Onko joku kokeillut, 2 miestä ja 1 nainen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kikka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kuinka saada vaimo suopeaksi ja kiinnostuneeksi kokeilemaan toista miestä? Tuossa yllä oli siirtymäriittinä hieronta, vieraan uteliaat, hellät kädet, joiden käsittelyssä vaimolle tuotetaan hurmaava "pieni kuolema".

Minä olen valokuvannut vaimoani suhteemme alusta asti, ja kuinka mielellään hän parhaita otoksiamme katselee ja muistelee. Nehän lopulta johtivat tuohon samaan "pieneen kuolemaan". Vaimo rakastaa myös runollisia, erotiikasta vain vihjaavia sanontoja. Kukkaishetki - siinä sielut ovat kohdanneet. Vierailla pelloillaan - se tarkoittaa siementämistä vakoon.

Kaipaisiko tämä kuvien sarja jatkoa, loppuhuipennuksen, tuli sitten puheeksi. Vaimoni on 33-vuotias, kukkeimmillaan, mutta mistä saada hänelle partneri? Juoni on jo kehitelty. Kyseessä on valokuvien sarja (olemme molemmat sitä mieltä, että valokuva on kiihottavampi kuin elävä kuva, antaa mielikuvitukselle enemmän tilaa). Lavastus on mietitty. Makuukamari, aviovuode, johon vaimo ikään kuin viettelee vieraan pettämään miestään, anteliaalle syrjähypylle, nussimaan. Vierailija voisi olla kymmenisen vuotta vaimoa nuorempi, hoikka nuori kaveri, jolla olisi poikamaisen herkkä, kokemusta janoava kalu.

Senkin järjestämme niin, että vaimo kuiskaa pojalle, kutsuu vierailemaan pelloillaan...

Ei puutu kuin se kaveri.
Vierailla pelloillaan. Meillä vierailija oli meitä vanhempi perheellinen mies. Tykkäsi kovin kun sai nuorempaa 31v vaimoani ja ilman kondomia. Pahoitteli hieman nopeaa siemensyöksyään mutta sanoin että onhan meillä aikaa, otatte kohta uudestaan, voin odotella kuuloetäisyydellä toisessa huoneessa.

Lukiolaispoikana olin naapurisaaren huvilassa auttamassa keski-ikäistä pariskuntaa laiturin korjauksessa. Pari kolme tuntia siinä ahersimme isännän kanssa, saimme tukit kiinnitettyä, laiturin kannen viimeistelyä vaille valmiiksi. Laudanpätkät isäntä korjasi saunan eteiseen, uunin sytykkeeksi, ja niin oli lopuksi sauna kylpyvalmis. Rouva tuli mukaan kolmanneksi. Siinä sitten istuimme lauteilla, kävimme uimassa ja kuistilla istumassa. En ollut kovin montaa aikuista naista alastomana nähnyt, ja siinäpä sitten uskaltauduin ottamaan silmänruokaa, kun sitä kerran tarjolla oli. Pehmeästi tutisevat rinnat, leveät reidet ja topakan vatsan alla häpeämättä esillä karvainen tussu. Rouvasta näki, että hän tiesi olevansa katseltavana, ja kun miehensä tuntui olevan siitä vain hyvillään, annoin itselleni luvan herkistyä lähes transsiin. Ajan tajukin katosi tai sanotaan katkesi. Mitään muuta siinä ei tapahtunut, ja oli itse asiassa parempi että ei tapahtunut. Näin kokemus oli täydellinen.

Haaveilimme tästä mieheni kanssa, kunnes alaston suomesta löytyi sopiva uros. En tykkää anaalista, joten olin vartaassa: toinen mies suussa, toinen takaapäin pillussa. Vaihtoivat välillä paikkaa. Kumpikin oli aivan hurmaava panija, mutta en oikein päässyt makuun. En pystynyt keskittymään molempiin yhtä aikaa. Sovimmekin sitten, että vieras käy mieheni työmatkojen aikana. Silloin kaikki saavat huippunautinnon. Totesin, että olen yhden miehen nainen - kerrallaan.

Vähän niinkuin meillä. En pystynyt keskittymään enkä nauttimaan molemmista yhtä aikaa. Vierailija oli kyllä hyvä ja taitava ja miehenikin näki että nautin hänestä. Sovimmekin, että hän käy pari kertaa kuukaudessa naiskentelemassa ja mieheni väistyy pois. Vieraan käynnin jälkeen on meidän avioseksimmekin kiihkeämpää.

Tarkoitus oli kokeilla. Mies välttämättä halusi ja minä suostuin. Alaston Suomesta löytyi sopiva ehdokas. Sitten yksi lauantai sovittiin meille tapaaminen. Juttelimme ja menimme saunaan. Lauteilla istuin miesten välissä ja otin molempia miehiä tapista kiinni. Vieraamme varustus kasvoi komeaan paksuuteen ja oman mieheni ei reagoinut mitenkään. Mieheni kehotti meitä Jarin kanssa menemään jo aloittelemaan. Menimme suihkuun ja edelleen makkariin. Jari nuoli minulle ihanan orgun ja työnsi kalunsa minun p i l l u u n i. Hänen terskansa osui juuri sopivasti G-pisteeseeni ja sain ketjuorgasmeja. Hänkin sai ja nytkähdellen antoi minulle mukavan satsin. Sitten vedimme vähän henkeä ja ihmettelimme, mihin mieheni jäi.

Menin3 katsomaan saunaan. Hän istui pesuhuoneen penkillä ja murjotti. Ei ota eteen, hän totesi. Nussikaa te, ettei Jarille tule turha reissu. Minä menen olkkariin katsomaan TV:tä.

Niin me nautiskelimme muutaman tunnin toisistamme, hyväillen, suudellen ja naiden, kunnes nukah2dimme. Mieheni oli nukkunut sohvalla ja heräsi, kun menin aamiaista laittamaan. Jari nukkui vielä ja me kävimme mieheni kanssa keskustelun. Sovimme, että Jari saa käydä kerran kuukaudessa naimassa minua, jos häntä kiinnostaa. Mieheni ei yritäkään samaan aikaan.

Tämä sopi Jarille ja ilahtui silminnähden. Tätä on nyt 2toteutettu toukokuusta lähtien ja tästä on tuloksena kolme tyytyväistä ihmistä. Miehenikin into ja potenssi on parantunut entisestään, kun olemme kahden. Minä saan kerran kuussa "täysihoidon" taitavalta ja hyvin varustellulta mieheltä. Eikä ole Jarikaan valittanut. Hän tuo joka kerta minulle 20 punaista ruusua ja miehelleni ison kolmen tähden konjakkipullon.

Kolmen kimppaa ei tullutkaan, vaan parempaa.

Tarkoitus oli kokeilla. Mies välttämättä halusi ja minä suostuin. Alaston Suomesta löytyi sopiva ehdokas. Sitten yksi lauantai sovittiin meille tapaaminen. Juttelimme ja menimme saunaan. Lauteilla istuin miesten välissä ja otin molempia miehiä tapista kiinni. Vieraamme varustus kasvoi komeaan paksuuteen ja oman mieheni ei reagoinut mitenkään. Mieheni kehotti meitä Jarin kanssa menemään jo aloittelemaan. Menimme suihkuun ja edelleen makkariin. Jari nuoli minulle ihanan orgun ja työnsi kalunsa minun pilluuni. Hänen terskansa osui juuri sopivasti G-pisteeseeni ja sain ketjuorgasmeja. Hänkin sai ja nytkähdellen antoi minulle mukavan satsin. Sitten vedimme vähän henkeä ja ihmettelimme, mihin mieheni jäi.

Menin katsomaan saunaan. Hän istui pesuhuoneen penkillä ja murjotti. Ei ota eteen, hän totesi. Nussikaa te, ettei Jarille tule turha reissu. Minä menen olkkariin katsomaan TV:tä.

Niin me nautiskelimme muutaman tunnin toisistamme, hyväillen, suudellen ja naiden, kunnes nukah2dimme. Mieheni oli nukkunut sohvalla ja heräsi, kun menin aamiaista laittamaan. Jari nukkui vielä ja me kävimme mieheni kanssa keskustelun. Sovimme, että Jari saa käydä kerran kuukaudessa naimassa minua, jos häntä kiinnostaa. Mieheni ei yritäkään samaan aikaan.

Tämä sopi Jarille ja ilahtui silminnähden. Tätä on nyt toteutettu toukokuusta lähtien ja tästä on tuloksena kolme tyytyväistä ihmistä. Miehenikin into ja potenssi on parantunut entisestään, kun olemme kahden. Minä saan kerran kuussa "täysihoidon" taitavalta ja hyvin varustellulta mieheltä. Eikä ole Jarikaan valittanut. Hän tuo joka kerta minulle 20 punaista ruusua ja miehelleni ison kolmen tähden konjakkipullon.

Kolmen kimppaa ei tullutkaan, vaan parempaa.
❤️👍

Tarkoitus oli kokeilla. Mies välttämättä halusi ja minä suostuin. Alaston Suomesta löytyi sopiva ehdokas. Sitten yksi lauantai sovittiin meille tapaaminen. Juttelimme ja menimme saunaan...

Meillä on kokemusta toisin päin. Kolmekymppinen hoikka siisti kaveri, lihaisa kalu, mutta ei ota eteen. Ei ole aikaisempaa kokemusta, joten ujostelee minun läsnäoloani. Siispä poistun sivummalle. Vaimo tulee sanomaan, että nyt kyllä seisoo, mutta kun tarjotaan kondomia, lerpahtaa. Mietitään mitä tehdään. Pistetään musiikkia soimaan, mennään sänkyyn kolmisin, ehdotin. Eikä yritetäkään mitään. Se oli vaimostakin hyvä ajatus. Siinä sitten loikoiltiin kylki kyljessä, juteltiin niitä näitä, kuinka vaimon kanssa jo seurusteluaikana kokeiltiin kaikenlaista. Ja että aviovaimon pimpalle tekee hyvää saada kokemusta. Se oli semmoista miehen puhetta miehelle, ja vieraamme kohta jo potkaisi peiton yltään, kalu niin tomerasti sojossa, että ei kumin kammosta tietoakaan. Vaimo suukotteli miehen vatsaa, hiveli kiveksiä tapansa mukaan, ja niin ilta vaihtui yöksi ja tultiin tutummiksi toisillemme.

Meillä minä miehenä olin pitänyt tätä puheissa usein, vaimo joskus jutuissa mukana. Mutta aina kun kysyin, että voidaanko toteuttaa, niin kielsi. En itsekään tiennyt mitä tekisin tosipaikan tullen. Sitten olimme mökilllä kolmistaan. Kaveriparimme oli eronnut ja Marko tuli yksin meidän kanssa. Söimme hyvin, joimme viiniä ja muuta mukavaa. Lämmitin pihasaunan, jossa Marko kävi ensin yksin ja sitten me vaimon kanssa. Paljussa olimme kaikki kolme. Huomasin, että vaimo on tosi kiihkeänä. Marko lähti mökkiin ja me menimme saunaan. Vaimo meni heti alalauteelle, levitti jalkansa ja siirsi bikinin alaosan sivuun. Minulla seisoi valmiiksi ja ryhdyin panemaan oitis. Siirryimme suihkun alle ja panin vaimoa takaapäin. Kyselin samalla, että haluaisiko hän Markoakin. Vaimo huokaili silmät ummessa ja hoki, että joo, joo haluan. Minä olin kiimani huipulla ja kysyin vielä, että haluatko, että haen Markon? Vaimo vastasi vieläkin, että joo! Otin saunatakin ja juoksin mökille. Päätin olla epäröimättä ja möläytin Markolle suoraan, että haluatko panna Hennaa? Marko oli aluksi epäuskoinen, mutta huomasi, että olen tosissani. - Jos se on sulle ok, niin varmasti haluan, Marko vastasi. Sanoin, että mene sinä edeltä ja ryhdy toimiin, minä tulen perässä. Odotin viitisen minuuttia, kulli oli kivikova ja runkkailin varovasti, pidättelin laukeamista. Lähdin saunaa kohti sekavin tuntein ja ajattelin, että onko tilanne lässähtänyt. No ei ollut. Vaimo oli lauteilla jalat apposen levällään ja Marko työnteli menemään. Kyllä tässä vaiheessa kamppailin ajatusteni ja itseni kanssa. Kiihottava näky oli, sen voin sanoa. Mutta myös mustasukkaisuus iski vasten, kun näin miten vaimo nautti vieraasta. Välillä Marko pysäytti ja he suutelivat antaumuksella. Päätin, että antaa mennä ja menin vaimon eteen kontilleni ja tarjosin kullia imettäväksi. Minä en kauaa kestänyt, vaan ruiskin spermat vaimon nainnista heiluville rinnoille. He vaihtoivat asentoa, Marko pani vaimoani takaapäin ja he olivat hyvin keskittyneitä toisiinsa, minä olin kuin näkymätön. Taas olin todella mustasukkainen ja ajattelin, että tätä vaimo oli kiihkoissaan ajatellut ja halunnutkin. Vielä kun he molemmat tulivat lähes yhtä aikaa...... Mutta kyllä tämä piristi kokonaisuudessaan. Monet erittäin kiimaiset hetket on vietetty vaimon kanssa tästä puhuen. Eli todella vaikea juttu. Suututtaa, vähän kaduttaa, mutta kiihottaa enemmän kuin mikään aiemmin. Jarkko 74.

Kokeiltu on. Ei sytytä. On niin intiimiä hommaa tuo seksi minulle, että haluan olla kumppanin kanssa kahden. Tietysti minulla on useita miehiä käytössäni, mutta eri aikaan.

Kerran kokeilin, mutta ei ole minun juttuni. Minulla on kyllä kolme säännöllistä panokaveria, mutta vain yksi kerrallaan. Kaikilla on omat etunsa: yhdellä muhkea tattimainen terska lyhyehkössä varressa, toisella todella taitava kielityöskentely kolmannella käyrä, juuri G-pisteeseen osuva ja musta kalu, jossa vaaleanpunainen terska.

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä