Erikoiset rinnat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Outo pari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joo, mul ei oo sellaiset ideaalirinnat. Ne on ollut erikoisen näköset siitä lähtien kun rinnat lähti kasvamaan. Kylhän ne lisää epävarmuutta ja usein kyl välttelen esim. yhteissaunoja.

Mulla on ja imetyksen jälkeen korostui. Toinen roikkuu, toinen ei. Rintsikoiden kanssa ero ei ole suuri, mutta ilman niitä... Topatut rintsikat, toiseen kuppiin enemmän täytettä. Toimii ainakin mulla.

Mulla on sellaiset kummalliset suippo pinnat jättikokoisilla nännipihoilla... Imetyksen jälkeen menny vielä hirveämmäksi.. Roikkuvat pahasti... Lisäks ovat eriparia oikea a kuppi ja vasen c kuppi. En vois kuvitellakaan harrastavani seksiä miehen kanssa enää jos pitää liivit riisua..

Kaikilla on jonkin verran eri paria rinnat - toisilla enemmän, toisilla vähemmän. Samoin kaikilla on esim. kasvojen oikea ja vasen puoli erilaiset, vaikka ei siihen yleensä tule kiinnitettyä mitään huomiota.

Enemmistöllä on epäsymmetriaa mutta iso ongelma on nykyään asiaa ei tiedä eikä tajua kuvamuokkailtuja leikeltyjä ja silikoneja tuijottavat ja jos ei näytä niissä olevilta on muka jotenkin viallinen ja sitten haukutaan. Käsittämätöntä.

Yhteistyössä