Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mulla jumittaa oikea nurkka, saisklo apua Poi 5-4 tai Hää 7?
Lisäksi vasemmassa laidassa Nal-Ent-Lor 6
Jossain toisessa ketjussa tuo vinkattiin sen olevan tämä mitä voi laatia ja ratkoaSaisko tähän loppuratkaisuun vinkkiä kumpikin keltainen sana on ?
Tätä olinkin yrittänyt, mutta kun keksi oikean "muodon" niin sitten vasta hyväksyi, eli kiitti vinkistäJossain toisessa ketjussa tuo vinkattiin sen olevan tämä mitä voi laatia ja ratkoa
va 4 hii mikä sitä hii saa aikaan
him 12 yleissana mikä se on, alkuun juhla-aika
pah 9 ja 11 väliviivalliset eka on sarjakuvasankari ja toka on elämän syntyyn liittyvä oletus
vasenkulma kuva ? huumoriyhtye
hir 12,6 elä syn RNA-juoste
täy kuu 9 taruolento, joka muuttuu silloin koi 10 yleissana
Selkeästi vinkattu, että virallinen muoto tästä mitä nyt ratkotSaiskos lisävinkin noihin vihjesanoihin
Ei se oikein siitä helpommaksi vinkiksi muuta sillä että sen toistaa. Virallinen muoto relaatiosta? En ole koskaan kuullut sille mitään muuta nimeä. Sanapeli? Sana-assosiaatiopeli? Relaatiopeli?Selkeästi vinkattu, että virallinen muoto tästä mitä nyt ratkot
Mitä sulla lukee sen pelin yläosassa.?Ei se oikein siitä helpommaksi vinkiksi muuta sillä että sen toistaa. Virallinen muoto relaatiosta? En ole koskaan kuullut sille mitään muuta nimeä. Sanapeli? Sana-assosiaatiopeli? Relaatiopeli?
Olen ymmärtänyt, että noista keltaisista vihjesanoista pitäis jotain muodostaa, mut kaikki on näköjään mahdollistaSelkeästi vinkattu, että virallinen muoto tästä mitä nyt ratkot
Vasemmalla ylhäällä Mun ja Maa.Syn väliltä 8 (tulee mieleen sotkan mun ja siitä kalevala, mut ei kelpaa) siitä kaikki alkaa
Hirv. ja Kot väliltä 5 (joku hirv joka on kot? Mut kun en tiedä mistä ettiä. google ei nyt auta mua yhtään) Kalevalasta löytyy tämä nimi, juhannuksenakin sellaista poltetaan
Oikealla Poi 5+4. Tätä vinkattu et on biisi, ja et 4 on väännös tuosta pois, mut... Mulla on siihen vastassakin Tak. Mut en mä siltikään keski mitään laita ne vihjesanat vain peräkkäin
Tak. ja Vaat väliltä 6 se on alunperin ollut eläimellä ”yllään”
Olet oikeilla jäljillä, katso wikin LuomiskertomuksetKiitos. Pääsin melkein loppuun asti... Tämä kaipaisi vähän lisää vinkkiä, kun ei aukea millään...
"Vasemmalla ylhäällä Mun ja Maa.Syn väliltä 8 (tulee mieleen sotkan mun ja siitä kalevala, mut ei kelpaa) siitä kaikki alkaa"
Mulla on tuohon jatkokin, se 8, joka lähtee tuosta juhannuksena poltettavasta, mut kun en keksi sitäkään...
alareunassa
riim alas 7 10 teos
pelistäP alaoikea 6 7 suomalainen kirjailija
Mulla olis vielä loppuratkaisu keksimättä. Mulla ei pelin yläosassa kyl näy mitään...Mitä sulla lukee sen pelin yläosassa.?
Se on siinä aloitussivulla keskellä ylhäällä vihreällä pohjalla.Mulla olis vielä loppuratkaisu keksimättä. Mulla ei pelin yläosassa kyl näy mitään...
Mulla on siellä etusivulla vihreällä pohjalla vain Relaatiot - sanapeli -ja kumpikaan ei kelpaa. Useamman kerran jo yrittänyt...Se on siinä aloitussivulla keskellä ylhäällä vihreällä pohjalla.