V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Joo ei ne oikeesti ketään varsinaisesti naurata, monet nauraa lievän hysterian kourissa tai kohteliaisuudesta (et on keikalla ja iik idoli puhuu, pakko tän olla hauskaa). Kiusallista on suurimmaksi osaksi.Kuinka niin. Nuo höttöiset höpinät, mitä sylki suuhun tuo, ne vähät, kun kirosanat miinustetaan pois - ne on vain rajatun Käärijä-kuplan mielestä "huumoria".
Mitä ne ois voinut muuta sanoa? Laurin huumori on sentään älykästä ja taitavaa. K pelleilee lähinnä. Ei ole ehkä ihan aikuisten huumoria.VE-porukka kovin kehui että K oli ilopilleri ja tunnelman kohottaja. Kärtsän huumori selvästi upposi heihin.
| Kärtsä | Kärppy |
| Kärppyli | Kärppä |
Oisit mennyt tekeen sen lanttulaatikkos loppuun.Heräsin just ihan jäätävään pieruun enkä saa enää unta.
Mikä sulla ei olis hankalaa.Onpas tää hankala. Siirtymänuolet on ainoastaan sivun alaosassa.
Minusta parempi ja nopeampi.Onpas tää hankala. Siirtymänuolet on ainoastaan sivun alaosassa.
Kuka helvetti nyt tollasia ufo-juttuja puhus ellei ole joku tarkoitusperä. Siis anteeksi 70-vuotisTAITEILIJAjuhla, onko Kake 90v.?Tuo on 70-vuotistaiteilijajuhlaa varten tehty (=pyydetty) haastattelu, daiju.
Hidas on.Minusta parempi ja nopeampi.
UpeetaUudistus on mun mielestä hyvä. Toimii ainakin mun puhelimella paremmin kuin aiempi.
Hehe. Voin nyt lisätä taulukon. Ookoo.
Kärtsä Kärppy Kärppyli Kärppä
”Aikuisten huumoria”Mitä ne ois voinut muuta sanoa? Laurin huumori on sentään älykästä ja taitavaa. K pelleilee lähinnä. Ei ole ehkä ihan aikuisten huumoria.
Höpö höpö, treenaa vaan sitä omaasi lättää.Roikkuuhan se ja vähän lättänä. Ei oikein lihasta, pientä treeniä kaipaisi.
Minulla onkin oikein pyöreä ja treenattu, ei mikään mummoroikku.Höpö höpö, treenaa vaan sitä omaasi lättää.