40 vuotiasta paljaalla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
HEKUMALLISIA PANOHETKIÄ VAIMONI SISKON KANSSA. Hän on 40 vuotias ja suuressa puutteessa miehensä kyvyttömyyden takia.
Minä mies 48 vuotias ja hyvin viriili naintipuuhissa.
Herkällä hetkellä tämä rouva halusi naida kanssani paljaalla kyrvällä.
Epäilyjä oli raskaaksi tulosta mutta päätettiin naida paljalla.
Aina tilaiduuden tullen naitiin kymmeniä kertoja. Ilmankaan ei voitu olla kun tuntui niin mukavalta.Onneksi ei tullut raskaaksi että se kokemus 40 vuogiasta rouvasta.

HEKUMALLISIA PANOHETKIÄ VAIMONI SISKON KANSSA. Hän on 40 vuotias ja suuressa puutteessa miehensä kyvyttömyyden takia.
Minä mies 48 vuotias ja hyvin viriili naintipuuhissa.
Herkällä hetkellä tämä rouva halusi naida kanssani paljaalla kyrvällä.
Epäilyjä oli raskaaksi tulosta mutta päätettiin naida paljalla.
Aina tilaiduuden tullen naitiin kymmeniä kertoja. Ilmankaan ei voitu olla kun tuntui niin mukavalta.Onneksi ei tullut raskaaksi että se kokemus 40 vuogiasta rouvasta.
Miksi kirjoitat menneessä aikamuodossa? Ei hyvää harrastusta pidä lopettaa.

Itse pannut vaimoni siskoa jo parikymmentä vuotta paljaalla kalullani.Hön oli 20 kun aloitimme paneen säännöllisesti. Ikinä en ole kondomia hänen kanssaan käyttänyt

Olen 29-vuotias nuorimies, nuori ainakin suhteessa erääseen 44-vuotiaaseen rouvaan, jonka kanssa silloin tällöin tapailemme. Hän oli alun perin aloitteellinen osapuoli, on sitä vieläkin, ja olen välillä kahden vaiheilla, pitäisikö minun lopettaa nämä tapaamisemme. Niissä on jotain mikä suunnattomasti kiihottaa mutta samalla hirvittää. Ikänsä suojaan vedoten rouva haluaa, että naimme paljaaltaan. Niin he kuulemma tekevät myös miehensä kanssa. Eihän sellaisesta tarjouksesta voi kieltäytyä. Mutta aina laskettuani siemeneni, mieleen nousee kauhukuva tilanteesta, jossa hän tulee minua tapaamaan ja aloittaa: "Kuule..."

Olen 29-vuotias nuorimies, nuori ainakin suhteessa erääseen 44-vuotiaaseen rouvaan, jonka kanssa silloin tällöin tapailemme. Hän oli alun perin aloitteellinen osapuoli, on sitä vieläkin, ja olen välillä kahden vaiheilla, pitäisikö minun lopettaa nämä tapaamisemme. Niissä on jotain mikä suunnattomasti kiihottaa mutta samalla hirvittää. Ikänsä suojaan vedoten rouva haluaa, että naimme paljaaltaan. Niin he kuulemma tekevät myös miehensä kanssa. Eihän sellaisesta tarjouksesta voi kieltäytyä. Mutta aina laskettuani siemeneni, mieleen nousee kauhukuva tilanteesta, jossa hän tulee minua tapaamaan ja aloittaa: "Kuule..."
En usko että tuota huolta on, eiköhän vahinko mene aviomiehen nimiin.

Onkohan rouvalla aviomiehensä lupa tuohon, usein on? On meilläkin vieraamme nainut vaimoani eikä kondomia käytetty.

Siloposkisena opiskelijapoikana minut iski kesätyöpaikassa muuan firman hieman yli nelikymppisistä rouvista. Hirveän salaperäistä oli. Työpaikalla ei saisi syntyä juorun aihetta ja salattava asia oli myös perheeltä ja aviomieheltä. Se salailu oli viedä minut hulluuden partaalle, kun vain muutaman kerran kesän mittaan onnistuimme naimaan. Hieman taisin kokea syyllisyyttäkin, kun käärmeenä luikertelin maistamaan aviosäädyn pyhyyttä. Siihen tuli kumminkin helpotus, kun rouva jossain vaiheessa kertoi, että hänellä on näihin miessuhteisiin lupa, mutta sen verran mustasukkainen hänen miehensä on, että näitä tapaamisiamme ei sovi hänelle paljastaa, vaikka kyllä hän ne aavistaa.

Tuttuja rouvia naidaan joko paljaalla tai ei ollenkaan. Huoria nuzzitaan kumin kanssa.
Useimpia rouvia ei tee mieli naida. Serkkupojan sairaanhoitajavaimo on on ainut varattu rouva, jota olen halunnut ja saanut naida, ja vielä paljaalla. Hän on ilmoittanut haluavansa lapsen, mutta mies on niin harvoin ovulaation aikaan kotona ja halukas, että rouva alkaa olla jo epätoivoinen, joten hän päätti tehdä minusta isän. Avioliitossa syntyvä lapsihan saa automaattisesti äidin miehen isyyden.

Useimpia rouvia ei tee mieli naida. Serkkupojan sairaanhoitajavaimo on on ainut varattu rouva, jota olen halunnut ja saanut naida, ja vielä paljaalla. Hän on ilmoittanut haluavansa lapsen, mutta mies on niin harvoin ovulaation aikaan kotona ja halukas, että rouva alkaa olla jo epätoivoinen, joten hän päätti tehdä minusta isän. Avioliitossa syntyvä lapsihan saa automaattisesti äidin miehen isyyden.
Mutta mies voi teettää lapsesta DNA testin joka paljastaa totuuden. Siitä sitten alkaakin iso soppa :o

Yhteistyössä