V
vierailija
Vieras
Kuin kaksi marjaa.On sillä kunnon pallopää, samanlainen kuin Kirolla.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kuin kaksi marjaa.On sillä kunnon pallopää, samanlainen kuin Kirolla.
HyvästiOnko joku idari shippaaja mennyt tekemään niille jotkut hiton Tuu mun luo sormukset ja B postaa siitä
Taitaa todellakin vedellä mun fanitus viimeisiään jos tää on tätä koko talven ja kevään
Ei ole, Robinin pitkulapää sopii Tsiilan neliöpäälle.Ja sillä on väärän muotoinen pää.
Ne on vain ”puolisoita”.Niin mitä nyt esittelee yhteisiä sormuksia ja tunkee lavalle hieromaan nivusia Jeren kanssa
Mutta joo, kyllä mua vaan raivostuttaa nää. Ei tarvi omaa suhdetta tuoda julkisuuteen jos ei halua, mutta vähän nyt kunnioitusta faneja kohtaan ja myös sitä puolisoa kohtaan! Kaikki tietää mikä on se oikea elämä siellä taustalla mut silti pakko edelleen vetää tätä ihme esitystä.
Kiro on juuri sopivaRobin on ihan liian urheilullinen Tsiilalle
Ne muut viisuartistit ei vain ole kiinnostavia. That’s all.Mä kyllä odotin, että Joksuilta olis tullu jotain kuvia tai klippejä muidenkin artistien kanssa. Eikö ne enää osaa hyödyntää tilaisuutta saada julkisuutta? Vai eikö kukaan ollu niistä kiinnostunut? Kukaan ei enää edes muistanut ketä ne on? Vai oliko Tsiila lahkeessa kiinni koko ajan, ei päästänyt Bojania irti?
Niin B:llä on enemmän sellainen alapää.
Tääkin tosi hienoa Erikalle, kun ei kuitenkaan niin järin hyvin sijoittunut.Erika on kuulemma ilmoitettu jo ensi vuoden esiintyjiin, onpa kiva.
Huikeeta kyllä että Kärtsä sai esittää kaks biisiä tuolla. Disko balls on mun mielestä tosi hyvä bilebiisi ja niin kärtsämäinen.
Tääkin tosi hienoa Erikalle, kun ei kuitenkaan niin järin hyvin sijoittunut.
Koska vedän vähän kotiinpäin. Erika on Suomesta. Noi muut, en edes muista niiden biisejä.kuinka hyvin noi teidän rakkaat Joksupoksut sijoittui, eipä tainnut olla kovin kummoisesti. Tai Sissal tai Miriana? Miksi vain Erikan kohdalla nostat tällaisen esiin?
Saataispa Danny sinne kans, vois esittää ensin Pylly vasten pyllyä pum pum ja sit yhessä Erikan kanssa Tahdon sulle olla hyvin hellä.kuinka hyvin noi teidän rakkaat Joksupoksut sijoittui, eipä tainnut olla kovin kummoisesti. Tai Sissal tai Miriana? Miksi vain Erikan kohdalla nostat tällaisen esiin?
Suomen mittapuulla neljänneksi paras sijoitus, eipä vähätellä nytten.Tääkin tosi hienoa Erikalle, kun ei kuitenkaan niin järin hyvin sijoittunut.
Niin, luinkin että CCC ois ollut lyhennetty jollain tapaa.niin sai myös Måns ja M&M, näköjään annettiin useammalle sama. Nuo ruotsalaiset tais vielä esittää ne biisinsä erikseen, tuo Käärijän oli vähän kuin mash-up
Ootpa hauska.Saataispa Danny sinne kans, vois esittää ensin Pylly vasten pyllyä pum pum ja sit yhessä Erikan kanssa Tahdon sulle olla hyvin hellä.
Erika vois mennä myös tanssimaan tohon ekaan pylly paljaana vasten Dannyn omaa.Koska vedän vähän kotiinpäin. Erika on Suomesta. Noi muut, en edes muista niiden biisejä.
Niinpä! Miksi syytätte bojania tai ylipäänsä ketään? Sehän oli sairaan hauska tempaus muuten tylsähköön tapahtumaanTurha valittaa. Kn idea. B ei olis mennyt lavalle jos K ei olis kutsunut, se on selvää.
Tuli ihan kokonaisena, alkusoundeja oli vaan miksattu keskenään.Niin, luinkin että CCC ois ollut lyhennetty jollain tapaa.
Ois muuten ihana, euroviisupariskuntaErika vois mennä myös tanssimaan tohon ekaan pylly paljaana vasten Dannyn omaa.
Ois muuten ihana, euroviisupariskunta