Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Totta, oon lukenut tarinoita joissa on tärpännyt vasta kolmannen lahjoittajan alkioilla. Lahjasolut ei siis todellakaan takaa laatua. Jos olisi sellainen raskaustakuu-paketti mitä ilmeisesti jossakin ulkomailla tarjotaan, ottaisin heti toisen lahjoittajan. Mutta vaihtamalla lahjoittajaa voi myös osua jälleen huono tuuri ja saada lisää huonoja alkioita. Ja maksaa taas itsensä niistä kipeäksiSehän voi olla että lahjoittaja on ns huono, ihan sika huono tuuri. Jos ei olisi rahasta ja jaksamisesta kiinni niin luulisi että vaihtamalla paranisi mutta ymmärrän ettei ole niin helppoa. Ihan sairaan epäreilua jktp
Totta, oon lukenut tarinoita joissa on tärpännyt vasta kolmannen lahjoittajan alkioilla. Lahjasolut ei siis todellakaan takaa laatua. Jos olisi sellainen raskaustakuu-paketti mitä ilmeisesti jossakin ulkomailla tarjotaan, ottaisin heti toisen lahjoittajan. Mutta vaihtamalla lahjoittajaa voi myös osua jälleen huono tuuri ja saada lisää huonoja alkioita. Ja maksaa taas itsensä niistä kipeäksiJos me toiselle kierrokselle lähdettäisiin (mitä epäilen), ottaisin todennäköisesti alkiodiagnostiikan käyttöön niin välttyisi näiltä turhilta siirroilta.
Oletteko kokeneet kuinka tärkeänä, että koette voivanne luottaa lääkäriin ja että henilökemiat kohtaavat hoitavan lääkärin kanssa? Mietin, ajatteleeko itse asiaa ihan liikaa, kun pidän kovasti lääkäristäni, mutta kuulin muualta useammalta, että ovat saaneet kylmää ja ikävää kohtelua. Itselläni täysin päinvastaiset kokemukset mutta silti asia jäi vaivaamaan kun koko ajan mietin rahan palaessa, että onko tullut valittua paras lääkäri ja jotenkin koen että itselleni on tosi tärkeää että lääkäri on empaattinen ja helposti lähestyttävä.
Ei ole tehty, Ovumian mukaan tutkimusnäyttö on heikkoa ja eivät sitä suosittele. Voi olla kuulemma enemmän haittaa kuin hyötyä. Mä mietin Reproa, mutta katsotaan mitä ne Dextralta suosittelee. Heillä oli useampikin testi kohdun limakalvolle. Varasin tunnin ajan niin kartoitetaan alkuun mitä olisi järkevää testata.Tsemppiä kovasti @Mariamimi! Onko sinulle tehty kohdun aikaikkunatestiä? Dextrassa ainakin taitavat tehdä. Itse olen miettinyt että siirryn Dextraan, jos ei muualla tuloksia tule.
Hei, tulinpa tänne kurkistamaan ja päivittämään omat kuulumiset. 4AA top-alkio haettu kyytiin ja nyt PUPOna siisAlkio oli pitkälle kehittynyt, laajentunut blastokysti, eli ilmeisesti lähes parasta laatua mitä voi olla
. Limakalvo oli lääkärin mielestä "erinomainen ja kutsuva", 9,1 mm ja siis olen oikein tyytyväinen tuohon mittaan, mutta kyllä hiton nihkeästi kasvaa kun 1,5 vkoa sitten oli 8,7 mm eli nousua vain 0,4 mm.
Nooh joka tapauksessa nyt vaan sormet ristiin ja ehkä voisi vaikka jonkun rukouksenkin lähettää, että nyt kävisi hyvin. Operaatio itsessään meni vaivatta, huomenna pistän Gonapeptylin ja 5 päivän päästä vielä Ovitrellen. Testipäivä tästä johtuen vasta su 26.10., pitänee alkaa testailla vähän etukäteen että näkee sen Ovitrellen haamun hiipuvan.
@Mariamimi lle isot pahoittelut ja voimahalit negasta, kävin sitä välillä kurkkimassa täällä ja siis voi ei mikä masentava uutinen!!Missä ne plussat tältä palstalta nyt on
. @näännä lle en kommentoi vielä mitään, koska toivoa vielä on
.
p.s. palstatauko on tehnyt tosi hyvää, mieli ollut varsin pirteä ja jopa toiveikas.![]()
joo ja mulla kyllä edelleen negaa.![]()
Sama@Karhurouvanen mä niin tiesin että oot plussannut kun ei kuulunut muutamaan päivään mitään! <3 onnea ja tarrasukkia hurjasti!