Heippa naiset. Olen hukassa enkä tiedä mitä tehdö

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 9MM.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

9MM.

Tunnettu jäsen
13.05.2024
2 785
145
63
39
Mut joo kerroin et vähän ihastuin tässä loppukesästä. Ei siis olla naisen kanssa mitään seksiä tai pussailtu. Mut joo sen verta et nyt se on halunnut kuolla tai jo aikasemmin sanoi noin. Ja viimeviikol koitti räjäyttää meijät. Siis se käy reissuillansa varmastkin muiden miesten luona. Ja se ei mua haittaa koska sil taval en voi olla se on ollut jo selvä tässä viimeaikoina. Mut oon antanut sen tulla mun luokse reissuiltansa ja se on saanut nukkua mun sylissä ja mä oon paijannut sitä ja valvonut aamuun. Mut mä oon super ahdistunut kun se tulee. Mut oon velvillisuuden tuntoinen ja koitan olla turvallinen et saa nukkua rauhassa mä itken vaan tätä hommaa. Mä oon toivonut et se löytäis itelleen sopivan miehen et mun velvollisuus loppuu ja huolenpito. Mut mitä mä voin tehdä. Tänään kyl toivois et tulis saatana kuula joka tappais

Jahas, voi kurjaa, että onkin tällainen tapaus! Sinun olisi syytä lopettaa moinen suhde, tämä on minun mielipiteeni.

Muista, että ansaitset parempaa ja rakas tyttäresi ansaitsee isän, joka voi hyvin ja kykenee hänestä huolehtimaan.

Tsemppiä ❤️

Ööö. Lue itse kirjoittamasi ja ymmärrä se. Itse oot sanonu jo mitä pitää tehdä. Joten tee.
Väännän vielä rautalangasta: sun ei ole hyvä sen ihmisen kanssa. Oot ahdistunut kun tää ihminen tulee. Joten ei oo sun tyyppi. Mene eteenpäin.

Yksinkertaisesti en ole veljeni vartija. Aikuinen ihminen päättää omista asioistaan ja ratkaisuistaan eikä asia kuulu kenellekään toiselle.
Et ole saanut mitään mt- tai päihdetyön koulutusta joten kukaan ei voi vaatia sinua hyysäämään jotain vierasta ihmistä.

Jahas, voi kurjaa, että onkin tällainen tapaus! Sinun olisi syytä lopettaa moinen suhde, tämä on minun mielipiteeni.

Muista, että ansaitset parempaa ja rakas tyttäresi ansaitsee isän, joka voi hyvin ja kykenee hänestä huolehtimaan.

Tsemppiä ❤️
Emmä voi ku se on yksin ja jos mä lopetan ja se tekee itelle jotain ni se tuhoaa myös minut. Mä välitän siitä naisesta. Enkä haluu olla vastuussa et mun tekoni oli viimonen niitti.
Tänään just juttelin tytön kaa et mitä se on mieltä jos mä pakkaan kamat ja häivyn ulkomaille kierteleen reppuselässä. Ja kysyin mitä hän haluisi mun olevan sille. Tyttö sanoi et oo iskä

Sä oot iteki viel ihan keske omassa paranemisessas ja elämässäs, et tarvii mitää tommosta taakkaa. Keskity ittees etkä muitte ongelmii ja murheisii.
Mun paraneminen on hyvällä mallilla. Sehän se on mun sydän tykkää siitä vaik järki sanoo toisin. Ja tiedän mun tunteilla pelataan surutta ja se on oikein ku mä nuorena olin kusipää ja juoksin ihastusten perässä karma saavutti minut ja se on oikein. Haluisin vaan et tää nainen löytää onnen.

Emmä voi ku se on yksin ja jos mä lopetan ja se tekee itelle jotain ni se tuhoaa myös minut. Mä välitän siitä naisesta. Enkä haluu olla vastuussa et mun tekoni oli viimonen niitti.
Tänään just juttelin tytön kaa et mitä se on mieltä jos mä pakkaan kamat ja häivyn ulkomaille kierteleen reppuselässä. Ja kysyin mitä hän haluisi mun olevan sille. Tyttö sanoi et oo iskä
Tehköön. Et sinä ole velvollinen etkä vastuussa vahtimaan toista ihmistä. Usein ne tyypit jotka uhkailevat tappavansa itsensä hakevat vain huomiota itselleen. Omia ratkaisujaan ei voi kaataa toisen niskaan.
Tyttäresi tarkoittaa että kasva aikuiseksi ja ole isä eikä mikään murkkuikäinen teini mutku se tappaa itsensä jos mä jätän sen, hah hah.

Yksinkertaisesti en ole veljeni vartija. Aikuinen ihminen päättää omista asioistaan ja ratkaisuistaan eikä asia kuulu kenellekään toiselle.
Et ole saanut mitään mt- tai päihdetyön koulutusta joten kukaan ei voi vaatia sinua hyysäämään jotain vierasta ihmistä.
Tehköön. Et sinä ole velvollinen etkä vastuussa vahtimaan toista ihmistä. Usein ne tyypit jotka uhkailevat tappavansa itsensä hakevat vain huomiota itselleen. Omia ratkaisujaan ei voi kaataa toisen niskaan.
Tyttäresi tarkoittaa että kasva aikuiseksi ja ole isä eikä mikään murkkuikäinen teini mutku se tappaa itsensä jos mä jätän sen, hah hah.
Noh mä haluun nukkuu rauhassa kuitenkin. Mä vielläkin monesti itken kun mun paras ystävä hirtti ittensä ja se on mielessä. Miksi me tehään pahaa toisille. Kyl mä sen haluisin pitää frendinä et on ees yks turva tässä julmassa maailmassa joka on niin kyyninen

Tyttösi tarvitsee sinua. Et voi lähteä.

Tyttösi tarvitsee sinua. Et voi lähteä.
Tiiäks nyt sillä on hyvä perhe. Tää viimonen lapsen äitin mies on hyvä jätkä. Okei yhen mokan se teki ja oli kännissä möykännyt ja paiskonut ovii et mun tyttö oli ollut peloissaan nih sanoin anna olla viimonen kerta kun mun tytön saat pelokkaaks tai vetelen nenään ku istuttiin stobella. Sanoi ettei toistu mut muuten se on hyvä jätkä ja on kokki ammatiltaan ja opettaa mun tyttöä ruuanlaitossa

Lue tuo viimeinen kirjoittamasi lauseesi ja sisäistä se viimein.
Tyttösi tarvitsee sinua kaikista eniten. Ei kukaan piripää muikkeli, ei kukaan muu. Oman lapsesi pitää tulla ensimmäisenä. Ajattele hänen onnea ja elämäänsä äläkä ole omien halujesi vanki.
Aikuistu viimein.

Lue tuo viimeinen kirjoittamasi lauseesi ja sisäistä se viimein.
Tyttösi tarvitsee sinua kaikista eniten. Ei kukaan piripää muikkeli, ei kukaan muu. Oman lapsesi pitää tulla ensimmäisenä. Ajattele hänen onnea ja elämäänsä äläkä ole omien halujesi vanki.
Aikuistu viimein.
Mä en oo ollut halujeni vanki pitkään aikaan. Ja toi nainen on kaikkea huumetta vastaan. Mut oot oikees oon ollut huono iskä

Itsemurha ei ole kenenkään toisen syy. Itsemurha on aina valinta. Ja hiton huono sellainen mutta vastuu siitä on sillä tekijällään.
Itsemurhalla uhkailu on lapsellista huomionhakuisuutta ja toisen ihmisen tunteilla pelleilemistä. Kannattaa vetää tossa tilanteessa itselleen rajat, ettei satuta itseään enempää.
Sä voit auttaa sen avunpiiriin vaikka kuskaamalla se ensiapuun tai avoimelle psykiatriselle. Mutta joku tolkku sillä kannattamisellakin.
Keskity lapseesi. Koska mikään ei ole satuttavampaa kuin se, että toinen vanhempi on osallisena elämässä mutta aina joku muu asia menee sen lapsen edelle. Oman isän pitäis olla se aikuinen eikä niin, että sen lapsen pitää olla aikuisena isälleen ja sanoa mitä tehdä .
Mutta jos koet että susta ei ole vanhemmaksi lapsellesi, niin tee se kerralla hänellekin selväksi ja lähde pois. Kokonaan. Mikään vitita kuin tommonen jojoilu vanhempana.

Itsemurha ei ole kenenkään toisen syy. Itsemurha on aina valinta. Ja hiton huono sellainen mutta vastuu siitä on sillä tekijällään.
Itsemurhalla uhkailu on lapsellista huomionhakuisuutta ja toisen ihmisen tunteilla pelleilemistä. Kannattaa vetää tossa tilanteessa itselleen rajat, ettei satuta itseään enempää.
Sä voit auttaa sen avunpiiriin vaikka kuskaamalla se ensiapuun tai avoimelle psykiatriselle. Mutta joku tolkku sillä kannattamisellakin.
Keskity lapseesi. Koska mikään ei ole satuttavampaa kuin se, että toinen vanhempi on osallisena elämässä mutta aina joku muu asia menee sen lapsen edelle. Oman isän pitäis olla se aikuinen eikä niin, että sen lapsen pitää olla aikuisena isälleen ja sanoa mitä tehdä .
Mutta jos koet että susta ei ole vanhemmaksi lapsellesi, niin tee se kerralla hänellekin selväksi ja lähde pois. Kokonaan. Mikään vitita kuin tommonen jojoilu vanhempana.
Mä rakastan lastani ylikaikein hän on tärkein. Eikä tarvii tehä selväkseni tänään sain taas viestii et tyttöni rakastaa minua ja olen siitä onnellinen. Me ollaan paljon rakkautta koettu. Ja tiiäks välil mietin et jos koskaan en olisi tullut palstalle ni olisinko vielläkin viikko viikko isä ilman sairastumist tääl mun sydän aukeni ja hulluus tuli taloon jota mun pää ei kestänyt. Mut paljon tytölleni rakjaudesta puhuin. Ja kun lähin hatkaan kell
Mä rakastan lastani ylikaikein hän on tärkein. Eikä tarvii tehä selväkseni tänään sain taas viestii et tyttöni rakastaa minua ja olen siitä onnellinen. Me ollaan paljon rakkautta koettu. Ja tiiäks välil mietin et jos koskaan en olisi tullut palstalle ni olisinko vielläkin viikko viikko isä ilman sairastumist tääl mun sydän aukeni ja hulluus tuli taloon jota mun pää ei kestänyt. Mut paljon tytölleni rakjaudesta puhuin. Ja kun lähin hatkaan kellikselt suuntana galdo aivin erämaa. Olin matkal mut suru etten näkisi tyttöni kasvavan voitti eli valitsin tytön

Tiiäks nyt sillä on hyvä perhe. Tää viimonen lapsen äitin mies on hyvä jätkä. Okei yhen mokan se teki ja oli kännissä möykännyt ja paiskonut ovii et mun tyttö oli ollut peloissaan nih sanoin anna olla viimonen kerta kun mun tytön saat pelokkaaks tai vetelen nenään ku istuttiin stobella. Sanoi ettei toistu mut muuten se on hyvä jätkä ja on kokki ammatiltaan ja opettaa mun tyttöä ruuanlaitossa

Hälytysmerkki! Kiva, että tekee kivoja asioita, mutta tuollainen käytös ei varmaan jää viimeiseksi kerraksi. Toivottavasti jäisi, mutta ottaisin vakavasti.

Hälytysmerkki! Kiva, että tekee kivoja asioita, mutta tuollainen käytös ei varmaan jää viimeiseksi kerraksi. Toivottavasti jäisi, mutta ottaisin vakavasti.
Noh kuten sanoin jos mun tyttöä joku uhkaa eikä järki mee perille ni sit mun nyrkki uppoo nassuun. Inhoon väkivaltaa ja kaikkee pahaa ku se tuhoaa mua mut tytön puolesta kuolen heti

Noh kuten sanoin jos mun tyttöä joku uhkaa eikä järki mee perille ni sit mun nyrkki uppoo nassuun. Inhoon väkivaltaa ja kaikkee pahaa ku se tuhoaa mua mut tytön puolesta kuolen heti

Inhoat väkivaltaa, mutta nyrkki nassuun.. Joka tapauksessa, silmät auki. Myös tämä naispuolinen ystäväsi vaikuttaa epävakaalta. Mieti tarkkaan.

Toivon sulle ja tyttärellesi kaikkea hyvää!

Inhoat väkivaltaa, mutta nyrkki nassuun.. Joka tapauksessa, silmät auki. Myös tämä naispuolinen ystäväsi vaikuttaa epävakaalta. Mieti tarkkaan.

Toivon sulle ja tyttärellesi kaikkea hyvää!
Noh niin koska mun sydän on eri. Mut jos joku uhkaa tytärtäni nih pakkohan se on käyttää. Meijän bondi tuli jo mahassa. Niin osuit naulankantaan naisest

Yhteistyössä