olen 26 vuotias mies eikä ikäiseni naiset vastaa minulle treffipalstoilla. Missä vika?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
mulle on usein sanottu, että olen todella kivan näköinen vaalea hiuksinen ja sinisilmäinen, kasvoilta kivan näköinen mies. kuitenkin vahvasti epäilen tätä sillä nämä näin sanoneet ovat olleet minua huomattavasti vanhempia naisia.
En ole ikinä ollut missään kontaktissa naisiin. nyt olen alknut treffailla. olen laittanut useille naisille viestiä, mutta naisista ehkä 5-10 % vastaa viesteihini ja esittää melko vähäistä kiinostusta.
en ymmärrä. Olen laittanut tyyliin "moi kiinnostuin sinusta olisi kiva tutustua paremmin tms. ei vastausta ollenkaan. osa jopanestäänmimutntuolmaisen viestin jälkeen. eli mietin vahvasti , että mikä minussa on vikana.

itse koen, että olen ruma, lapsellinen näköinen, ruipelo ja liian lyhyt. pituus 175cm. en ole sitä edes maininnut palstalla.eli se ei voi olla syy.
ap
olisi helpompi hyväksyä, että asia on näin ja tämä on syy miksi en löydä seuraa. kuitenkin toistuvasti ihmiset hämmentää minua kommenteilla , että tämä on muka huonoa itsetuntoa ja harhaa. en ymmärrä. mielestäni tämä kokemukseni seuran haussa vahvistaa , että olen oikeassa.
ap

mulle on usein sanottu, että olen todella kivan näköinen vaalea hiuksinen ja sinisilmäinen, kasvoilta kivan näköinen mies. kuitenkin vahvasti epäilen tätä sillä nämä näin sanoneet ovat olleet minua huomattavasti vanhempia naisia.
En ole ikinä ollut missään kontaktissa naisiin. nyt olen alknut treffailla. olen laittanut useille naisille viestiä, mutta naisista ehkä 5-10 % vastaa viesteihini ja esittää melko vähäistä kiinostusta.
en ymmärrä. Olen laittanut tyyliin "moi kiinnostuin sinusta olisi kiva tutustua paremmin tms. ei vastausta ollenkaan. osa jopanestäänmimutntuolmaisen viestin jälkeen. eli mietin vahvasti , että mikä minussa on vikana.
Kokeile "moi, kaffelle? Tarjoan".
Kiinnostuin sinusta on liian tuttavallista aluksi.

Ja ylipäätään harva vastaa kellekään, ei se ulkonäkö siinä valokuvassa ole mikään pyydys.
Käsittääkseni treffailussa kuuluu näyttää aluksi siltä, ettei ole liian kiinnostunut.. se on jotain suhdepeliä semmoinen.

Tsemppiä.

• Tykkää
Reactions: -roosaruusa-
Muista ap että naiset ihastuvat ja rakastuvat korvillaan 👂❤️👂

Koeta keksiä jutun tynkää kun kohtaat ihastuttavan daamin vaikka kaupan hyllyjen välissä, joka huomaa sinut ja hymyilee ystävällisesti.

Ja muuten se tunne ja todiste, kun kesken rakastelun ennestäänkin kuuma nainen muuttuu ihan sulaksi vahaksi sopivien sanavalintojen jälkeen 😍🥰😘 🤗

Viimeksi muokattu:
Eikö niihin treffii-ilmoituksiin pitäisi sitten kirjottaa.

Rumat, läskit ja yli 26-vuotiaat naiset ei tarvitse vaivautua ottamaan yhteyttä.''

Tai kääntää, olen kiinnostunut ja haluan tutustua vain kauniisiin, hoikkiin alle 26 -vuotiaisiin naisiin.

Pitäisi auttaa, pistä suoraan ikätoive ilmoitukseen.

Ehkä olet liian mitäänsanomaton? Vaikka olet varmasti ihan "kiva" ja "kivan näköinen" - tai mitä "kasvoilta kivan näköinen" tarkoittaa, onko kropassa jotain "vikaa"?

Mulle yks mies sano kerran, et mulla on ihan kauniit kasvot. Tarkoitti painottaa asiaa siten, et kroppa ei kelvannut, olen ylipainoinen. En siis hänelle kelvannut, vaikka olin "kaunis" ja hauskakin. Sillehän et toki välttämättä mitään voi, koska tää maailma on sellainen. Saa olla onnekas, jos löytää sen oikean ihmisen, jolle merkitsee oikeasti millainen ihminen olet, millaiset arvot sulla on jne.

Naiset ovat vaativia. Erityisesti ne oman ikäisesi. Vanhemmille ehkä olisit kelvannut. Ehkä heille tärkeämpää/tärkeintä oli et olet nuori.

Ihmiset yleisesti ovat valitettavasti pinnallisia. Ehkä sun pitäs "etsiä" niitä vähemmän viehättäviä naisia. Kelpuutat jonkun joka ei ole niin täydellinen mitä toivot itse.

Sun oikeinkirjoituksessa on vika(a).

Tämä just ja aloittaja ei ole 26-vuotias, vaan vuorokaudet ympäriinsä palstalla päivystävä vanhempi "mies".
Siltä vaikuttaa. Sama vänkääjä monella habituksella.
Hän on saanut tehokkaasti ajettua tämän palstan luiskaan.
Radiossa soitettiin Katri Helenan kaksi biisiä. Syysunelma nosti mieleen muiston kotiseutuni tanssilattialta. Illalla kuuntelin laulajan ilotulituspauketta.
Kyllä se niin on, että tavallinen Maija Meikäläisen elämä on ihaninta.
Saa laulaa kotona niin paljon kuin lystää volyymilla, joka ei käy naapureiden hermoille.

👋___
___

Ei tää sun aloituksesi
nyt oikein mene läpi, Ap.
[Onko tämä 'Kilttimies'
& sivupersoonat.. 🤔
Hän, joka selittää
alvariinsa 'kälystään?']
.
Vastaan silti.
170 cm pituus on
aika lyhyenlainen,
mutta ei varmasti
loppupeleissä
kuitenkaan mikään
kriittinen
kynnyskysymys,
mikäli muut puolet
kompensoivat
kokonaisuudessa,
jonka naiselle miehenä
presentoit.
*Vinkkinä, että
tekstin hyvä, harkittu,
viimeistelty kirjoitusasu
on iso turn on naiselle.
Toki arkikiirussa
viuhtoen 1 typo
voi livahtaa kelle vain.
.
Sulosunnuntait!
╮⁠(⁠.⁠ ⁠❛⁠ ⁠ᴗ⁠ ⁠❛⁠.⁠)⁠╭

___
___👋

Ap:n tosiaan kannattaa keskittyä tekstinsä eli myyntipuheensa
kirjoitusasuun eikä minun jatkuvaan moittimiseen.
Olen melko varma, että satusetämme taas vaihtelee habituksiaan. Hän on oikeasti nainen, ja piruilee palstan kirjoittajien kustannuksella.

Radiossa soitettiin Katri Helenan kaksi biisiä. Syysunelma nosti mieleen muiston kotiseutuni tanssilattialta. Illalla kuuntelin laulajan ilotulituspauketta.
Saa laulaa kotona niin paljon kuin lystää volyymilla, joka ei käy naapureiden hermoille.

Minäkin laulaa
hoilottaisin
[taitavana vokalistina]
kotoköökissä
tosi mielelläni,
mutta en sitä
nollaeristystason
talovanhuksessa
tee. Miksi en?
No, fiksuna ja
filmaattisena,
naapureiden
kotirauhaa
kunnioittavana
en tuota tuhteja
desibelejä kenenkään
häiriöksi.

Jep.

itse koen, että olen ruma, lapsellinen näköinen, ruipelo ja liian lyhyt. pituus 175cm. en ole sitä edes maininnut palstalla.eli se ei voi olla syy.
ap
Itseluottamus "kohdallaan".

Tuollainen "en ole koskaan ollut kontaktissa naisiin" toteamus on melkoinen turn-off, leimaudut heti peräkammaripojaksi. Naisiin vetoaa itseluottamus ja varmuus, heitä ei siis haittaa vaikka olisit jo suhteessa kunhan tiedät mitä haluat. :cool:

Yhteistyössä