Mitä itse tekisit jos lääkäri sanoisi..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
"Litalgin-lääkkeen poisvedon syynä on sen vakavat haittavaikutukset, jotka ovat olleet tiedossa jo pitkään. Lääkkeen on havaittu muun muassa aiheuttavan agranulosytoosia eli jyvässolukatoa. Jyvässolut ovat tärkeitä soluja elimistön luonnollisessa immuniteetissa."

QUOTE="vierailija, post: 35120592"]
Ei vaan syistä ja itse MRSA-bakteerista.
hyvä.

Muuan lääkäri sanoi et kaikilla on divertikkeleitä. Ja määräsi kahdet antibiootit. Niistä kyllä tuli hirveän sairaaksi. Ja se on käytäntö.
[/QUOTE]
Kukaan ei valittanut niistä

Gmo-intoleranssissa maksa-arvot luultavasti nousee:
"...mutta lopullisia vastauksia ei ole tullut, mistä tämä johtui. Tilanne on nyt hyvä, mutta toki sitä edelleen seurataan.

Laukka kertoo pelästyneensä diagnoosia todella paljon.

– Olin juuri lähdössä puolimaratonille, kun päätin määrätä itselleni labrakokeita. Ajattelin, että minulla on vähän ihmeellinen ja hutera olo. Ajattelin, jos minulla on vaikka anemia. Pääsin kotona katsomaan tuloksia ja arvot olivat ihan päin prinkkalaa. Päädyin päivystykseen, enkä sinne maratonin viivalle.

Lääkäri myöntää kokeneensa yksinäisyyttä sairastumisen keskellä."-IL-

"Huolellisen anamneesin merkitys poikkeavien maksa-arvojen syiden selvittelyssä on keskeinen. Tiedossa olevien perussairauksien ja käytössä olevien reseptilääkkeiden tarkistamisen lisäksi tulisi aina varmistaa, onko potilaalla käytössään hormonivalmisteita, lisäravinteita, hivenaineita, vitamiini- tai luontaistuotteita tai mahdollisesti reseptivapaita lääkevalmisteita. Varsinkin alkoholin ja muiden päihteiden käyttö on aina syytä selvittää erityisen tarkasti. Merkittävään painon muutokseen - varsinkin lihomiseen - voi liittyä maksa-arvojen suurentumista, minkä vuoksi myös äskettäiset muutokset potilaan painossa tulisi kartoittaa. Työperäiset kemikaalialtistukset, matkustusanamneesi, altistuminen verelle tai muille ruumiin eritteille sekä mahdollisten perinnöllisten maksasairauksien esiintyminen suvussa on myös selvitettävä."

Gmo-intoleranssissa maksa-arvot luultavasti nousee:
"...mutta lopullisia vastauksia ei ole tullut, mistä tämä johtui. Tilanne on nyt hyvä, mutta toki sitä edelleen seurataan.

Laukka kertoo pelästyneensä diagnoosia todella paljon.

– Olin juuri lähdössä puolimaratonille, kun päätin määrätä itselleni labrakokeita. Ajattelin, että minulla on vähän ihmeellinen ja hutera olo. Ajattelin, jos minulla on vaikka anemia. Pääsin kotona katsomaan tuloksia ja arvot olivat ihan päin prinkkalaa. Päädyin päivystykseen, enkä sinne maratonin viivalle.

Lääkäri myöntää kokeneensa yksinäisyyttä sairastumisen keskellä."-IL-
GMO-intoleranssi? o_O Onko itseoppinut salatieteiden tohtori taas lukenut roskatietosivustoja? Ymmärrätkö yhtään mitä GMO on?

Ei meillä ole sieniä ja jos pihalla jotain näkyy, jätetään rauhaansa.
Mulla on ollut lapsena munuaistulehdus, joka on luonnollisestikin pakottanut kiinnostumaan monista asioista. Silloin ei ollut dialyysejä eikä elinsiirtojakaan.
ympäristölääketiedettä saattoi opiskella avoimessa yliopistossa. Suosittelen💌

Amputaatioita tehdään juuri siksi kun ääreisverenkierto heikkenee. Kuumiin aaltoihin ja migreenin on määrätty sitä jo pitkään mut kun laskee yhteen ergotamiinialtistuksen, on se jokapäiväinen leipäkin liikaa.

Divertikkeleihin ei määrätä antibioottia paitsi jos kyseessä on pahasti tulehtunut divertikkeli. Divertikkuloosia sairastaa aika moni tietämättään.
Kyllä pelkän crp-luvun perusteella on määrätty jopa 2 kuuria yhtaikaa. Eikä niitä divertikkelritä varmasti ollut edes. Ei ole koskaan ollut. Mut kun itse kokee, oppii
[/QUOTE]
Crp-arvo kertoo että onko elimistössä tulehdustilaa. Jos arvo on korkea ja todetaan yl bakteeritulehdus niin se hoidetaan antibiootilla.

Kun sisäelimistä otetaan esim biopsioita niin ainoastaan neulan sisäänvientikohta puudutetaan mutta sisäelimiä ei tarvitse puuduttaa. Siksi piilevät sisäelinten sairaudet kuten syövät ovat petollisia.

Yhteistyössä