V
vierailija
Vieras
1.4 ruutuun
Brittisarjasta 2 ylös televisiovisailu, Fry Jeparista 7 vielä yksi juttu ja 5-6 vasemmalle suomalainen, presidentin sukunimi
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
1.4 ruutuun
Brittisarjasta 2 ylös televisiovisailu, Fry Jeparista 7 vielä yksi juttu ja 5-6 vasemmalle suomalainen, presidentin sukunimi
Tarkoitat ruudussa 1.3? Sen TV-sarjan wikistä toisesta kappaleesta, mitä Japanissa on keksitty.
Oisko sulla 1.3 ruutuun ylös FBI 12 ylös?
Kiitos näistä. Nää on hankalia, jotka ei jatku mihinkään, ihan liikaa vaihtoehtoja...1.4 ruutuun
5.1 ruudun oikeassa yläkulmassa Mu 5 ja Mu 10? - meressä on näitä 5 ja näiden yhdistelmä tuo 10
1.3 ruudun vasen alakulma Vi -> 7, olisiko tuohon apuja? - aina ei mee niinku täällä
1.3
vasemmalla virt 7
3.1
vasen yläkulma all mcb 6 kaupunki ja tuon 6 yläpuolella oleva 5
5.2
vasenlaita raj 6,5
oikealaita kaup ylös 5
To... Will....Voisitko vinkata 5.2 ruutuun pääsanasta vasemmalle 5+8?
1.4
Jeparista 7 vielä yksi juttu -> sukunimi vaan, sikari, popliinitakki
5-6 vasemmalle suomalainen, presidentin sukunimi -> 4. presidentti
3.1
vasen yläkulma 4,2,1,4 Kevin Pekoni
ja 12 Boston Public
(nää molemmat löyty hakemalla Bostoniin sijoittuvia tv-sarjoja enkuksi: tv series situated in Boston)
etun 5 vasemmalle viistoon Bill Hader, onko sulla mitään muita niistä nimistä, koska tää on ainut, jonka mä oon löytänyt...?
Öööö. Mitä mä en nyt tajua? Siis ruudussa 3.1 etunimi-sanasta vasemmanpuoleisin on sarja, jossa näyttelee Bill Hader. Oletan muidenkin olevan sarjoja, joiden nimet on etunimiä, mutta en ole muita löytänyt.Sukunimen kyllä keksin, mut mikä on etunimi???
Juurikin se mut ei huoli nimeä vaikka kuinka kirjoitan...Aa vai tarkoitatko tuota presidentin nimistä poliisia. Perustuu Leena Lehtolaisen kirjoihin.
1.2
vasen yläskulma 9
oikea ylälait 6,5-9, tämä on vissiin joku palkito, mut ei löydy onko sulla se planeetta siinä alla? Se enkuksi, palkinto enkuksi ja ehdokas
pand 6,9
3.3
vasen yläkulma lent 6 ja 6
vasenlaita rich hatc 11 alapuolella (vastasana on)
Kyl siihen pitäis Maria mennäJuurikin se mut ei huoli nimeä vaikka kuinka kirjoitan...