V
vierailija
Vieras
On varmasti! Vierailijat on sitten itse showssaTuskin on muita kuin Hiiri, vituttaa jo nyt kun ostin liput
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
On varmasti! Vierailijat on sitten itse showssaTuskin on muita kuin Hiiri, vituttaa jo nyt kun ostin liput
On varmasti! Vierailijat on sitten itse showssa![]()
No eihän oleKäärijä on jakanut. Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää?
![]()
Katsele käyttäjän Käärijä tarina Instagramissa, ennen kuin se katoaa.
536K seuraajaa, 1,423 seurantaa, 312 julkaisuawww.instagram.com
Just nyt jakoi toisenkin stoorin Kärtsä ja siinä kyllä näkee kun kutsuu Boitsua. Eturivin fanin kuvaama.
Unohda se hiiri, sen voi sivuuttaa. Ja se biisi kuulostaa niin iskelmäbiisiltä jo nimen perusteella, et silloin voi hakea vaikka bissen. Ootko k-18 katsomossa?Ja Hiiri myös esittämässä Tuu mun luo eli en mene koko keikalle
En usko, että sitä esitetään Kärtsän keikalla. Eiköhän se säästetä Joksujen omalle Karnevaalille, niin saavat sillä houkuteltua porukkaa paikalle. Ei K ja showtiimi niin paljon aikaa anna yhdelle tyypille. Ihan tarpeeksi on jo, että bändi on lämpääjänä. Kärtsä on puhunut nimenomaan, et on paljon vierailijoita.Unohda se hiiri, sen voi sivuuttaa. Ja se biisi kuulostaa niin iskelmäbiisiltä jo nimen perusteella, et silloin voi hakea vaikka bissen. Ootko k-18 katsomossa?
JO on vähemmän iskelmää jos noita kahta verrataan.En usko, että sitä esitetään Kärtsän keikalla. Eiköhän se säästetä Joksujen omalle Karnevaalille, niin saavat sillä houkuteltua porukkaa paikalle. Ei K ja showtiimi niin paljon aikaa anna yhdelle tyypille. Ihan tarpeeksi on jo, että bändi on lämpääjänä. Kärtsä on puhunut nimenomaan, et on paljon vierailijoita.
Sit toisekseen se biisi tuskin on iskelmää, kun Kärpyn tiimi on ollut sitä tekemässä.
Joo itse keikalla on vierailijat, lämppäri on eri asia. Voi tulla myöhemmin paikalle, jos ei lämppäri kiinnosta. Itsekin aattelin mennä paikalle vasta myöhemmin.En usko, että sitä esitetään Kärtsän keikalla. Eiköhän se säästetä Joksujen omalle Karnevaalille, niin saavat sillä houkuteltua porukkaa paikalle. Ei K ja showtiimi niin paljon aikaa anna yhdelle tyypille. Ihan tarpeeksi on jo, että bändi on lämpääjänä. Kärtsä on puhunut nimenomaan, et on paljon vierailijoita.
Sit toisekseen se biisi tuskin on iskelmää, kun Kärpyn tiimi on ollut sitä tekemässä.
Pysykin poissa.Ei sinne tommosia hapannaamoja kaivata iltaa pilaamaan.Käärijä ja Bojan ovat molemmat mahtavia esiintyjiä ja me muut menemme heitä ilolla katsomaan.Ja Hiiri myös esittämässä Tuu mun luo eli en mene koko keikalle
Mäkin haluaisin tietää?Nevehööd.googlaa
Hiiri? Ootko ihan tolkuissasi. Pysy kotona, jos hiiriä pelkäät näkeväsi keikalla.Ja Hiiri myös esittämässä Tuu mun luo eli en mene koko keikalle
Joskus on kiva inhota jotain ihmistä oikein kunnolla. Vai mitä.Haloo haloo, luuletko että toi huomiohuora-Hiiri pysyy pois sieltä lavalta sen varsinaisen keikan aikana, ei varmana vaan kaikki joutuu kuuntelee sen sille maailman tärkeimmän shippibiisin.
En varmaan oikeasti mene sinne vaikka en saisi lippuja myytyä pois, oksettaa toi slovakki niin paljon
Herra Hiiri.Tuskin on muita kuin Hiiri, vituttaa jo nyt kun ostin liput
Se on ihan inhimillinen reaktio. Jos jotain asiaa pakotetaan toisen yhteyteen joka asiassa niin voi syntyä inhotus tätä kohtaan.Joskus on kiva inhota jotain ihmistä oikein kunnolla. Vai mitä.
Mulla on samankaltainen ilmiö Erikan suhteen. En pysty ihailemaan häntä, vaikka minun kai naisena pitäisi. Hänhän on vapauttanut meidät naiset. Häntä on vaan pakko sietää K n kanssa lavalla.9Se on ihan inhimillinen reaktio. Jos jotain asiaa pakotetaan toisen yhteyteen joka asiassa niin voi syntyä inhotus tätä kohtaan.
Awwww, Dzejla on ollut katsomassa rakkaansa keikkaa, ja Boitsu on oikein postannut hänen videonsa. Jokohan kohta uskaltavat olla julkisesti yhdessä
Onko Bojan oikeesti noin v!tun huomiohu@ra
Sen verran epävarma ulospäin tunteistaan vielä Jereä kohtaan…Bojan on kyllä vähän surkuhupaisa. Se ei ikimaailmassa uskaltaisi tarjoilla tuollaista shippimateriaalia, jos ei olisi Dzejlaa.
Hauska miten B selittelee ja postailee tosta ja K postailee klipin Mirianan kanssa+muita tärkeämpiä asioita