V
vierailija
Vieras
Turha toivo. Ei tuollaista tyyppiä siedä kukaan.Kunpa korjaisivat tuon edes johonkin tuettuun työhön.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Turha toivo. Ei tuollaista tyyppiä siedä kukaan.Kunpa korjaisivat tuon edes johonkin tuettuun työhön.
Jäit siis heti valheesta kiinni.En avaa Suolen törkyjuttuja. Sylkäisen heidän jutuille.
Turha toivo. Ei tuollaista tyyppiä siedä kukaan.
Minä tunnen ovat yksityisyrittäjiä.Minä taas ennen tunne yhtään kokoomuslaista noista ammattiryhmistä.
Linkki?Toisaalta konservatiiviset ihmiset jättää kuulemma lapsensa rokottamatta...
Tarjoilija joka on yksityisyrittäjä?Minä tunnen ovat yksityisyrittäjiä.
Rummo-jannu kirjoittaa itsestään. Hänellä on päivät verhot kiinni huoneessaan Sörkässä. Yön pelastusharjoitista netistä seurattuaan hän aamun valjetessa saa lohtua tältä palstalta. Muille palstoille hän ei uskalla mennä. Linkittää vain summamutikassa Suolen linkkejä niitä avaamtta toivoen, että joku lukija kertoo mitä niissä lukee. Muuta järjellistä syytä linkeille on vaikea keksiä.Jäit siis heti valheesta kiinni.
Elämä on sylkäissyt sun päälle ja tehnyt susta erittäin katkeran ihmisen.
Jep.Tarjoilija joka on yksityisyrittäjä?
Jep. Työskentelevät perheyrityksessä osakkaina. Samoin siistijät, joilla omat siivousfirmat ja töissä sukulaisia &tuttavia. Sama hoitoalalla työllistävät itsensä sekä muutamia alaisia.Tarjoilija joka on yksityisyrittäjä?
Jep. Työskentelevät perheyrityksessä osakkaina. Samoin siistijät, joilla omat siivousfirmat ja töissä sukulaisia &tuttavia. Sama hoitoalalla työllistävät itsensä sekä muutamia alaisia.
Tunnen kyllä myös kolme vasemmistolaista lääkäriä.