Loppuelämänkö elän sitten yksin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija tuhkimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija tuhkimo

Vieras
Kuusi vuotta erosta. Edelleen yksin. Olen vajaan vuoden pisimmillään seurustellut, ja siitäkin jo kolme vuotta. Loppui omaan mahdottomuuteensa ja luottamuspulaan.
Sen jälkeen kerran noin 2 kuukauden tapailu, ja mies ei halunnut muuta, se kaatui siihen kun minulla alkoi herätä tunteita ja mies halusi nähdä seksin merkeissä kerran viikossa mikä ei kuitenkaan minulle riittänyt.
Nyt viimeiset 2 vuotta ihan yksin.
En halua yhdenyön suhteita. Keväällä laitoin nettiinkin profiilin, tuli outoja viestejä tosi vanhoilta miehiltä tai aivan liian nuorilta seksivonkaus viestejä, itse olen siis melkein 50 v.
Kävin kahvilla ja kirjoittelin enemmän parin miehen kanssa, jotka molemmat lopulta paljastuivat naimisissa oleviksi,,,,,vaikka profiilissa luki eronnut ja sitä vakuuttelivat.
Sain sen helposti selville, vähän somea ja järjenkäyttöä. Miehiltä ei mitään selityksiä, vaan loppui viestit siihen kun he tajusivat että minä tajusin ja kiinni jäivät.
Lopetin koko nettiprofiilin koska siitä tuli vain mielipahaa ja pettymystä.
RAvintolassa käyn silloin tällöin, saan kuulla olevani kauniskin joskus, mutta ei vaan kohtaa se kysyntä ja tarjonta, tai harvoin tapaan todella kiinnostavia ihmisiä joiden kanssa pääsisi yrittämään ihmissuhdetta tai olisi sitä kemiaa.
En tiedä, pettymys se jotenkin on tulla aina yksin ravintolastakin kotiin väsyneenä.
Pitääkö tässä ajatella että loppuelämän elän yksin?

olen siis nainen, lapset on avioliitostani josta erosin 6v sitten ja käyn töissä. Perus elämä kunnossa, miksi olen kuin tuomittu yksinäisyyteen?
Olenko itse niin petetty ja epäluuloinen kun ero päättyi pettämiseen ja oli rankkaa, että en vain uskalla enää....vaikka tuntuu ettei kukaan lähesty minua..

Nyt hei haloo naiset! Yksin ja yksin ja niri nari. Hommatkaa jotain harrastuksia, ystäviä, tuttavia jne. Sellasista piireistä saattaa löytyä yllättäviä suhteita - enkä tarkoita välttämättä heti parisuhteita. Oisko aika vaihtaa siis tyyliä, jos niistä tunkkasista baareista ei sitä prinssiä löydy..?!?

Naiset huolehtivat itsestään keskimäärin paremmin kuin miehet. Miehet yleensä etsivät itseään runsaasti nuorempia naisia, joten tämä tarkoittaa sitä, että sinun tulee suunnata katseesi 15-20 vuotta itseäsi vanhempiin miehin, jotka huolehtivat itsestään vähemmän kuin sinä. Jos tämä ei kelpaa, joudut valitettavasti olemaan loppuelämäsi yksin.

Nauti vapaudestasi, kun saat tehdä mitä haluat, etkä ole pakotettu jatkuvaan sopimiseen, kommunikaatioon ym.
Samaa mieltä! Olen nyt elänyt viisi vuotta yksin ja nautin joka hetkestä. Teen juuri mitä tahdon, sisustan niinkuin haluan, aina on siistiä, menen minne huvittaa. Ei kärttyistä hapannaamaa kotona. En jaksaisi nähdä jotakuta koko ajan, siksi kai tulikin ero. Minulle riittää aikuiset lapset seuraksi silloin tällöin. Olen yli viisikymppinen. En tajua miten jotkut naiset kaipaavat jotain parisuhdetta. Siinä saa koko aika miettiä, missä toinen on ja koko aika on mahdollisuus että äijä ihastuu toiseen. Ei kiitos! Näin saa elää huoletonta elämää!

Samaa mieltä! Olen nyt elänyt viisi vuotta yksin ja nautin joka hetkestä. Teen juuri mitä tahdon, sisustan niinkuin haluan, aina on siistiä, menen minne huvittaa. Ei kärttyistä hapannaamaa kotona. En jaksaisi nähdä jotakuta koko ajan, siksi kai tulikin ero. Minulle riittää aikuiset lapset seuraksi silloin tällöin. Olen yli viisikymppinen. En tajua miten jotkut naiset kaipaavat jotain parisuhdetta. Siinä saa koko aika miettiä, missä toinen on ja koko aika on mahdollisuus että äijä ihastuu toiseen. Ei kiitos! Näin saa elää huoletonta elämää!

Olisko sulla vähän ykspiippuinen kuva parisuhteesta? 16 vuotta olen sellaisessa elänyt, eikä meillä ole kotona kärttyistä hapannaamaa, ei mun tarvitse miettiä koko ajan missä toinen on, enkä todellakaan tuhlaa energiaani sen pelkäämiseen että mies ihastuisi toiseen.

Aloittajalle, en usko että olet lopun ikääsi yksin, mutta opettele olemaan onnellinen yksin, jotta voit sitten tilaisuuden tullen olla suhteessa koska haluat etkä koska et muuta voi.

Olen alle 35v. ja ollut jo vuosia yksin. Seksiä saa aina, kun sitä haluaa, muusta en välitä. Ei ole parisuhdesotkuja, ei anoppia, ei pakkopyhien viettoja, ei rahasotkuja, ei tilivelvollisuutta... Listaa voisi jatkaa vaikka miten pitkälle. Se, etten halua parisuhdetta nyt enkä varmaan koskaan, on ongelma muille, ei minulle. Minua tosin ei muiden ajatukset omasta elämästäni ole koskaan liikauttaneet, joten siinäs kärvistelkööt hamaan tulevaan.

Kiitos vastaajille, Kommentoin nyt vähän...minulla on harrastuksia ja ystäviä, en toki kovin paljon ehdikään koska olen työssäkäyvä yksinhuoltaja.
Lapseni ovat vielä ala-asteella.
Kuten jo sanoin, en halua yhdenyön seksiä, en saa sellaisesta mitään, joten en sorru siihen.
Baarissa käyn Helsingin keskustassa tasokkaammissa paikoissa, en käy missään oman lähiön kaljakuppiloissa. Itse juon baari-illan aikana 1-3 siideriä, en juo itseäni humalaan.
Moni on neuvonut että hae netistä, kokeilin nyt sitä, ja tuloksena kaksi valehtelevaa ukkomiestä :)
Ei kiitos !
Rakkaus, hyvä ihmissuhde, kumppanuus läheisyys ...sen perään minä huudan, sitä minä kaipaan.

ja vielä, ei kiitos isäni ikäisille miehille, jos itse olen vähän alle 50 v niin en ole kiinnostunut 65-70 v miehistä mitä joku neuvoi. Tuota neuvoa en kyllä ota vastaan :)

no en tosiaan aio alkaa katsella noin 70 v miehiä jos itse olen kohta 50 v :)
sitäkin mietin, eikö nykyään enää ole miehiä jotka haluavat parisuhteen ja rakkaus on heille hyvä asia, onko trendi että kaikkien pitäisi vaan ottaa vakipano tai harrastaa yhden yön seksisuhteita ? TAi olla sitten yksin ?

no en tosiaan aio alkaa katsella noin 70 v miehiä jos itse olen kohta 50 v :)
sitäkin mietin, eikö nykyään enää ole miehiä jotka haluavat parisuhteen ja rakkaus on heille hyvä asia, onko trendi että kaikkien pitäisi vaan ottaa vakipano tai harrastaa yhden yön seksisuhteita ? TAi olla sitten yksin ?

Kyllä varmaan sellaisiakin vielä on jotka haluavat parisuhdetta ja rakkautta, toisella kierroksella olevan voi vaan olla vaikeampi löytää niitä. Kaikki ei välttämättä halua lapsia/lapsielämää naisen "mukana". Osa miehistä voi olla lapsettomia, joillain voi olla lapsia mutta ovat suurimman ajan äidin kanssa ja tottuneet siihen vapaampaan, lapsettomaan elämään.

olen pannut merkille, että lapsettomien ystävieni tai niiden ystävieni jotka hankkineet lapset nuorempana, on myös vaikeaa löytää uutta suhdetta.
Eli en usko että rakkaus voi olla kiinni siitä että naisella on lapsia vielä kotona?
Tuntuu ongelmana olevan eniten ett 40-55 vuotiaat miehet ei halua sitoutua vaan hyppiä kukasta kukkaan tai harrastaa sitä yhden yön seksiä.
Olisipa ihanaa tavata kaltaiseni, mies joka vielä uskoo rakkauteen ja osaa olla uskollinen <3

olen pannut merkille, että lapsettomien ystävieni tai niiden ystävieni jotka hankkineet lapset nuorempana, on myös vaikeaa löytää uutta suhdetta.
Eli en usko että rakkaus voi olla kiinni siitä että naisella on lapsia vielä kotona?
Tuntuu ongelmana olevan eniten ett 40-55 vuotiaat miehet ei halua sitoutua vaan hyppiä kukasta kukkaan tai harrastaa sitä yhden yön seksiä.
Olisipa ihanaa tavata kaltaiseni, mies joka vielä uskoo rakkauteen ja osaa olla uskollinen <3
Tommoinen ny ei ole mitenkään ihmeellinen toive.

Ei mun tietääkseni ole mitenkään harvinaista jos sukupuolesta riippumatta suurimpiirtein viiskymppinen ettii suurimpiirtein ikäistään seuraa.

no ei munkaan mielestä pitäisi olla mahdoton haave löytää suunnilleen ikäistään ja kaltaistaan seuraa parisuhteeseen, mutta miksi ei, vuodet vierii, aika kuluu, yksin olen ??

👍Noinkin vähäpätöisen syyn vuoksi voi siis erota.
Ylellä mainostettiin italialaista tv-sarjaa, josta aloin katsoa kausi 1 ekaa jaksoa. Nainen palaa matkalta, ja huomaa parivuoteella kultaisen korvakorun.
Lopun arvaattekin. Laitoin ohjelman pauselle 17 minuuttia ennen loppua. Sarjan rakenne muistuttaa liikaa vuosikausia katsomaani huippusuosittua italialaista tv-sarjaa.
Minusta on mukava muistella menneisyyteni miehiä, mutta uutta en haikaile.
On tietenkin ihana lepuuttaa silmiään komeissa italialaisissa miehissä ja muunkin maalaisissa, mutta siihen se jää. Minusta ei ole heille mitään iloa, eikä heistä minulle. Ihana italian kilei ja tutut Napolin maisemat.
Toivottavasti kaikki päättyy onnellisesti tässäjaksossa ja ketjuun osallistuneiden elämässä. Vanhoja ketjuja on hupaisaa lueskella.

Yhteistyössä