Relaatio 1200

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
1.3 pääsanan vasemmalla So - 12 - Ta
alhaalla K P - 12 - T

2.2 ylhäällä E L - 5 - E G

3.3 alavasen laita Sar.. - 10
oikealla Dan... alas 9
Da. alas 4

ylhäällä oikealla Kymp.. - 8+9 - Yh...
Yh... alas 3+7, Bro... 4+5

Näitä penkonut pilvin pimein mutta en löydä

1.3 pääsanan vasemmalla So - 12 - Ta runokoelma ja myös nimitys v 1865 suomenkieliselle pyhälle kirjalle
alhaalla K P - 12 - T se oli hänen ensimmäinen ammattinsa

2.2 ylhäällä E L - 5 - E G urheilulaji

3.3 alavasen laita Sar.. - 10 tällaisessa urheilevat kuntoilijat
oikealla Dan... alas 9 omisti tällaisia aikoinaan
Da. alas 4 urheilulaji

ylhäällä oikealla Kymp.. - 8+9 - Yh... on myös Jussi & the Boysin studioalbumi
Yh... alas 3+7, Bro... 4+5 vika on yhdysvaltalainwn elokuvaohjaaja, ja siitä aukevata muut

Näitä penkonut pilvin pimein mutta en löydä
Olisko näistä apua?

Yh... alas 3+7, Bro... 4+5 vika on yhdysvaltalainwn elokuvaohjaaja, ja siitä aukevata muut

En löydä 3-7 Yh-THCaOfDaMa (lliittyykö elokuvaan jotenkin, ku ei ainakaan sitä kautta löydy)

Tässä nyt koittanut etsiä wikistä, kirjasamposta ja vaikka mistä, mutta oikein kolme sanaa olen saanut koko relluun. Voisiko joku tuupata hiukan eteenpäin josko se tuosta lähtisi. Eli 2.2 olen saanut pääsanasta kad, sym ja mer.

Tässä nyt koittanut etsiä wikistä, kirjasamposta ja vaikka mistä, mutta oikein kolme sanaa olen saanut koko relluun. Voisiko joku tuupata hiukan eteenpäin josko se tuosta lähtisi. Eli 2.2 olen saanut pääsanasta kad, sym ja mer.
Minullekin alku oli tosi hankala. Mutta, esmes mer liittyy petoeläimeen ja sym on antiikin Kreikan jumala. Toivottavasti näillä eteenpäin.
Ja kiitokset V R:lle tutun kinkkisestä rellusta :)

Minullekin alku oli tosi hankala. Mutta, esmes mer liittyy petoeläimeen ja sym on antiikin Kreikan jumala. Toivottavasti näillä eteenpäin.
Ja kiitokset V R:lle tutun kinkkisestä rellusta

Minä en kyllä löydä sopivaa antiikin Kreikan jumalaa tähän aloitusruutuun 2.2. Tästä ehkä aukeaa sitten muutakin.
Kysyn samalla oikean alakulman 9,5 tai siihen johtava 10. Muut sanat siellä nurkalla on.

2.3 ruutu

Tämä ei aiennut. Kuka omisti? Dan-nimisiä on aika monta, puhutaanko raamatun henkilöstä vai prinssistä vai jostain muusta tyypistä?

Lisäksi vasemmassa alakulmassa LAs 14 (alempi) ei löydy

2.3 ruutu

Tämä ei aiennut. Kuka omisti? Dan-nimisiä on aika monta, puhutaanko raamatun henkilöstä vai prinssistä vai jostain muusta tyypistä?

Lisäksi vasemmassa alakulmassa LAs 14 (alempi) ei löydy
Siinähän se Dan… vieressä kerrotaan kenestä on kyse.

Se Las 14 viittaa kokonaiseen alaan Las.. valmistamisesta puhuttaessa.