Loppuelämänkö elän sitten yksin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija tuhkimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Noinkin vähäpätöisen syyn vuoksi voi siis erota.
Ylellä mainostettiin italialaista tv-sarjaa, josta aloin katsoa kausi 1 ekaa jaksoa. Nainen palaa matkalta, ja huomaa parivuoteella kultaisen korvakorun.
Lopun arvaattekin. Laitoin ohjelman pauselle 17 minuuttia ennen loppua. Sarjan rakenne muistuttaa liikaa vuosikausia katsomaani huippusuosittua italialaista tv-sarjaa.
Minusta on mukava muistella menneisyyteni miehiä, mutta uutta en haikaile.
On tietenkin ihana lepuuttaa silmiään komeissa italialaisissa miehissä ja muunkin maalaisissa, mutta siihen se jää. Minusta ei ole heille mitään iloa, eikä heistä minulle. Ihana italian kieli ja tutut Napolin maisemat.
Toivottavasti kaikki päättyy onnellisesti tässäkin jaksossa ja ketjuun osallistuneiden elämässä. Vanhoja ketjuja on hupaisaa lueskella.

Noh mitä sitä murehtimahan. Mä ainakin oon tottunut "yksinoloon" saa tehdä mitä haluaa ja elää vapaasti ja oma itse säilyy. Ku mul just parisuhteessa se et jos olen erimieltä ni se otetaan riidan haastamisena tai ei sitä sit ymmärretä ja sit sitä hiljenee vain ja suhde kuihtuu. Ja oonhan mä tässä tapaillut naisiakin. Mut en kyl enään suinpäin juokse ensimmäisen naisen luokse joka osoittaa kiinnostusta vaan kyl mä nykyään testailen sitä naista et millanen se on. Nuorempana sitä tuli jotenkin aina heti ekasta hetkestä niin et alettiin olemaan heti eikä toisesta oikeen sillon tietänyt mitään ja sitkun näin ni perseelleenhän se menee ku jotenkin sitä itsekkäässä kuvitelmassa luulee et toinen on niinkuin sä tai et ymmärtää sua vaik näin ei ollut koskaan. Noh onhan mullakin ollut ongelmat en oikein oo uskaltanut naiselle avata sitä sydäntä joka tykkää kyl söpöstelystä mut en jotenkin oo kehdannut sitä. Kerrankin ku olin suhteessa ni nais ystävän kaveri alkoi baaris itkeen sydäntä särkevästi nih jotenkin hellyin ja kerroin jotain rohkasevaa ja halasin. Ni se kaveri nainen totes emmä tiennytkään et sulla on tollanen puoli. Ku mä oon joutunut oleen se "tunteeton" jota mikään asia ei hetkauta. Ku ainakun se pehmeempi puoli ois tullut esiin ni se on tuomittu tai sitä ei oo ymmäretty. Mut kyl mä nyt oon mieluummin yksin kuin väärän ihmisen kaa. Ja siis noin yleensä viihdyn kyllä yksin hyvin. Sain juuri yheltä naiselta instassa inspiraatiota käydä yhes tsadin kauniis musas siellä oli juuri sisustusta mistä pidän erittäin paljon.

Elämä on vähän kuin aiemmassa viestissäni mainitsema italialainen tv-sarja.
Ensimmäisen jakson pitää olla mahdollisimman houkutteleva, että katsoja jää koukkuun. Jakso päättyi hyvin, ja sain nauttia viihtyisät 47 minuuttia kaikesta mistä olen aina pitänyt eli siis Italiasta kaikilla mausteilla.
Ketjun aloittaja on hyvin realistinen uuden suhteen aloittamisen hankaluuksista.
Kun ei aloita suhdetta samassa kaupungissa asuvan kanssa, eron jälkeen ei törmää vaivaannuttaviin tilanteisiin. Päätin aikoinaan itselleni tuon säännön, ja olen siitä pitänyt visusti kiinni.

Elämä on vähän kuin aiemmassa viestissäni mainitsema italialainen tv-sarja.
Ensimmäisen jakson pitää olla mahdollisimman houkutteleva, että katsoja jää koukkuun. Jakso päättyi hyvin, ja sain nauttia viihtyisät 47 minuuttia kaikesta mistä olen aina pitänyt eli siis Italiasta kaikilla mausteilla.
Ketjun aloittaja on hyvin realistinen uuden suhteen aloittamisen hankaluuksista.
Kun ei aloita suhdetta samassa kaupungissa asuvan kanssa, eron jälkeen ei törmää vaivaannuttaviin tilanteisiin. Päätin aikoinaan itselleni tuon säännön, ja olen siitä pitänyt visusti kiinni.
Hanki ihmeessä elämä saippuasarjojen tilalle. Ne ei ole totta niinkuin tunnut luulevan

Hanki ihmeessä elämä saippuasarjojen tilalle. Ne ei ole totta niinkuin tunnut luulevan
Oletko noin totinen torvensoittaja kuten viesteissäsi annat itsestäsi ymmärtää?
Boldiksen Ridge vierailee usein Suomessa. Olisi kamalaa, jos joku pilaillessaan tilaisi hänet tuomaan minulle syötävää. Jossain julkkistempauksessa lähivuosina niin tapahtui joillekin pääkaupunkiseutulaisille. Sarjan alkuperäinen Ridge asuu Italiassa. Tuskin olet välttynyt hänen kuulumisten lukemiselta vaikka Suomen Uutiset lienee suurin elämäsi sulostuttaja.

Noinkin vähäpätöisen syyn vuoksi voi siis erota.
Ylellä mainostettiin italialaista tv-sarjaa, josta aloin katsoa kausi 1 ekaa jaksoa. Nainen palaa matkalta, ja huomaa parivuoteella kultaisen korvakorun.
Lopun arvaattekin. Laitoin ohjelman pauselle 17 minuuttia ennen loppua. Sarjan rakenne muistuttaa liikaa vuosikausia katsomaani huippusuosittua italialaista tv-sarjaa.
Minusta on mukava muistella menneisyyteni miehiä, mutta uutta en haikaile.
On tietenkin ihana lepuuttaa silmiään komeissa italialaisissa miehissä ja muunkin maalaisissa, mutta siihen se jää. Minusta ei ole heille mitään iloa, eikä heistä minulle. Ihana italian kieli ja tutut Napolin maisemat.
Toivottavasti kaikki päättyy onnellisesti tässä jaksossa ja ketjuun osallistuneiden elämässä. Vanhoja ketjuja on hupaisaa lueskella./Prego!

Yksin oot sinä ihminen, kaiken keskellä yksin…
Anna.fi sivulla on paljon hyvää luettavaa kaikenikäisille. Mukava lukea tarinoita, mutta itsestäni en halua lukea lehtien sivuilta.
Omat murheet kalpenevat muiden koskettavia tarinoita lukiessa.

Yhteistyössä