Relaatio - 1216 - Puh Pah pelistä pois

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Loriel
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Loriel

Jäsen
05.04.2022
78
7
8
39
Heipparallaa taas rellutus alkanut ja nyt kyllä todella ärsyttävän lähellä, mutta kun ei aukea niin ei aukea.

Eli tossa keskellä ylhäällä

ko... <> 6 <> 12 6 <> E..... s....

tää onkin omassa rellussa sitten ainoa joka puuttuu

Mulla jumittaa oikea nurkka, saisklo apua Poi 5-4 tai Hää 7?
Lisäksi vasemmassa laidassa Nal-Ent-Lor 6

Tuo Poi -> on erään suomalaisen artistin biisin nimi (toi 4 on sama sana kuin poi)
Hää 7 -> Jotain jonka voisi pitää yllään (aika yleisnimi)

Nal-en-lor 6, tää olikin kyllä pirullinen, mutta löytyy Lor. wikistä tämmöinen yleis termi sille, mitä nää kaikki tavallaan on.

Vasemmalla ylhäällä Mun ja Maa.Syn väliltä 8 (tulee mieleen sotkan mun ja siitä kalevala, mut ei kelpaa)
Hirv. ja Kot väliltä 5 (joku hirv joka on kot? Mut kun en tiedä mistä ettiä. google ei nyt auta mua yhtään)
Oikealla Poi 5+4. Tätä vinkattu et on biisi, ja et 4 on väännös tuosta pois, mut... Mulla on siihen vastassakin Tak. Mut en mä siltikään keski mitään
Tak. ja Vaat väliltä 6

Vasemmalla ylhäällä Mun ja Maa.Syn väliltä 8 (tulee mieleen sotkan mun ja siitä kalevala, mut ei kelpaa) siitä kaikki alkaa
Hirv. ja Kot väliltä 5 (joku hirv joka on kot? Mut kun en tiedä mistä ettiä. google ei nyt auta mua yhtään) Kalevalasta löytyy tämä nimi, juhannuksenakin sellaista poltetaan
Oikealla Poi 5+4. Tätä vinkattu et on biisi, ja et 4 on väännös tuosta pois, mut... Mulla on siihen vastassakin Tak. Mut en mä siltikään keski mitään laita ne vihjesanat vain peräkkäin
Tak. ja Vaat väliltä 6 se on alunperin ollut eläimellä ”yllään”

Kiitos. Pääsin melkein loppuun asti... Tämä kaipaisi vähän lisää vinkkiä, kun ei aukea millään...

"Vasemmalla ylhäällä Mun ja Maa.Syn väliltä 8 (tulee mieleen sotkan mun ja siitä kalevala, mut ei kelpaa) siitä kaikki alkaa"

Mulla on tuohon jatkokin, se 8, joka lähtee tuosta juhannuksena poltettavasta, mut kun en keksi sitäkään...

Kiitos. Pääsin melkein loppuun asti... Tämä kaipaisi vähän lisää vinkkiä, kun ei aukea millään...

"Vasemmalla ylhäällä Mun ja Maa.Syn väliltä 8 (tulee mieleen sotkan mun ja siitä kalevala, mut ei kelpaa) siitä kaikki alkaa"

Mulla on tuohon jatkokin, se 8, joka lähtee tuosta juhannuksena poltettavasta, mut kun en keksi sitäkään...
Olet oikeilla jäljillä, katso wikin Luomiskertomukset
alareunassa
riim alas 7 10 teos
pelistäP alaoikea 6 7 suomalainen kirjailija

Yhteistyössä