Leonardo DiCaprio on joutunut tinkimään tyttöystäviensä laadusta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
__
Italialainen huippumalli,
jonka tapasi Milanossa 2023.
Caprio ei rummoja deittaa.
Hänen veljensä oli minun
Fb-kaverini 2017, muistan.

Tuolla statuksella on toki
vara valita.

Hyvää vkl.
__

Hmmm.

Mulla oli 27- vuotiaana kolme lasta ja neljäs työ alla.

Päivät täyttyivät ruoanlaitosta, ulkoilusta, lastenleffoista, halauksista, suukoista, siitä kun sai nähdä miten ipanat kokevat ensi kertaa asioita. Illat siitä kun työstettiin kuopusta..

Nijoo, kaksplussan vertaistukea unohtamatta!

Miten kauan nykyaikuiset oikein pysyvät lapsina?

Alkaahan tuo olemaan siinä rupsahtamisen rajamailla 27 vuotiaana.
Toisaalta Capriolla on mahdollisuus pitää lorttoa vain muutamia vuosia ja vaihtaa tuoreempaan kun käsilaukut suurenevat, hiukset saavat uuden pirtsakan värin ja kehopositiivisuus alkaa kiinnostamaan.

Caprion oma
ulkonäkö on vain
varjo siitä, mitä hän
oli kolmekymppisenä.
Mutta status ja raha
auttaa kummasti.
Ei hän vieläkään
sentään
ukkosent4ppamalta
näytä. 😀

__
Italialainen huippumalli,
jonka tapasi Milanossa 2023.
Caprio ei rummoja deittaa.
Hänen veljensä oli minun
Fb-kaverini 2017, muistan.

Tuolla statuksella on toki
vara valita.

Hyvää vkl.
__
Sinun kannattaa olla erossa naisista. Jokaisesta naisseuralaisestasi tulee myöhemmin ikääntynyt leidi. Sinulla on iso homma kipata naisesi kaatopaikalle, kun hän täyttää 20 vuotta. Misogynisti ei muuksi muutu. Se on jo nähty tämän palstan miesoletettujen uurastuksesta tällä palstalla.
Vihan tunteiteesi voit hoitaa muutenkin kuin arvokkaita ja viisaita naisia netissä oäähän potkimalla.
En lukenut enkä lue linkittämääsi lehtijuttua.

Hmmm.

Päivät täyttyivät ruoanlaitosta, ulkoilusta, lastenleffoista, halauksista, suukoista, siitä kun sai nähdä miten ipanat kokevat ensi kertaa asioita. Illat siitä kun työstettiin kuopusta..

Noin neljäänkymppiin asti.

Sinun kannattaa olla erossa naisista. Jokaisesta naisseuralaisestasi tulee myöhemmin ikääntynyt leidi. Sinulla on iso homma kipata naisesi kaatopaikalle, kun hän täyttää 20 vuotta. Misogynisti ei muuksi muutu. Se on jo nähty tämän palstan miesoletettujen uurastuksesta tällä palstalla.
Vihan tunteiteesi voit hoitaa muutenkin kuin arvokkaita ja viisaita naisia netissä oäähän potkimalla.
En lukenut enkä lue linkittämääsi lehtijuttua.

Hei. Minä en tehnyt
aloitusta, ja rummo-sanan
käyttö oli lakonista satiiria.

Olen hetero n.
Itsekin keski-ikäinen.

Hyvää vkl.

Hmmm.

Milloin ehdit opiskella jonkun ammatin?

Se oli lähellä minun
viestiäni ja sen verran
rumansorttinen, että
halusin varmistaa, ettei
oleteta minun kirjoittaneen
moukkamaisuuksia.
Tällä palstalla eivät pärjää herkkäh ipiäiset. Luen näitä tuhnuketjua
pitkin hamapain, ja yleensä jätän lukematta.
Leonardo oli vielä Kultahatussa komea mies. Päätin nuorena, etten ole elämässäni koskaan kiinnostunut yli 30-vuotiaista miehistä ”silleen”.
Hyvin olen pysynyt päätöksessäni. Olisi liian työlästä opettaa uusi mies omille tavoilleni. Näitä deittiketjuja on silti hauska kommentoida.
Löysin kaupan myyntipöydän alahyllyltä ihanan kirjan alkuperäiskielellä eli ei siis suomeksi. Annan kirjan kirjoittajien sepittää minulle ihania tarinoita elämän vaikeuksista ja onnen hetkistä. Miksi enää vaivautua astialle, kun saman tunteen ja elämyksen saan kirjan sivuilta. Ehkä luen kirjan nopeasti, tai etanavauhtia.
Uusimman Anna-lehden sanaristikossa on etanakuva viivan kanssa.
Minulle tuli muita sanoja ensin mieleen kuin mikä sopi ristikkoon. Etana osaa näköjään nykyään monenlaisia töitä varsinkin valtion laitosten yksityistämisten takia. Luultavasti palstan Rummo-jankkaaja menetti lopullisesti hermonsa viimeisen virkkeeni jälkeen, ja lähti sinne minne aamulla suosittelin eli ulos. Minä jo kävin, ja varmistin läheisestä puistosta, ettei siellä taas makaa n urmikolla polvensa loukannut nainen kuten eilen. Erikoinen episodi, mutta ei tällä palstalla pidä kaikkia asioitaan rollata.

Yhteistyössä