten. Emme rohjenneet mennä kokeilemaan miltä se nyt tuntuisi siellä. Ajelimme Prisman kautta kotiin, ostimme grillattavaa, mm. lohta.

Kun olimme saaneet ostokset purettua ja Pojun vaihdettua kuiviin, kysyin Aulikselta, mitäs sitten. Hän virnisti ja sanoi "Takkahuoneeseen!"

Sinne siis.