Pitääkö sairastunutta puolisoa hoitaa, jos ei halua?

#49 viestin perusteella saan käsityksen, että vaimon ollessa estynyt sairauden takia, mies on oikeutettu hakemaan tarpeilleen tyydytyksen muualta.
Ateistit tuskin ovat kaikki asiasta siementäjän kanssa samaa mieltä.
Surullista ja säälittävää, että hän on jumittunut mammapalstalle, eikä pääse asiassaan edistymään terveeseen ajatteluun. Fanilaumansa on häipynyt ajat sitten muualle.

#49 viestin perusteella saan käsityksen, että vaimon ollessa estynyt sairauden takia, mies on oikeutettu hakemaan tarpeilleen tyydytyksen muualta.
Ateistit tuskin ovat kaikki asiasta siementäjän kanssa samaa mieltä.
Surullista ja säälittävää, että hän on jumittunut mammapalstalle, eikä pääse asiassaan edistymään terveeseen ajatteluun. Fanilaumansa on häipynyt ajat sitten muualle.

👍

Mä luulen, että hänen kohdallaan on kyse klassikosta' siitä puhe, mistä puute.

Tämä monesta lukijasta epämiellyttävä ja unelmista vieraannuttava ketju kannattaa pitää esillä, vaikka moni palstailija ei tykkää vanhojen ketjujen nosteluista.
Usea lemmenkipeä läytää Tinderistä unelmiensa puolison. Kaikki sovelluksen toivomislistan ruksit toteutuvat, ja olo on kuin 7. taivaassa. Ihminen muuttuu vuosien vieriessä.
Onko Tinderin toivomuskaivossa kohtaa, jossa kysytään onko sairastunutta puolisoa hoidettava, vai pitääkö asia jättää yhteiskunnan.kontolle?

Tämä monesta lukijasta epämiellyttävä ja unelmista vieraannuttava ketju kannattaa pitää esillä, vaikka moni palstailija ei tykkää vanhojen ketjujen nosteluista.
Usea lemmenkipeä löytää Tinderistä unelmiensa puolison. Kaikki sovelluksen toivomislistan ruksit toteutuvat, ja olo on kuin 7. taivaassa. Ihminen muuttuu vuosien vieriessä.
Onko Tinderin toivomuskaivossa kohtaa, jossa kysytään onko sairastunutta puolisoa hoidettava, vai pitääkö asia jättää yhteiskunnan.kontolle?

Ihmetyttää kyllä tämä palstalla vellova ajattelu, että parisuhde on vain seksiä, ja jos vaimo (tai mies) ei enää anna, saa puoliso hakea seksiä muualta. No saa toki, jos siitä puolison kanssa yhdessä sovitaan, mutta usein ei sovita vaan toimitaan selän takana (niinkuin Annie ja Setis). Tällainen toiminta on säälittävää; ei ole munaa kertoa sille puolisolle, vaan valehdellaan. Minulle ainakin puolisoni on paljon muutakin kuin van seksiä varten. Rakastan häntä ihmisenä en vain peniksenä. Joten kyllä jos vanhuksena käy niin, että hän ei enää halua/pysty seksiin, niin sitten käytän omaa kättä, enkä lähde vieraisiin. Ja huolehdin hänestä hautaan saakka. Kun kerran olen luvannut rakastaa myötä- ja vastamäessä, niin sitten en toista hylkää.

Ihmetyttää kyllä tämä palstalla vellova ajattelu, että parisuhde on vain seksiä, ja jos vaimo (tai mies) ei enää anna, saa puoliso hakea seksiä muualta. No saa toki, jos siitä puolison kanssa yhdessä sovitaan, mutta usein ei sovita vaan toimitaan selän takana (niinkuin Annie ja Setis). Tällainen toiminta on säälittävää; ei ole munaa kertoa sille puolisolle, vaan valehdellaan. Minulle ainakin puolisoni on paljon muutakin kuin van seksiä varten. Rakastan häntä ihmisenä en vain peniksenä. Joten kyllä jos vanhuksena käy niin, että hän ei enää halua/pysty seksiin, niin sitten käytän omaa kättä, enkä lähde vieraisiin. Ja huolehdin hänestä hautaan saakka. Kun kerran olen luvannut rakastaa myötä- ja vastamäessä, niin sitten en toista hylkää.

👍

Eeva-lehdessä on juttu millaista elämä on muistisairaan isän aikuisena tyttärenä.
Ylen sohvakirkossa naispappi sanoo, että nuorten ahdistus nykyiseen maailmantilanteeseen on normaali reaktio. Ohjelma on taltioitu vuonna 2024.
Tämän päivän uutisvirran jälkeen tuntuu siltä, että minun pitää vähentää ajankohtaisten asioiden seuraamista.
Ukkosti hieman, ja satoi vettä illalla.
Haaveilen ajasta, jolloin saan taas laittaa villasukat jalkoihini.

Eeva-lehdessä on juttu millaista elämä on muistisairaan isän aikuisena tyttärenä.
Ylen sohvakirkossa naispappi sanoo, että nuorten ahdistus nykyiseen maailmantilanteeseen on normaali reaktio. Ohjelma on taltioitu vuonna 2024.
Tämän päivän uutisvirran jälkeen tuntuu siltä, että minun pitää vähentää ajankohtaisten asioiden seuraamista.
Ukkosti hieman, ja satoi vettä illalla.
Haaveilen ajasta, jolloin saan taas laittaa villasukat jalkoihini.
Täällä palstallakin saattaa joku haaveilla siitä, kun saat jalkaasi Toivo-arkkusukat, kotimaista villaa.
nervous-prayer-smiley-emoticon.png

TOIVO.jpg

Elokuva Notebook kertoo ikuisesta rakkaudesta.
Vaikea kuvitella tämän palstan miesoletettuja pitämässä muistisairasta vaimoaan hellästi kädestä kiinni, ja lukemassa päiväkirjoja ääneen hauraalle vaimolleen.
Heille vaimo on vain sahapukki, joka toimittaa ”asian” miehen nettitöryn selailun lomassa.
Yritän kirjoittaa mahdollisimman selkeästi varjostajani lukihäiriön takia.
Kun kykenet keskittymään kunnolla, niin voitat jopa itsessäsi tunnistamasi lukihäiriön, onnittelut siitä ja jatka samaan malliin 👍

Hillujia on kiva tiputella todellisuuteen. Luen tosin vain harmaiden viestejä.
Selvästikin he pelkäävät vahvoja ja hyvin omillaan toimeen tulevia naisia.
Olitko sinä vai joku muu, joka haikailee toisessa ketjussa Ranskaan 1300-luvulla perustettuun ravintolaan Normandiassa, Rouenissa?
Ella Kannisen tv-sarjassa muistaakseni vieraillaan kyseisessä kaupungissa.
Kävin kerran ranskan kurssin, jonka opettaja oli vienut kieliryhmänsä Lyoniin.
Asuivat jossain entisessä luostarissa. Kävin luennolla muutama vuosi sitten, jossa syntyperäinen ranskalaismies piti esitelmän saaresta, jossa on luostari.
Jos ei välttämättä halua tai voi matkustaa paikan päälle, mielikuvituksen siivin voi käydä siellä netin, kirjan ym. siivin.
Se on se Holy Island Northumbriassa🐚

Yhteistyössä