Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Äsken tuli vaaleanpunaista vuotoa. Täytyy seurata jos muuttuu punaiseksi niin menkat alkoi. Ja nyt on vasta kp22.Huomenta täältäkin! Ja voihan @Soulsister85 oireettomuuskin olla hyvä merkki. <3 Milloin sulla pitäis menkat alkaa?
Mulla on itellä dpo6 ja on myös ollu ainakin tähän asti hyvin oireetonta. Ite oon aatellu loppuviikosta ehkä testeilla. Ehkä..
Äsken tuli vaaleanpunaista vuotoa. Täytyy seurata jos muuttuu punaiseksi niin menkat alkoi. Ja nyt on vasta kp22.
Mulla ei oo koskaan mitään välivuotoja.Oho! Eikös jollain tullut kans vaaleanpunaista vuotoa ennen kuin teki pos.raskaustestin.Mut tuleeks sulla yleensä tommosta vuotoa jo ennen menkkoja?
Mulla ei oo koskaan mitään välivuotoja.
Täytyy varmaan tehdä jos ei vuoto muutu punaiseksi.Hmm, uskaltaisitko tehdä raskaustestin? Jos ei menkat ala? <3
Ei tullut kuin kerran pyyhittäessä vaaleanpunaista paperiin. Sen jälkeen ei mitään.
Noh katotaan minkälainen huominen on, voihan ne vielä yön aikana alkaa.
Oireet alkoikin sitten ihan rytinällä, rinnat niin kipeät että paidan päällä pitäminen sattuu tän olin ehtinyt edellisistä odotuksista unohtaa et alkuraskaudesta mulla pinna niin pahuksen kireällä koko ajan ja seuraavassa sekunnissa itkeä vollotan
En oo vielä tehnyt kun en oo kotona.Maltoitko olla tekemättä testiä @Soulsister85 ? Hyvä että vuotoa ei ainakaan ole näkynyt! Ja kuten Ekarolina sanoi, niin kiinnittymisvuotoahan voi tulla vielä tässäkin vaiheessa.
@Nelosenhaaveilija, kuulostaa ikävälle kivut mulla on vaan vähän kosketusarat rinnat, ei nänneissä litään tuntemuksia. Nyt iltapäivän on ollu suht kovaa mahakipua, pelottaa kyllä
Muutoin oireena on vaan ollut iltaisin turvonnut ja pinkeä alamaha sekä eilen väsytti ihan kamalasti!
Testi näytti tänään jo selvän toisen viivan kuitenkin..
En oo vielä tehnyt kun en oo kotona.
Perjantaina aamulla teen
Ekarolina: Mä oon ollut hammaslääkärissä alkuraskauden aikana ja mietin myös, että onko se turvallista. Kyllä se on! Röntgenit, puudutukset ja poraamiset yms on paikallisia, ei vaikuta raskauteen. Toki sulla itsellä voi syke kohota ja keho olla jännittynyt jos pelottaa tai sattuu, mut ei sekään vaikuta. Tietty siitä voi mainita hoitohenkilökunnalle, jos huolettaa. Jos hammas poistetaan ja siihen kotihoitoon annetaan jotain lääkkeitä, niin varmaan niihin sit vaikuttaa korkeintaan.
-Kattikas
Moi kaikille! Jospa liittyisin tänne mukaan…
Yhteistä lasta haaveillaan uuden kumppanin kanssa. Mulla edellisestä liitosta jo kolme. Hoidoilla aikoinaan alkunsa saaneet (miehestä johtuva lapsettomuus).
Kierukka poistettiin viimekuussa, tyhjennysvuoto tuli ja nyt juuri eilen alkoi vihdoin ihan ”oikeat” menkat eli KP 2 tänään En nyt tiedä onko tämä sitten YK 1 vai 2. Jännää nähdä tärppäiskö ihan luomusti tällä kertaa…Ikää kuitenkin jo 37
![]()