V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No kysy jotain niin kerron jos tiedän siis vastauksen siihenKertokaa tuntomerkkejä kaivatuistanne
Keskimittainen ja sopusuhtainen.Kertokaa tuntomerkkejä kaivatuistanne
Lyhyt ja lihava. ( katkelma Uunosta)Keskimittainen ja sopusuhtainen.
Kertokaa tuntomerkkejä kaivatuistanne
Ihanasti sanottuSellainen valon tuoja. Maailmassa on miljardeja ihmisiä ja ajatella, minä sain kompastua juuri häneen.
Fiksu, huomaavainen, herkkä, tunteikas, söpö, hyvä kuuntelija, puhuu kauniisti, käsiala on siisti, pukeutuu tyylikkäästi, mahtava olemus ja hymy on kaunis.Kertokaa tuntomerkkejä kaivatuistanne
Fiksu, huomaavainen, herkkä, tunteikas, söpö, hyvä kuuntelija, puhuu kauniisti, käsiala on siisti, pukeutuu tyylikkäästi, mahtava olemus ja hymy on kaunis.
Mikä ketju?Hyvää yötä pitkis, oot ihana, ikävää että ketjusi sabotoitiin.
Onko kellään sellaista kaivattua, että tuolla kaivatulla ei mahda olla harmainta aavistusta, että te kaipaatte sitä tai kyseinen kaivattu ei ikinä uskois että kaipaatte?.
No niin tietää minunkin kaivattu. Aika helposti sen huomaa. Luulin että se on yleistäkin. Tarkoitin lähinnä että onko kellään sellaista tilannetta, että kaivattu tyyliin luulee, että olette hänen pahin vihamies ja oikeasti kaipaatte. Leikittelin ajatuksella, että voisko niin joskus olla ja päätin kysyä.Olen varmaan poikkeus, kun kaivattu tietää, että olen ajatellut häntä.
Päivä ei mennyt ihan putkeen, mutta onneksi näin tämän – piristiJos todella todella rakastat
hänen huonot puolensa unohdat.
- Jos todella todella rakastat
hänen kiukkunsa tiehensä karkotat.
hänen oikkujansa huumorilla noudatat.
hänet onnen maahan johdatat.
Birgit Ahokas
Olikohan Birgitkuinka narsistinen?Päivä ei mennyt ihan putkeen, mutta onneksi näin tämän – piristi.
Mitenkä niin olikohan ? Ota luurin käteen ja soita + kysy !Olikohan Birgitkuinka narsistinen?
Sä saat päättääMistä haluaisit jutella mulle, jos nähtäis?
En lähde rajaamaan keskustelua. Ihan rennosti vaan niitä näitä.Mistä haluaisit jutella mulle, jos nähtäis?