Täällä iski sitten se hyper muutama päivä punktion jälkeen ja vointi meni sen verran heikoksi, että to-su vietin sairaalassa nesteytyksessä ja lääkityksessä. Nyt onneksi alkaa näkyä valoa tunnelin päässä, turvotus alkaa hitaasti hitaasti vähentyä ja kivut lievittyä. Kyllä täältä vielä noustaan
Mut jotain hyvääkin tähän ekaan ivf rumbaan, se meidän ainoa hedelmöittynyt alkio jatkoi kehittymistään ja nyt pakkasessa yks 5 päiväinen lääkärin sanojen mukaan laadultaan täydellinen blastokysti pakkasessa odottamassa
Eilen juttelin lääkärin kanssa jatkosuunnitelmista ja nyt yks taukokierto, jonka jälkeen pas. Jos tarvetta uuteen hoitoon niin sitten jatkossa icsi.
@Karhurouvanen onnea plussasta!
Kauheesti täällä nyt ollut pettymyksiä ja huonoja uutisia monillaniin epäreilun tuntuista, et ei voi ymmärtää. Voimia jokaiselle
![]()
Tuo sun hyperi kuulostaa tosi inhottavalta! Mulla oli vain yksi yö päivystyksessä ja se taisi johtua siitä, että menin sinne vasta ihan illalla ja halusivat varmuuden vuoksi tarkkailla ja teettää verikokeet aamulla. Itse huomasin, että kun vessakäynnit alkoivat tihentyä entisestään (join kun hevonen, mutta 6. päivänä punktiosta sain tosissaan koko ajan käydä vessassa ihan yölläkin), niin se oli itselläni merkki turvotuksen vähentymisestä. En ollut tajunnut, että tietysti se ylimääräinen neste poistuu sitten virtsaamisen kautta. Mutta pari päivää sai juosta ihan koko ajan vessassa ja sitten olo rupesi toden teolla normalisoitumaan.
Millä fiiliksillä pidät taukokiertoa? Ja onko PAS suunniteltu täyslääkkelliseen kiertoon vai luonnolliseen/osittain luonnolliseen?