K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Siis onko tuossa lava hösöttämisessä OIKEASTI teidän mielestä kemiaa? En oo ikinä ymmärtänyt millä Prisman silmillä bojeristit tätä maailmaa kattelee. Silloin, kun pikku Irtonamu on oikeasti ihastuksissaan, sen kyllä huomaa.

On B:llä ja K:lla kemiaa, mutta se on sellaista eskari-ikäisten tasolle jäänyttä. Mummot kaipaa pieniä lapsenlapsiaan, niin K ja B korvaa heidät.

Mäkin kyllä ihan pidän Dzejlasta. En välttämättä ole biisiensä suurin fani mutta en olekaan kohderyhmää. Mut oon nähnyt miten yleisö Balkanilla rakastaa häntä. Laulavat mukana jne.

Mun mielestä on hieno että hän ei ole vain influensseri, niitä on joka puun oksalla. Vaan on myös artisti ja esiintyjä. Ja hyvä siinä.

Mäkin kyllä ihan pidän Dzejlasta. En välttämättä ole biisiensä suurin fani mutta en olekaan kohderyhmää. Mut oon nähnyt miten yleisö Balkanilla rakastaa häntä. Laulavat mukana jne.

Mun mielestä on hieno että hän ei ole vain influensseri, niitä on joka puun oksalla. Vaan on myös artisti ja esiintyjä. Ja hyvä siinä.

Vaikka täällä pilkataan Dz:tä, niin hän on oikeasti kunnianhimoinen ihminen ja artisti.

Joo ja kaunis kuin mikä, sopii niin hyvin Boitsulle. Ja kiva kun laulaa perinteisempää musaa eikä autotunetettua nykymölinää. Tollasta balkan-iskelmäähän myös Boitsu rakastaa.

Tottakai molempien tyttöystävät/puolisot ollut mukana. Miksi tätä edes kyseenalaistaa? Eivät nää homppeleita ole. Edelleenkään. Musta on aina ollut vähän kiusallista katsottavaa toi niiden 'kiehnäys'.

Yhteistyössä