Näyttelijä Leonardo DiCaprion mielestä nainen rupsahtaa täytettyään 25 vuotta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Leonardo varmaan puhuu itsestään. En tiedä ketään kuka ois alkanu muuttua 25 vuodessa niin voimakkaasti jostain söpöliinistä irstaan näköiseksi tursaaksi.
Biletys vie veronsa.

Lahjakas näyttelijä on edelleen kuten on aina ollu, tykkäsin Don't look up-elokuvassa.

Luitko sä ton "uutisen"?

Mä en, mutta päättelin linkin otsikosta, ettei toi edes sanonut kuten aloituksen otsikossa väitetään.

Kävikö teksitosasta ilmi, että olisi sanonut noin?

Montako persoonaa sulla on tässäkin ketjussa ollut äänessä?
Me palstalaiset ollaan aina pidetty huolta toisistamme, tässä sinulle hyvä tieto pläjäys jotta ymmärtäisit itseäsi paremmin

Me palstalaiset ollaan aina pidetty huolta toisistamme, tässä sinulle hyvä tieto pläjäys jotta ymmärtäisit itseäsi paremmin

Kirjoitat milloin adhd:stä, milloin autismista, yleisesti persoonallisuushäiriöstä, nyt skitsofreniasta ja vihjailet niihin.

Se kertoo vahvasta tarpeestasi projisoida. Tähän tulkintaan ei tarvita edes kovin pitkiä psykologian opintoja.

Mutta toivon tietysti, että saat ongelmasi selvitettyä ja jättäisit vähemmän netissä kirjoittelun, koska mitä nyt olen seurannut, niin ei se kohdallasi ole johtanut mihinkään hyvään.

Kirjoitat milloin adhd:stä, milloin autismista, yleisesti persoonallisuushäiriöstä, nyt skitsofreniasta ja vihjailet niihin.

Se kertoo vahvasta tarpeestasi projisoida. Tähän tulkintaan ei tarvita edes kovin pitkiä psykologian opintoja.

Mutta toivon tietysti, että saat ongelmasi selvitettyä ja jättäisit vähemmän netissä kirjoittelun, koska mitä nyt olen seurannut, niin ei se kohdallasi ole johtanut mihinkään hyvään.
ilman psykkakoulutusta, mutta elämänkokemuksella huomaa että sinulla on nuo kaikki ongelmat

siksi sekavat kirjoituksesi nostattaa aina hurjat aallot

Yhteistyössä